Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Swap 1.6 AEH na 1.8T AUM Schematy Pomocy, Pilnie potrzebne
cezar95
post Fri, 19 Sep 2014 - 21:56
Post #1


Rookie
Dołączył: Fri, 19 September 2014





Witam. Prosilbym konkretnie o schemat kostek w podszybiu oraz dużej kostki co wychodzi z wiązki auta i łączy się z wiązka silnikowa w tunelu. Oraz jak ugryźć temat: z wiazki auta kabinowej wychodzi kostka biala i czerwona a w aum jest ich 5 i sa to niebieska, pomaranczowa, niebieska, czarna, biala i brazowa. Niebieska podlaczylem bo to pedal gazu który dolozylem z 1.8, biala do białej, brazowa do czerwonej sadzac że są to prady które ida na silnik i w tym wszystkim zostaje pomaranczowa kostka i gdzie ja podlaczyć? . Potrzebowalbym schemat pinów sterownika i kostki w tunelu oraz podszybia.

Z góry dziekuje za pomoc

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...4986cbef3.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...f44ef94f9.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 19 Sep 2014 - 21:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gumiś_rzesz
post Sat, 20 Sep 2014 - 10:06
Post #2


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 January 2011
Skąd: Rzeszów





Linki nie działają i napisz to wszystko jeszcze raz tylko wolniej bonie kapuje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Sat, 20 Sep 2014 - 19:18
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





Nie kapujesz bo nigdy nie widziałeś tego na oczy smile.gif
cezar95 podaj mail, podeśle Ci schematy


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gumiś_rzesz
post Sun, 21 Sep 2014 - 09:58
Post #4


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 January 2011
Skąd: Rzeszów





Może i masz racje a może się mylisz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cezar95
post Sun, 21 Sep 2014 - 11:16
Post #5


Rookie
Dołączył: Fri, 19 September 2014





cezary-pozyczka@wp.pl

Problem polega na tym że z wiązki auta silnikowej czyli ten od 1.8T AUM wychodzi 5 kostek: biala, brązowa, niebieska, pomarańczowa i czarna. Z wiązki auta (kabinowej) wychodzą tylko 2 kostki: czerwona i biała.

Podłączyłem następująco:
1.8T AUM- wiązka kabinowa
1. Biala- Biała
2. Niebieska- Niebieska ( Pedał gazu który dołożyłem bo 1.6 jest na linke)
3. Czarna- z tego co się orientowałem to tempomat więc odpada
4. Brązowa- Czerwona (Podłączylem ze względu na kolory kabli które się pokrywają oraz ich grubość sądzać że są to prądy na silnik)
5. Pomarańczowa- ?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...94986cbef3.html

Następna niewiadoma to kostka która idzie w tunelu pod maską i łączy się z wiązką silnikową i tu potrzebny byłby mi schemat jak podłączyć i co pod który pin.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...1f44ef94f9.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marianmk2
post Sat, 27 Sep 2014 - 20:43
Post #6


User
Dołączył: Fri, 21 September 2012
Skąd: Opole/OKR





T10 Orange
pin 1 - grey/white to ecu T121/43 (229)
pin 2 - green/red to ecu T121/81
pin 3 - blue/green T121/22 to brake servo control and vacuum pump
pin 4 -
pin 5 -
pin 6 - blue/white ecu T121/54 to speed signal in dash wiring
pin 7 - green or green/grey to ecu T121/41 connection to air con
pin 8 - blue/red to ecu T121/40 connection to air con
pin 9 - green/brown ecu T121/37 to climatronic control
pin 10 -
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cezar95
post Wed, 01 Oct 2014 - 19:36
Post #7


Rookie
Dołączył: Fri, 19 September 2014





Auto odpala i jeździ smile.gif Dzięki za schematy wink.gif

Zostają dwa problemy w elektryce.

Jak podłączyć obrotomierz i OBD? Po podaniu sygnału ze sterownika z pinu 54 na deske nie dzieje się nic. Przez OBD mogę się połączyć z poduchami, abs itp. ale ze sterownikiem nie ;/

Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Thu, 02 Oct 2014 - 14:12
Post #8


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





obrotomierz idzie właśnie przez T10 orange na pinie 9.
54 pin ECU to wejście VSS do ECU.
we wtyczce czarnej masz 2 kabelki na pinie 4 i 5 od pedału stop, wiec lepiej aby ECU wiedziało w jakim stanie jest pedał hamulca.
K lini nie pamiętam gdzie jest.


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cezar95
post Fri, 03 Oct 2014 - 20:16
Post #9


Rookie
Dołączył: Fri, 19 September 2014





Podłączalem się pod ten sygnał i obrotomierz dalej nie działa :/ W 1.8T Aum idzie sygnał ponoć po szynie can. Jak to rozkminić?

Z góry wlk dzięki za pomoc smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cezar95
post Sun, 19 Oct 2014 - 13:53
Post #10


Rookie
Dołączył: Fri, 19 September 2014





Poradziłem sb i wszystko śmiga smile.gif Wystarczyło zmienić zegary na Can i zrobić odpowiednią adaptacje.

Został mi jeden problem z OBD. Otóż nie mam wgl połączenia ze sterownikiem silnika. Łącze się normalnie z airbag, abs itd. ale nie mogę połączyć się z ECU. Z tego co znalazłem jest to 1 PIN pomarańczowej kostki (kabel szaro-biały) 43 PIN ECU. I teraz gdzie go mam podłączyć? bezpośrednio do wtyczki OBD na pin K-Line?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sun, 19 Oct 2014 - 23:33
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





tak smile.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 12 August 2025 - 21:53