![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Tylko te dwa modele wchodza w gre. Silnik benzynowy, chetnie turbo, skrzynia automat lub CVT. Chetnie 2012+ ale akceptowalne wszystkie roczniki od 2010. Ktory, poza zaletami/wadami nadwozi (Legacy tylko Wagon), lepiej wybrac od strony eksploatacyjnej. Z jakim silnikiem? Tylko europejskie specyfikacje, najlepiej dostepne w polskich salonach.
Roczny przebieg 7-10-k km. Eksploatacja podmiejska lokalna w ramach aglomeracji warszawskiej. Osiagi pomijalne. Serwisowany bedzie u fachowcow. Ceny obslugi znane, chodzi o to zeby raz do roku wstawic samochod na jeden dzien i tylko lac paliwo i sprawdzac olej przez kolejny rok. Spalanie jako takie niby nie ma prioryretowego znaczenia, ale im wiekszy zasieg tym lepiej. Zakup na 2-3 lata. A moze warto dorzucic troche i szukac Outbacka? Czy ktores z tych aut bedzie szokiem jakosciowym we wnetrzu na plus/minus po Toyocie RAV4 III? Wszystkie inne propozycje odrzucane bo te dwa nadwozia sie podobaja i juz ;-) Nawet pomysl RX450h odrzucony... Budzet adekwatny do wybranej specyfikacji, ramy sa dosc plynne ale jako gorna granice mozna przyjac 90k zl na auto + 10k zl pakietu. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Mon, 17 August 2009 ![]() |
Forek 2.0 xt z cvt będzie super IMHO. Tylko rocznik od 13 w górę. Wcześniejszy forek będzie 2.5 xt at lub my 13 2.0 n.a tez podobno daje rade. Tym 2.0 xt cvt jeździłem i bardzo przyjemny. Nawet awarii na razie jakoś nie mają
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Mon, 17 August 2009 ![]() |
Jsk do jazdy wkoło komina forek lepszy bo wygodniejszy do wsiadania. Mam starszego i nie chce się pozbywać. Mam zmodzone 2.5xt Mt
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Forester IV odpada ze wzgledu na wyglad.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 23 February 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Legacy większe/ wygodniejsze. Outback trochę za gumiasty w zakrętach, no bo wiadomo wysoki. Raczej trwałe auta poza dieslem
-------------------- Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Mon, 17 August 2009 ![]() |
Jeśli IV odpada a ma być bezobslugowy to pozostaje 2.0 na ze zwykłym at tylko ze to nie jedzie. Legacy chyba bym odpuścił bo w koło komina i na te drogi to for będzie lepszy
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Mon, 17 August 2009 ![]() |
Obk 3.6 ma jeszcze dobre opinie. Silnik i skrzynia oki
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Obk 3.6 ma jeszcze dobre opinie. Silnik i skrzynia oki No właśnie nie za bardzo. Silnik lubi się popsuć a naprawy są bardzo drogie. Nie jest to niestety to samo co świetny H6 3.0. Z tych dwóch modeli zdecydowałbym się na 2.5 XT tylko dlatego że w Legacy który jest naprawdę świetny pod względem komfortu, przestrzeni, ma ładne wnętrze i bryłę, niestety nie ma dobrego silnika. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 May 2008 Skąd: inąd ![]() |
http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/85...-na-xt-my-2015/
Więcej tu bajania, niż konkretnych info, ale moze znajdziesz cos przydatnego. Dla mnie CVT zabija jakakolwiek frajdę z 2.5 xt, ale patrząc na Twoje kryteria moze nie bedzie to problem. Nowym legacem niestety nie jeździłem. Wiem, ze niby tylko te 2 modele, ale moze Levorg? |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Mon, 17 August 2009 ![]() |
Tylko ze nie ma takiego czegoś w pl jak 2.5xt z cvt. Jest 2.5 xt at lub 2.0xt cvt ale to już ten najnowszy
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 May 2008 Skąd: inąd ![]() |
Tak, racja. Chodziło mi o tego najnowszego - 2.0XT.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Znalezione Legacy 2.5 L SOHC i-AVLS EJ25 . 2013, 130k km. Jakies uwagi co do tego silnika? Zblokowany z AT.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Znalezione Legacy 2.5 L SOHC i-AVLS EJ25 . 2013, 130k km. Jakies uwagi co do tego silnika? Zblokowany z AT. Muł i głośny przy wyższych obrotach. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Problemy z UPG te same co przy 2,5T? W nadchodzacym tygodniu auto jedzie do Hyperformance na rewizje (lepszego adresu nie znam). Jak wszystko bedzie ok to kupione. Ryzyko UPG mniejsze ale nie jest całkowicie pozbawione. Trzeba pilnować oleju w silniku, szczególnie przy szybkich autostradowych przelotach lubi sporo wypić. -------------------- A110S
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 18:52 |