Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Subaru Impreza WRX STI and Drift ??
siwy530d
post Fri, 30 Oct 2009 - 20:19
Post #1


User
Dołączył: Sun, 21 September 2008





Witam,
chciałem zapytać jak wygląda sprawa z driftem Imprezą, chodzi mi głównie o przystosowanie do tylnego napędu czy w USA są jakieś graty do tego lub czy trzeba wrzucić inną skrzynię ?? pytanie z czystej ciekawości, ponieważ auto nie jest drogie porównując moc i egzotyczność auta. nie mówię że jest ładna bo to każdy sam sobie juz dopowie czy ładna czy nie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 30 Oct 2009 - 20:19
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
siewcu
post Fri, 30 Oct 2009 - 21:14
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Są do kupienia gotowe zestawy... Z tego co pytałem ludzi obeznanych w temacie, to trzeba zaspawać centralny i tylny dyfer oraz zaślepić wyjścia na przednie półosie - oraz wyjąć centralny dyfer. Nie jestem pewny co do prawdziwości tych informacji, jednak powinny one dać Ci mniej więcej pogląd na to, jakie są koszty przystosowania auta do driftu... I miło by było zobaczyc jakiegoś driftującego STi'a wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raceboy
post Fri, 30 Oct 2009 - 21:29
Post #3


Moderator
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: From Hell





Pytanie - po co, skoro są auta RWD nadające się lepiej do driftu. To ma jeździć i walczyć o pudło czy tylko robić show tym, że jest to Subaru? IMO sztuka dla sztuki. Imprezy jeżdżą w teamie Orange, ale tam z Imprezy jest tylko kasta, do tego zmodyfikowana. Idąc tym tropem do driftu można i S600 wykorzystać, bo moc jest, moment jest, po zrobieniu połowy auta z żywicy masa zejdzie itd...


--------------------
"We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Sat, 31 Oct 2009 - 00:33
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Imprezy RWD startują we Francji, Italii, na wyspach. Taki GT'ek przystosowany do poślizgów ma sens, gratów duzo, know-how duży, ceny bazy akceptowalne, a przeróbka wcale nie jest jakimś wielkim aj waj. Mało, że robi show (a to ważne choćby dla zainteresowania projektem, pozyskania sponsorów) to jeszcze jest szansa tym powalczyć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raceboy
post Sat, 31 Oct 2009 - 00:56
Post #5


Moderator
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: From Hell





Tyle, że pytanie jest o WRX STI, nie GT. To są dwa zupełnie różne auta.


--------------------
"We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siwy530d
post Sat, 31 Oct 2009 - 12:17
Post #6


User
Dołączył: Sun, 21 September 2008





no jak mówiłem wcześniej pytanie z czystej ciekawosci, oczywiście chodzi o WRX STI z przed 2007r. hatchback jak wiadomo nie wszystkim przypadł do gustu, ale mi sie podoba ostatnia wersja przed nim. autko fajnie się prezentuje nawet na oryginalnym body kicie.
ciekawiło mnie dokładnie czy trzeba kombinować, np ze zmianą skrzyni czy są odpowiednie do tego zestawy żeby to latało bokiem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sokol22
post Sat, 31 Oct 2009 - 15:53
Post #7


Super User
Dołączył: Fri, 22 June 2007
Skąd: O-ka





Raceboy postaram sie zrobic skany z gazety pewnego wrx STi auto uliczne ale tez startuje w zawodach driftingowych zadnych reklam zadnych body kitow na nim nawet fele ori ale jednak RWD biggrin.gif i daje rade bokami


--------------------
Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM
Jest Civic b16 gt35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raceboy
post Sat, 31 Oct 2009 - 16:10
Post #8


Moderator
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: From Hell





Łomatko, bokami radę dawał Fiat 125p Miksola, którego trudno nazwać idealnym autem do driftu. Pewnie, że jak się chce, to i Renault Magnum można pójść bokiem. Tyle, że robienie do driftu STi to sztuka dla sztuki, gdyż wymaga to góry pieniędzy - patrz Team Orange, gdzie z Subaru pozostała tylko buda, do tego totalnie zmodyfikowana - które z powodzeniem można wydać z ilości mniejszej na auto skazane na drift, jak choćby S13/S14/S15 (to ostatnie dla chcących być oryginalnymi na rodzimym podwórku).
Ja tam uważam, że jak ktoś koniecznie chce być oryginalny, to niech sobie zrobi zielonego irokeza na wytatuowanej głowie smile.gif Na pewno będzie bardziej medialny niż STi w drifcie. Lub np. spali laka na lawecie, wykręci kilka bąków w parku maszyn albo pokaże gołą dupę na sędziów.


--------------------
"We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siwy530d
post Sat, 31 Oct 2009 - 17:45
Post #9


User
Dołączył: Sun, 21 September 2008





poza tym można zbudować takie auto dla FUN'u, taka oryginalna zabawka która pójdzie bokiem na parkingu koło Tesco, ja np. bardzo lubię subaru, dźwięk (!), wygląd a wolałbym RWD niż AWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siwy530d
post Sat, 31 Oct 2009 - 19:08
Post #10


User
Dołączył: Sun, 21 September 2008





to są chyba jakieś japońskie kity do subaru, ale mogę siemylić


http://watanabe-service.jp/products/dcd/#typew1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Fri, 06 Nov 2009 - 02:32
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





CYTAT(Raceboy @ Sat, 31 Oct 2009 - 16:10) *
Łomatko(....)
jak ktoś koniecznie chce być oryginalny, to niech sobie zrobi zielonego irokeza na wytatuowanej głowie smile.gif Na pewno będzie bardziej medialny niż STi w drifcie. Lub np. spali laka na lawecie, wykręci kilka bąków w parku maszyn albo pokaże gołą dupę na sędziów.


laugh.gif laugh.gif laugh.gif

albo pojedzie okrazenie na wstecznym w aucie fwd wink.gif


_________________
100% racji Raceboy'a !


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Fri, 06 Nov 2009 - 14:57
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





jedyny problem subaru to jest to, ze ma silnik przed przednia osia a nie za nia... tongue.gif


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Sun, 08 Nov 2009 - 14:50
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Nieprawda, nie każde ;P


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
autoR
post Thu, 19 Nov 2009 - 20:58
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Sat, 23 June 2007
Skąd: Lublinozouki





CYTAT(Azrael @ Sun, 08 Nov 2009 - 14:50) *
Nieprawda, nie każde ;P



hehe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Fri, 20 Nov 2009 - 08:44
Post #15


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT
poza tym można zbudować takie auto dla FUN'u, taka oryginalna zabawka która pójdzie bokiem na parkingu koło Tesco, ja np. bardzo lubię subaru, dźwięk (!), wygląd a wolałbym RWD niż AWD


4EAT ma naped przy ktorym dupa wyjezdza. Tylko motor trzeba do tego troche podciagnac smile.gif


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Fri, 20 Nov 2009 - 16:20
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Jak masz odpowiedni zrobiony motor to w każdym dupa wyjeżdża wink.gif


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 17:25