![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Sun, 21 September 2008 ![]() |
Witam,
chciałem zapytać jak wygląda sprawa z driftem Imprezą, chodzi mi głównie o przystosowanie do tylnego napędu czy w USA są jakieś graty do tego lub czy trzeba wrzucić inną skrzynię ?? pytanie z czystej ciekawości, ponieważ auto nie jest drogie porównując moc i egzotyczność auta. nie mówię że jest ładna bo to każdy sam sobie juz dopowie czy ładna czy nie |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Są do kupienia gotowe zestawy... Z tego co pytałem ludzi obeznanych w temacie, to trzeba zaspawać centralny i tylny dyfer oraz zaślepić wyjścia na przednie półosie - oraz wyjąć centralny dyfer. Nie jestem pewny co do prawdziwości tych informacji, jednak powinny one dać Ci mniej więcej pogląd na to, jakie są koszty przystosowania auta do driftu... I miło by było zobaczyc jakiegoś driftującego STi'a
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Pytanie - po co, skoro są auta RWD nadające się lepiej do driftu. To ma jeździć i walczyć o pudło czy tylko robić show tym, że jest to Subaru? IMO sztuka dla sztuki. Imprezy jeżdżą w teamie Orange, ale tam z Imprezy jest tylko kasta, do tego zmodyfikowana. Idąc tym tropem do driftu można i S600 wykorzystać, bo moc jest, moment jest, po zrobieniu połowy auta z żywicy masa zejdzie itd...
-------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Imprezy RWD startują we Francji, Italii, na wyspach. Taki GT'ek przystosowany do poślizgów ma sens, gratów duzo, know-how duży, ceny bazy akceptowalne, a przeróbka wcale nie jest jakimś wielkim aj waj. Mało, że robi show (a to ważne choćby dla zainteresowania projektem, pozyskania sponsorów) to jeszcze jest szansa tym powalczyć.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Tyle, że pytanie jest o WRX STI, nie GT. To są dwa zupełnie różne auta.
-------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Sun, 21 September 2008 ![]() |
no jak mówiłem wcześniej pytanie z czystej ciekawosci, oczywiście chodzi o WRX STI z przed 2007r. hatchback jak wiadomo nie wszystkim przypadł do gustu, ale mi sie podoba ostatnia wersja przed nim. autko fajnie się prezentuje nawet na oryginalnym body kicie.
ciekawiło mnie dokładnie czy trzeba kombinować, np ze zmianą skrzyni czy są odpowiednie do tego zestawy żeby to latało bokiem. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 22 June 2007 Skąd: O-ka ![]() |
Raceboy postaram sie zrobic skany z gazety pewnego wrx STi auto uliczne ale tez startuje w zawodach driftingowych zadnych reklam zadnych body kitow na nim nawet fele ori ale jednak RWD
![]() -------------------- Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM Jest Civic b16 gt35 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Łomatko, bokami radę dawał Fiat 125p Miksola, którego trudno nazwać idealnym autem do driftu. Pewnie, że jak się chce, to i Renault Magnum można pójść bokiem. Tyle, że robienie do driftu STi to sztuka dla sztuki, gdyż wymaga to góry pieniędzy - patrz Team Orange, gdzie z Subaru pozostała tylko buda, do tego totalnie zmodyfikowana - które z powodzeniem można wydać z ilości mniejszej na auto skazane na drift, jak choćby S13/S14/S15 (to ostatnie dla chcących być oryginalnymi na rodzimym podwórku).
Ja tam uważam, że jak ktoś koniecznie chce być oryginalny, to niech sobie zrobi zielonego irokeza na wytatuowanej głowie ![]() -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Sun, 21 September 2008 ![]() |
poza tym można zbudować takie auto dla FUN'u, taka oryginalna zabawka która pójdzie bokiem na parkingu koło Tesco, ja np. bardzo lubię subaru, dźwięk (!), wygląd a wolałbym RWD niż AWD
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Sun, 21 September 2008 ![]() |
to są chyba jakieś japońskie kity do subaru, ale mogę siemylić
http://watanabe-service.jp/products/dcd/#typew1 |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
Łomatko(....) jak ktoś koniecznie chce być oryginalny, to niech sobie zrobi zielonego irokeza na wytatuowanej głowie ![]() ![]() ![]() ![]() albo pojedzie okrazenie na wstecznym w aucie fwd ![]() _________________ 100% racji Raceboy'a ! -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
jedyny problem subaru to jest to, ze ma silnik przed przednia osia a nie za nia...
![]() -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Nieprawda, nie każde ;P
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 23 June 2007 Skąd: Lublinozouki ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT poza tym można zbudować takie auto dla FUN'u, taka oryginalna zabawka która pójdzie bokiem na parkingu koło Tesco, ja np. bardzo lubię subaru, dźwięk (!), wygląd a wolałbym RWD niż AWD 4EAT ma naped przy ktorym dupa wyjezdza. Tylko motor trzeba do tego troche podciagnac ![]() -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak masz odpowiedni zrobiony motor to w każdym dupa wyjeżdża
![]() -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 17:25 |