![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 19 November 2012 ![]() |
Witam wszystkich!
Silnik M111 EVO 197KM 230 Kompressor Od paru lat poszukuje zestawu brabusa wał i tłoki do silnika M111 zwiększających pojemność z 2295cm³ na 2450cm³ Oryginalne tłoki średnica 90,90 mm × skok 88,40 mm brabus 92mm x 92mm Niestety zestaw jest już chyba nie do zdobycia wiec muszę dobrać jakiś customowy set Znawców tematu strokingu proszę o pomoc. PS. Proszę nie pisać o swapach wiem ze mogę wsadzić pod mache 430 lub 55 mam cl 500 i chce zbudować mocny silnik R4 z oryginalnym kompressorem NIE TURBINĄ Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Witam wszystkich! Silnik M111 EVO 197KM 230 Kompressor Od paru lat poszukuje zestawu brabusa wał i tłoki do silnika M111 zwiększających pojemność z 2295cm³ na 2450cm³ Oryginalne tłoki średnica 90,90 mm × skok 88,40 mm brabus 92mm x 92mm Niestety zestaw jest już chyba nie do zdobycia wiec muszę dobrać jakiś customowy set Znawców tematu strokingu proszę o pomoc. PS. Proszę nie pisać o swapach wiem ze mogę wsadzić pod mache 430 lub 55 mam cl 500 i chce zbudować mocny silnik R4 z oryginalnym kompressorem NIE TURBINĄ Pozdrawiam Lepiej zaadaptuj nowszy kompresor, np 3.0 tfsi z audi. To m62 ktore masz seryjnie wypluje 250-270hp i koniec. Do tego zadbaj o porzadne chlodzenie powietrza, bo w tym tkwi sekret przy duzym doladowaniu. Stroker nie ma tutaj sensu, bo wydajnosc kompresora bedzie ograniczala calosc. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 19 November 2012 ![]() |
Kompressor jest tutaj M42
Założony jest duży IC, plastikowe ruru dolotowe zastopione alu bez zwężeń, nakładka na koło pasowe zwiększająca obroty kompressora, zrobiony porting kompressora, kolektor wydechowy baran |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Kompressor jest tutaj M42 Założony jest duży IC, plastikowe ruru dolotowe zastopione alu bez zwężeń, nakładka na koło pasowe zwiększająca obroty kompressora, zrobiony porting kompressora, kolektor wydechowy baran M45 chyba, to wez to gowno wywal od razu i montuj cos sensownego. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 19 November 2012 ![]() |
tak M45 Eatona problem jest z doborem większość wydajnych kompresorów jest pod v6 lub v8 np ten z audi 3.0 TFSI nie do zamontowania pod silnik R4
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
tak M45 Eatona problem jest z doborem większość wydajnych kompresorów jest pod v6 lub v8 np ten z audi 3.0 TFSI nie do zamontowania pod silnik R4 Ciekawe to co mowisz. Ja nie wiedzialem,ze do R4 sie nie da i zamontowalem ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 19 November 2012 ![]() |
Możesz wstawić jakieś foto? jaki kompressor uzyłeś? jak zmiana to bardziej skłaniałbym się na Eatona m112
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Możesz wstawić jakieś foto? jaki kompressor uzyłeś? jak zmiana to bardziej skłaniałbym się na Eatona m112 Pomysl jeszcze o M90. Ten kompresor z 3.0 tfsi trzeba ciac, zeby otrzymac gola obudowe kompresora bez blokow wodnych. Ale zre najmniej mocy, najmniej grzeje powietrze i ma duza wydajnosc. Zdjecia pojawia sie, jak zaloze swoj temat. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 19 November 2012 ![]() |
Temat większego kompressora poruszony, jakieś sugestie odnośnie strokera ?? auto ma być jak BRABUS 2.6. Ma oryginalny pakiet zewnętrzny i wnętrze brabusa brakuje tylko silnika
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Temat większego kompressora poruszony, jakieś sugestie odnośnie strokera ?? auto ma być jak BRABUS 2.6. Ma oryginalny pakiet zewnętrzny i wnętrze brabusa brakuje tylko silnika ale co da ci te 300cm3 pojemnosci przy doladowaniu kompresorem? Ile mocy mial ten brabus? Wal, tloki, korby to jest ogromny koszt. Do tego nowe panewki, pierscienie , uszczelki, robocizna. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 19 November 2012 ![]() |
brabus w serii 250KM mody które teraz sa w aucie to + 50KM na hamowni wyszło 252KM wiec stroker daje 300+ potem zmiana kompresora i jest juz konkret. Silnik składam sam wiec nie ma kosztów robocizny. Brabus korby zostawił seryjne, tylko kwestia doboru tłoków i wału. Tłoki to pół biedy bo są KS do załatwienia. Największy problem jest z wałem Brabus na chwile obecną nieosiągalny chyba ze ktoś wystawi go na którymś ebay'u. Szukam jakiejś alternatywy na to.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
brabus w serii 250KM mody które teraz sa w aucie to + 50KM na hamowni wyszło 252KM wiec stroker daje 300+ potem zmiana kompresora i jest juz konkret. Silnik składam sam wiec nie ma kosztów robocizny. Brabus korby zostawił seryjne, tylko kwestia doboru tłoków i wału. Tłoki to pół biedy bo są KS do załatwienia. Największy problem jest z wałem Brabus na chwile obecną nieosiągalny chyba ze ktoś wystawi go na którymś ebay'u. Szukam jakiejś alternatywy na to. Tak to sie nie sumuje, z tego kompresora 300 nie zrobisz... -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Dobrze Ci radzą. Tu nie brakuje Ci pojemności tak co kompresora solidnego.... Wiadomo, fajnie mieć większą pojemność ale ten kompresor tym bardziej sobie nie będzie dawał rady...
Edit: Tak to sie nie sumuje, z tego kompresora 300 nie zrobisz... Otóż to... 250 to jego kres... -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
Coś Martin słabo szukałeś http://www.mkb-tuning.de/en/products.php?f..._gruppe=11-> Part-no. MKB 111 25
Albo ich zapytaj, czy zrobią Ci na zamówienie http://www.zrp-rods.com/contact/ http://www.zrp-rods.com/ -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 19 November 2012 ![]() |
MKB widziałem dzwoniłem nie sprzedają samych zestawów muszą dostać silnik i sami robią cenę lepiej przemilczeć
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 19 November 2012 ![]() |
Zasadnicze pytanie czy silnik na seryjnych gratach wytrzyma doładowanie z kompresora np eatona m90.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Zasadnicze pytanie czy silnik na seryjnych gratach wytrzyma doładowanie z kompresora np eatona m90. a jakie masz teraz doladowanie? Wez pod uwage,ze silniki nie lubia duzo NM z dolu. Wyzej na obrotach mozna je troche mocniej obciazyc. Chodzi oto,ze ten twoj kompresor na 250 koni, to jest juz pewnie poza mapa sprawnosci. Grzeje powietrze i kradnie moc z walu. Takie m90, albo lepsze tvs1320, bedzie mniej grzalo, mniej zzeralo mocy z walu. Same zalety. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 02 November 2013 ![]() |
Dokładnie tak jak chłopaki piszą, olej stroker, zainwestuj w kompresor, IC, wydech i remap/wtryski. Na tych rzeczach będziesz miał najlepszy stosunek KM:$$$. Jak już chcesz coś z silnikiem robić to go zakuj, zrób porting głowicy/wałki.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
A jakie są wymiary rotorow w tym tvs z audi a jakie w m45?
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A jakie są wymiary rotorow w tym tvs z audi a jakie w m45? Rotorow Ci nie podam. Znaczenie ma cala obudowa. m45 m62 m90 http://www.benzworld.org/forums/attachment...version-012.jpg m90 tvs1320 http://s201.photobucket.com/user/JuniorN31...G_1570.jpg.html -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 06:00 |