![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 03 July 2021 ![]() |
Witam panowie mam o to taki dziwny problem, albo sam doszukuje się problemu już nie wiem zgłupiałem, zrobiłem stokera 1.8 Turbo na 2L poniżej lista modyfikacji.
Silnik jest po kapitalnym remoncie, rozwiercony z 1.8 na 2 l silnik zakuty i odprężony CR 8.5:1 tłoki firmy ZRP, dodatkowo powłoka jedna na ściankach bocznych zmniejszająca tarcie, a druga na denku, tłoka bariera termiczna na 1100c wałki ADR korbowody Techno5 z dodatkowym kanałem smarnym na sworzeń tłoka panewki wszystkie ACL śruby korbowodów, podpór wału i głowicy to ARP głowica seria po kapitalnym remoncie wąski kanał i polerowane zawory oraz polerowane kanały wtryski 630 turbosprężarka jest to k04-064 hybryda IHI pompa paliwa dw, przerobiony układ paliwa, regulator 4 bar i jest na listwie paliwowej przepływomierz ori z 1.8 a obudowa 3.20 cala plus stalowy Tip intercooler jest JRSPEC 550X230X65MM cewki z 2.0 tfsi świece NGK PFR7Q lub BOSCH F5DPOR (nie pamiętam) przelotowy układ wydechowy 3 cale po środkowy a reszta 2.5 cala olej to motul sport 5w50 paliwo shell 100 filtr K&N wyrzucone VVT, druga sonda, pompa sai Samochód na doładowaniu 1,7 bara generuje moc 360 koni mechanicznych i 440 niutonów. Znajomy ma identyczny setup tylko ma zostawioną zmienną fazę oraz przepływomierz z Audi A3 3.2 cala i jego samochód po strojeniu wygenerował 415 koni i 518 niutonometrów, na takim samym doładowaniu czyli 1,7bara i na 98. Czytając też inne fora polskie i zagraniczne patrząc na te strokery to faktycznie przy 1,7 bara jest wiele strokerów które osiągnęły 400 koni. Oczywiście zdaję sobie z tego sprawę że moc to nie tylko doładowanie, nie wiemy jak jest ustawione tam zapłon oraz kwestia zmiennej fazy i na jakiej mieszance to jeździ no ale sądzę że nie odbiega wszystko jakoś od norm tak by silnika nie uszkodzić. Przecież nikt nie buduje strokera wydając sporo hajsu by pojeździć tym dwa miesiące i wywalic silnik. Osoba która ogarniała mi Softa twierdzi że wszystko jest w porządku w programie i po prostu tyle silnik generuje mocy podnieśliśmy doładowanie na 2 bary i uzyskaliśmy 406KM i 540NM stukowe juz znacznie widać. Cały czas analizuje gdzie mogłem popełnić błąd naprawdę przeczytałem setki postów. Rozmawiałem z kilkoma osobami co robiły stokery dzwoniłem do kilku tunerów. I skończyły mi się pomysły ktoś coś doradzi lub chcę zerknąć na logi Softa. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Wrzuć tu logi na 1,7bar po strojeniu i wszystko będzie jasne.
Ja średnio widzę 400hp+ na pb98 i 1,7bar w tym silniku. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 03 July 2021 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Brakuje 31 kanału.
Całkiem odważnie - jak sonda lambda przednia padnie to Ci nic nie doleje po 16% i skończy się cieplutkim deszczykiem żelaznym. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
A jak wygląda wyścig z rolki obu wozów?
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 03 July 2021 ![]() |
Nie mam 31 nigdy o to tuner nie prosił, 31 z czym logować?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
- przełączyć na benzynę z lpg jeśli jest instalacja gazowa,
- zrobić loga statycznego 001+032+090 (kilka sekund na jałowych rpm z wyłączonymi wszystkimi elektrycznymi duperelami typu światła, nawiew, klima, itd.), - skasować błędy (nawet jeśli ich nie ma), - zrobić dynamicznego loga 001+020+031 3 bieg (dla skrzyń 5 biegowych) lub 4 bieg (dla skrzyń 6-biegowych) 1500-7000rpm, - zrobić dynamicznego loga 001+020+031 5 bieg (dla skrzyń 5 biegowych) lub 6 bieg (dla skrzyń 6-biegowych) 1500-3500rpm, - zrobić dynamicznego loga 003+115+118 3 bieg (dla skrzyń 5 biegowych) lub 4 bieg (dla skrzyń 6-biegowych) 1500-7000rpm, - zrobić dynamicznego loga 003+115+118 5 bieg (dla skrzyń 5 biegowych) lub 6 bieg (dla skrzyń 6-biegowych) 1500-3500rpm. Przy takim setupie najlepiej na końcu obrotów wbić następny bieg na 2 sekundki i dać do spodu podczas loga (czasem po zmianie biegów stukają mocno). -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 03 July 2021 ![]() |
LOG-01-001-020-031 3 bieg
https://log.tunezilla.com/s/EZfm6ZZV LOG-01-001-020-031 5 bieg https://log.tunezilla.com/s/3BebR0Zf LOG-01-003-115-118 3 bieg https://log.tunezilla.com/s/ehSqI97M LOG-01-003-115-118 5 bieg https://log.tunezilla.com/s/AC1B0al6 LOG-01-001-032-090 https://log.tunezilla.com/s/m8xOm5T1 LOG-01-003-020 3 bieg https://log.tunezilla.com/s/tssWiVIS Logi na obecnym sofcie doładowwanie około 1.8-1.9 bar przepływka nowa ori. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Wygląda w porządku, chociaż dodałby tam około 10-15KM samą korektą tak sądzę patrząc po aktualnym kącie zapłonu (oscylacje?) i cofkach (pojawiają się środkiem, a górą brak).
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 03 July 2021 ![]() |
Rozumiem, To co podesłać na priv Softa i dogadamy się?
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Chcesz to przyślij, spróbuję.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 03 July 2021 ![]() |
Poszło
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
u mnie stroker na turbo z rs3 , doladowanie 1.7 bara , przeplywka ok 290g/s 3", zaplon 18" 380KM / 480 NM, ale czeka mnie korekta bo zmienilem fmic na wiekszy i orurowanie fi 70mm bo cieplo sie robilo i podobno silnik sie przytykal, jak sie moc wieksza udalo zrobic to moment slaby, jak moment dobry to moc kiepska itp itd
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
gelus, to ja bez strokera na turbo AMG miałem 370KM i 500Nm
![]() -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
przy jakich obrotach? u mnie znacznie przy strokerze zmienil sie dol, fajnie juz zaczyna jechac od 2 tys obrotow gdzie przy 1.8t przy dodaniu gazu mialem wrazenie ze silnik sie ze mnie smieje...
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 25 February 2017 Skąd: SR ![]() |
Na tym to polega, lepiej wstaje turbo i to jest główna zaleta. Dla porównania stare 1.4 TSI miały turbo i kompresor, bo pojemność 1.4 powodowała ciężkie wstawanie nawet tak małego turbo jak K03 i po to był kompresor żeby te niskie obroty jakkolwiek istniały.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
u mnie moment sporo wzrosl wzgledem 1.8t i jest dostepny o tysiac obrotow wczesniej , ale mam nadzieje ze doczekam sie jeszcze korekty finalnej zobaczyc czy jeszcze uda sie cos ugrac... bo nie ukrywam ze liczylem ze zobacze 4 z przodu
![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
jaka uszczelke pod glowice i sruby do glowicy ? ja dalem uszczelke reinza ( z dwoch zrobiona jedna) i sruby elringa
i mam wrazenie ze zaczynaja mi sie robic twarde weze , wiec nie wiem czy cos nie zaczyna wydhmuchiwac :/ |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Co to za hybryda k04-064 IHI? Oryginalnie k04 to Borg
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
jednak psikus, woda na 4 cylindrze, albo strzelila glowica, albo uszczelka, tak czy inaczej udzieli ktos rekomendacji odnosnie uszczelki i srub przy pompowaniu ok 2 barow? warto pchac sie w sruby arp i uszczelke cometic?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 15:48 |