Shoutbox 0 nowych PW 


> Strojenie Auta z Turbo na LPG
Argosan
post Wed, 19 Jan 2011 - 13:37
Post #1


User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Warszawa





Witam.
Jestem w trakcie uturbiania silnika ze Stajni GM > C20NE czyli 2.0 8V . Turbina to narazie CT26 z MR2 Turbo. Najistotniejsze jest to że auto bedzie jeździło tylko na GAZIE! DRUGIEJ GENERACJI!! osprzęt bedzie firmy Lovato model Major Turbo do 250 koni. Powodem dla ktorego nie bedzie to jeździło na Benzynie są finanse i chore ceny paliwa....zresztą nieważne. Autko zostanie uturbione i mnie w garażu. ustawie westgate na otwarty i mam zamiar zawieść go do Firmy Energy gaz. ale pytanie Jak oni to wystroją jak nie bedize wiadomo ile to normalnie dmucha i jaka jest moc jak nie da sie tego sprawdzić na PB bo przecież wszystko by popłyneło?

P.S. osoby ktore nie miały nigdy doczynienia z LPG i tylko bedą chcieli napisać jakieś kosmiczne bzdury jaki to gaz jest zły niech sobie darują....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
4 Stron V   1 2 3 > »   
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 19)
Wspieraj forum
post Wed, 19 Jan 2011 - 13:37
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
andy_czarny
post Wed, 19 Jan 2011 - 14:09
Post #2


Frequent User
Dołączył: Mon, 06 August 2007
Skąd: Bydgoszcz





ktos kiedys juz chcial zbudowac chyba nissanka turbo jakiegos jezdzacego tylko na gazie i nie pamietam czy sie udalo ale wiem ze byly problemy...
Co do samego pomyslu to nei jestem zwolennikiem gazu ale jak by sie dalo wywalic cala instalacje benzynowa zbiornik przewody itp i wsadzic tylko gaz to sam bym chetnie przygarnal takie auto wink.gif


--------------------
_Obrazek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
berkut
post Wed, 19 Jan 2011 - 14:23
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





CYTAT
Jestem w trakcie uturbiania silnika ze Stajni GM > C20NE czyli 2.0 8V . Turbina to narazie CT26 z MR2 Turbo.


CYTAT
Autko zostanie uturbione i mnie w garażu.


Innymi slowy pytasz sie czy tak mozna zrobic i dopiero zamierzasz knuc. Sam silnik dzielnie znosi turbo, chociaz wybor CT26 nie wiem... To jest to na ceramicznym wirniku ?



CYTAT
Najistotniejsze jest to że auto bedzie jeździło tylko na GAZIE! DRUGIEJ GENERACJI!! osprzęt bedzie firmy Lovato model Major Turbo do 250 koni. Powodem dla ktorego nie bedzie to jeździło na Benzynie są finanse i chore ceny paliwa....zresztą nieważne.


Nie ma to jak ekonomiczna 2 litrowa turbo benzyna co by mniej palic =S Pytanie - jak zamierzasz to odpalac jak bedzie zimno, czy liczysz sie z tym ze parownik szybko padnie i czy zdajesz sobie sprawe z tego ze latwo to zabic jak silnik bedzie niedogrzany ?


CYTAT
Autko zostanie uturbione i mnie w garażu. ustawie westgate na otwarty i mam zamiar zawieść go do Firmy Energy gaz.


Z strojeniem to moze pyknij PM do Spiacego, z tego co pamietam to robil turbo Lade na lpg.


CYTAT
ale pytanie Jak oni to wystroją jak nie bedize wiadomo ile to normalnie dmucha i jaka jest moc jak nie da sie tego sprawdzić na PB bo przecież wszystko by popłyneło?



? Strojenie ? Masz na mysli krecenie 3 srobkami i dobieranie mixerow ? Czy to juz pseudo cyfrowe, z tym silniczkiem krokowym wpietym przed mikserem? Jak mowilem, Spiacy chyba cos pomoze.

CYTAT
P.S. osoby ktore nie miały nigdy doczynienia z LPG i tylko bedą chcieli napisać jakieś kosmiczne bzdury jaki to gaz jest zły niech sobie darują....


Mnie sie wydaje ze cala ta koncepcja niezbyt idzie. W ilosci zbawy jaka cie czeka latwiej wlozyc motor 2.0 16V i do tego gaz wkladac ... No chyba ze musi byc psyt psyt i myslisz ze oszczedzisz.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Wed, 19 Jan 2011 - 14:58
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





ja miałem takie uturbione auto zestrojone tylko na lpg benzyna służyła do odpalania i powolnego turlania się po lpg jak zabrakło , gazownicy przerobili parownik i zestroili to jako tako na bogato było a potem zamontowałem blosa i zestroiłem sobie sam na szerokopasmówce , przelatałem tak dwa lata jeżdżąc codziennie i nic się nie działo doładowanie było 0.8 bara bez odprężania...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gonzo_BB
post Wed, 19 Jan 2011 - 15:48
Post #5


User
Dołączył: Sun, 05 March 2006
Skąd: Bielsko Biała





CYTAT(GMS. @ Wed, 19 Jan 2011 - 14:58) *
ja miałem takie uturbione auto zestrojone tylko na lpg benzyna służyła do odpalania i powolnego turlania się po lpg jak zabrakło , gazownicy przerobili parownik i zestroili to jako tako na bogato było a potem zamontowałem blosa i zestroiłem sobie sam na szerokopasmówce , przelatałem tak dwa lata jeżdżąc codziennie i nic się nie działo doładowanie było 0.8 bara bez odprężania...



W ktorym miejscu był zamontowany blos? Jak z BOVem nie wywalał gazu do atmosfery?


--------------------
Rafał.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 19 Jan 2011 - 15:48
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
robil turbo Lade na lpg.

łada byla na gazniku. Sierre tyralismy na lpg ale z lichym skutkiem. 1 dzien pojezdzila dobrze, potem byly jaja.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Wed, 19 Jan 2011 - 16:18
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





Sekwencja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michau9
post Wed, 19 Jan 2011 - 17:16
Post #8


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 December 2008
Skąd: Poznań





blos i załatwione (sprawdzone)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Argosan
post Wed, 19 Jan 2011 - 17:22
Post #9


User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Warszawa





Berkut:

Znaczy juz robie smile.gif jestem w trakcie. ale do montażu gazu jeszcze nie doszedłem i auto planowo wyjedzie na wiosne smile.gif

Nie wiem czy Ct26 ma ceramiczny wirnik... nie wnikałem to jest turbo przejsciowe.

co do 2.0 16V ? chodzi Ci o swap na C20XE ? Swap to nie zabawa ani nie tuning. to tylko zmiana silnika... nie jara mnie to totalnie poza tym uturbione C20NE rozjedzie XE jak szmate tongue.gif nawet Seryjny Let moze mieć problemy pod warunkiem że jest zdrowy smile.gif Widziałem takie rzeczy.

Wiem że jeźdzą auta po wawie tak właśnie zrobione i zapindalają ładnie smile.gif.
Stroną strojenia nie ja sie bedę zajmował wiec nie wiem jak to wygląda stąd post smile.gif

Benzyna Fakt jest spoko ale niestety narazie nie ten fundusz. musialbym wymienić CAŁY układ paliwowy. węże, przewody wszystko, nie mówiąc juz o kupnie jakiejś Świni, wtrysków itd.

NO WŁAŚNIE Mam BlOSA smile.gif zapomniałem Dodać smile.gif dam go wlasnie przed przepustnice a kawałek wcześniej bedzie BOV i ponoć wszystko bedzie OK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Wed, 19 Jan 2011 - 18:19
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





na blosie uwazam ze nie ustawisz tego dobrze , zakladaj sekwencje i jest szansa ze przy dobrym ogarnieciu mapy bedzie jezdzilo


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Wed, 19 Jan 2011 - 19:21
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(Argosan @ Wed, 19 Jan 2011 - 17:22) *
Berkut:

Znaczy juz robie smile.gif jestem w trakcie. ale do montażu gazu jeszcze nie doszedłem i auto planowo wyjedzie na wiosne smile.gif

Nie wiem czy Ct26 ma ceramiczny wirnik... nie wnikałem to jest turbo przejsciowe.

co do 2.0 16V ? chodzi Ci o swap na C20XE ? Swap to nie zabawa ani nie tuning. to tylko zmiana silnika... nie jara mnie to totalnie poza tym uturbione C20NE rozjedzie XE jak szmate tongue.gif nawet Seryjny Let moze mieć problemy pod warunkiem że jest zdrowy smile.gif Widziałem takie rzeczy.

Wiem że jeźdzą auta po wawie tak właśnie zrobione i zapindalają ładnie smile.gif.
Stroną strojenia nie ja sie bedę zajmował wiec nie wiem jak to wygląda stąd post smile.gif

Benzyna Fakt jest spoko ale niestety narazie nie ten fundusz. musialbym wymienić CAŁY układ paliwowy. węże, przewody wszystko, nie mówiąc juz o kupnie jakiejś Świni, wtrysków itd.

NO WŁAŚNIE Mam BlOSA smile.gif zapomniałem Dodać smile.gif dam go wlasnie przed przepustnice a kawałek wcześniej bedzie BOV i ponoć wszystko bedzie OK



stary zejdz na ziemie albo odstaw to co bierzesz , skoro piszesz takie BZDURY o porownianiu twojej wydumki nawet do serii Leta
ktos pisal o sekwencji to nie da rady, bo zapewne sekwencja lata po wtryskach benzynowych wiec bedzie kupa


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Argosan
post Wed, 19 Jan 2011 - 20:09
Post #12


User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Warszawa





CYTAT(henry @ Wed, 19 Jan 2011 - 19:21) *
stary zejdz na ziemie albo odstaw to co bierzesz , skoro piszesz takie BZDURY o porownianiu twojej wydumki nawet do serii Leta
ktos pisal o sekwencji to nie da rady, bo zapewne sekwencja lata po wtryskach benzynowych wiec bedzie kupa


Stary to moze Ty jesteś i zajmij się swoja ,,wydumką,, wogole to skąd takie słowo wziąłeś? ... biggrin.gif znam conajmniej 3 C20NE Turbo które pogoniły Lety. większość letów niestety wymagają remontów i ogolnie w seri nie są jakieś mega mocne...

Sekwencja kolego jak najbardziej. ,,bo zapewne sekwencja lata po wtryskach benzynowych ,, HaHa Ty lepiej przestań latać. wiesz wogole jak sekwencja działa i jak się ją np. montuje? bo z Tych BZDUR jakie piszesz to chyba nie wiec to nie temat dla Ciebie.

Sekwencja fajna sprawa tylko niestety Droga. zamontowanie Reduktora z zapasem mocy do Turbo niestety to jakies 2 tyś. najmarniej. i montaż odbywa sie tylko pod machą. bo przewody i butle mam. fajnie można mape śledzić i modzić ale ehh Kasa tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Wed, 19 Jan 2011 - 20:11
Post #13









sekwencja ma swoje wtryski z tego co wiem. ale pojecie o gazie mam liche.

a co do parownika i mrozow, to u mnie w polonesie wrzatek z czajnika daje rade. wink.gif

EDIT: kolega mnie uprzedzil.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Wed, 19 Jan 2011 - 20:17
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(Argosan @ Wed, 19 Jan 2011 - 20:09) *
Stary to moze Ty jesteś i zajmij się swoja ,,wydumką,, wogole to skąd takie słowo wziąłeś? ... biggrin.gif znam conajmniej 3 C20NE Turbo które pogoniły Lety. większość letów niestety wymagają remontów i ogolnie w seri nie są jakieś mega mocne...

Sekwencja kolego jak najbardziej. ,,bo zapewne sekwencja lata po wtryskach benzynowych ,, HaHa Ty lepiej przestań latać. wiesz wogole jak sekwencja działa i jak się ją np. montuje? bo z Tych BZDUR jakie piszesz to chyba nie wiec to nie temat dla Ciebie.

Sekwencja fajna sprawa tylko niestety Droga. zamontowanie Reduktora z zapasem mocy do Turbo niestety to jakies 2 tyś. najmarniej. i montaż odbywa sie tylko pod machą. bo przewody i butle mam. fajnie można mape śledzić i modzić ale ehh Kasa tongue.gif



zaraz zaraz to w koncu mialy byc seryjne LEty czy padliny? bo stary cos sie gubisz w zeznianiach
a to ze sekwencja gazowa "lata po wtryskach benzynowych to tak jest , nic nie poradze niestety ze tak jest


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Wed, 19 Jan 2011 - 20:31
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(henry @ Wed, 19 Jan 2011 - 20:17) *
a to ze sekwencja gazowa "lata po wtryskach benzynowych to tak jest , nic nie poradze niestety ze tak jest

potwierdzam henry-ego , i przebijam dodatkowo tym ze jesli ma to dzialac dobrze to tylko sekwencja cie ratuje.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Argosan
post Wed, 19 Jan 2011 - 20:37
Post #16


User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Warszawa





Seryjny LET. padnięty let. to to samo tongue.gif jaj nie urywa. Co Ci lata z sekwencji po wtryskach benzynowych? Sekwencja ma własne wtryski gazowe które wwierca się w kolektor ssący przy wtryskach benzynowych a moment wtrysku jest wysyłany z centralki. to co Tu Ci lata w benzynie??

Ale w pierwszej wypowiedzi henry napisał że sekwencje nie da rady to Co ty się z nim zgadzasz?

Pełno aut Turbodoładowanych jeździ na Gazie. Zobacz ile Subaryn jeździ na gazie, w poprzednim sezonie gość latał 200sx'em na LPG, pod machą wszystko pokitrane... Tylko nikt tym się nie chwali... i tyle.

na alledrogo mozna znaleść stare auta turbodoładowane np. Ford Probe 2.2 Turbo z LPG i to są właśnie 2 geny.... i jeźdzą. . . Więc Prosze nie pisać Bzdur że sie nie da że to zło, że to czy tamto! Nie obchodzi mnie to Tylko moje pytanie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrUw@
post Wed, 19 Jan 2011 - 20:41
Post #17


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2004
Skąd: Wrocław





tak ale żeby "wystroić" ustawić sekwencje LPG musi być odnośnik do tego PB sprawne jak dobrze sie orientuje a mialem przyjemność z kolegą gazownikiem kilka takich instalek robić... a te całe generacje... to zwykle reduktorki ze śrubkami i jak to ustawisz zeby miało rece i nogi w całym zakresie jazdy auta... średni pomysł mimo iż ciekawy to lepiej zostawić to i latać tanio albo iść w jakieś konkrety niepłacząc że paliwo drogie...


--------------------
Mechanika, Swapy, Naprawy [chwilwo zamknięci]

było bmw, były mercedesy teraz czas na ameryke :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Argosan
post Wed, 19 Jan 2011 - 20:51
Post #18


User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Warszawa





No właśnie jak sie gazuje seryjne auto np. własnie z Turbo to za odnośnik bierze się mape paliwową PB. Tylko właśnie nie wiem jak to jest jak takiego odnośnika nie ma. bo jakoś się da bo np. kolega GMS i Michau9 napisali że tak mieli wnioskując po wypowiedziach a napewno ten pierwszy i ja też widzialem na oczy takie projekty. Fakt Bedzie to słabsze niż na PB licze się z tym. ale jak bedzie kasa to bedzie i PB smile.gif albo chociaż Dobra Sekwencja smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jazz
post Wed, 19 Jan 2011 - 20:57
Post #19


User
Dołączył: Mon, 21 June 2010





Jakoż iż w jednym aucie w domu siedzi instalacja sekwencyjna to może nakreślę sprawę. Kable idące od wtrysków benzynowych są odcinane i podłączane do sterownika gazu, dalej wychodzą ze sterownika gazu kable do wtrysków od gazu i do wtrysków benzyny. Podsumowując wtrysk gazu wyzwalany jest sygnałem idącym do ori wtrysków benzynowych, tylko sterownik od gazu podaje ten sygnał albo dalej do ori wtrysków, albo do wtrysków od gazu. Przy pomocy oprogramowania sterownika można z palca wypisywać na mapie czasy wtrysku dla wtryskiwaczy gazowych.

P.S.
CYTAT(k-meal @ Wed, 19 Jan 2011 - 20:11) *
a co do parownika i mrozow, to u mnie w polonesie wrzatek z czajnika daje rade. wink.gif

W niektórych francuzach jest coś takiego jak zespół grzałek nurkowych mających podgrzewać płyn chłodzący, więc może by to nawet zdało egzamin.

P.S.2. Co z zapłonem? Ja rozumiem, że LPG ma ~110 oktanów ale jakoś to trzeba chyba dobrze wystroić.

Pozdrawiam
Tomek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Wed, 19 Jan 2011 - 22:53
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





CYTAT(Argosan @ Wed, 19 Jan 2011 - 20:51) *
Fakt Bedzie to słabsze niż na PB licze się z tym. ale jak bedzie kasa to bedzie i PB smile.gif albo chociaż Dobra Sekwencja smile.gif

Dlaczego ma być słabszy niż na pb? Gaz ma przecież więcej oktanów niż zwykłe paliwo.


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 12:35