![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Tue, 26 April 2016 ![]() |
WItam posiadam audi a4 b5 1.8t 98r. AEB. Planuje je lekko zmodyfikowac turbo hybryda, DP, wtryski, ewnentualnie FMIC albo coś zrobić z seryjnym IC cel to bezpieczne 200,210. Jednak stoje przed dylematem ponieważ nikt nie chce sie podjąc strojenia na ori ECU, poszukłaem tylko trzy osoby ale nie chce byc skazany na 2,3 tunerów w polsce pozatym cena tez robi swoje opcja pierwsza 2000 zł mam 250km do celu, druga opcja chyba dobra cena 1200 zł 350 km do celu.
W związku z powyższym rozważam kilka opcji prosze o pomoc i jakies porady: 1. Seryjny sterownik + DET3 konwersja maf na map trzeba dołożyc mapa, koszt deta 700 plus pewnie okablowanie inne pierodły 300, wskazniki 200-300 strojenie pewnie kolo 1000zl, plus takie że przyszle modyfikacje bedzie mozna łatwo zestroic, duża ilosc tunerów co ogornia i dostpęność. Calośc koło 2,5k zł strzalam. Nie opłąca sie stroic samemu bo nie posiada wbudowanego kontrolersza WB a koszt takiego nie jesst mały 2. Strojnenie na ori ECU? 1200 zł każda nastpępna modyfikacja kolejne 1.2k albo więcej. 3. Postawienie na stand alone Easy Ecu 3+ koszt 1150zł posiada kontroler sondy szerokopasmowej, sonda cos pewnie kolo 300zł wejscie na termopare koszt kolo 200 zł koszt instlacji innych perdół 200-300zł . SUma coś koło 2000 zł można pokusić sie o wystrojenie we własnym zakresie mając WB i EGT, nie wiem jak tunerzy ogarniaja ten sterownik. 4. Przejście na nowsze seryjne ECU koszty nie wiem jakie pewnie 300 wiazka, 200 przepływka, pedały 150 sonda 200, przpustnica 200 trzeba dolozyc mapsernsora koszt pewnie wyjdzie koło 1000 zł plus pewnie 1500 strojnie i kazde następne. MOge być troche rzeżby z wiazka z immo i pewnie kilka innych zeczy. Chyba rozwiązanie najgorsze. Jak myślicie które rozwiązanie pod względem ekonomiczności/rozwoju w przyszłości bedzie najlepsze? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Skąd jesteś?
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 06 March 2009 ![]() |
Ja osobiście robiłbym to na DET 3 Fuel Implant + dokupić do tego jakiś zestaw szerokopasmówki jeżeli nie masz i stroić we własnym zakresie.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Wed, 06 February 2013 Skąd: LLU ![]() |
Raz już się tak zastanawiałem i wziąłem EMU do sr-a i do swojego aeb też wezmę. Nie ma co szklić, zrobić raz porządnie i co dla mnie najważniejsze można się samemu bawić.
Ktoś pisał, że tuning nie jest tani, a najdrożej wychodzi dla tych co szukają na siłę oszczędności. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Tue, 26 April 2016 ![]() |
wielkopolska centrum emu to chyba troche overkill
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Daleko, takie tematy stroję za 1000zł łącznie z adaptacją większych wtrysków na ori Motronicu, potem korekta 500zł.
Robiłem takiego AEBa jak piszesz, seria po hybrydzie, wydechu z DP, FMIC wypluła 159/216. Zrobiłem 206/287 mega wstające od dołu (2000rpm 1b), wtrysków zabrakło, zamknięte od środka do końca, AFR 12,5 ponad momentami. Klienta zadowolony, miał wrócić na większych wtryskach, ale jeździ tak do dzisiaj na własne ryzyko, a szkoda, bo 220/310 pękłoby i to bezpiecznie. Wykresy na PW jak potrzeba. Ori ecu zawsze zapewni NAJLEPSZĄ kulturę pracy, nie będzie podszarpywania, falowania obrotów, przydławień, z którymi można miesiącami walczyć na standalone, a i tak będzie to delikatnie zauważalne. Poza tym to słaby setup, więc szkoda iść z armatą na wróbla. O ochronie przed stukowym nie wspominam, bo już tak stare M3.8.2 zapewnia ją całkiem ładnie. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Czemu nie konwersja na me7.5?
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Tue, 26 April 2016 ![]() |
wiązka 300, ecu 250, jedna sonda 300, przepustnica 150, pedał gazu 150, cewki 400?, przepłwka 250? razem wychodzi 1800zł plus pewnie jakies pierdoły 200 razem 2000. Chyba sie nie opłaca do tego jeszcze strojenie
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Wed, 06 February 2013 Skąd: LLU ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Tue, 26 April 2016 ![]() |
ceny średnie z allegro, zdecyduje sie raczej na strojenie na serjnym ecu chociaz cały czas mnie korci postawić to na ee3+ +WB+EGT i samemu to próbować wystroic
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 25 June 2014 ![]() |
Będzie lpg? Mój patent wyszedł najtaniej;)
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Tue, 26 April 2016 ![]() |
nie nie bedzie lpg, auto bedzie robilo znikome przebiegi
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
User Dołączył: Mon, 16 November 2009 ![]() |
ja całość od AWT kupiłem ostatnio za 350 z przesyłką :> więc cena 2.000 to jakaś abstrakcja
...oczywiście od angola -------------------- гнев океана 96' 5.20 Turbo
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Tue, 26 April 2016 ![]() |
ok biore za 400 jak jest wszytko co napisałem
![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Ja w swoim aeb miałem mocny program (nie wiem jak mocny , ale pompowało do 1bara i z moją pomocą do 1.1
![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Dopiszę, że realne wartości, by mocne setupy pracowały poprawnie na seryjnym sterowniku AEB/AGU to około 300-350KM i 400Nm By stabilnie zrobić więcej pasuje przejść na ME7/SA/dołożyć świnkę.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 October 2010 Skąd: Lublin ![]() |
Dopiszę, że realne wartości, by mocne setupy pracowały poprawnie na seryjnym sterowniku AEB/AGU to około 300-350KM i 400Nm By stabilnie zrobić więcej pasuje przejść na ME7/SA/dołożyć świnkę. Aktualnie mam w AEB 300+ Planuję założyć chińskie najmniejsze gt35 i dmuchać z tego 1.5bara lub trochę więcej. Myślałem żeby dalej stroić to na ori sterowniku - ecu z końcówką 018R chyba z golfa IV. Faktycznie lepiej założyć jakieś easy ecu lub ecumastera ? Jakie problemy mogę napotkać pozostając przy seryjnym sterowniku ? |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
User Dołączył: Tue, 26 April 2016 ![]() |
ja już zakupiłem EE3+ bede niedługo to składał w całośc
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Aktualnie mam w AEB 300+ Planuję założyć chińskie najmniejsze gt35 i dmuchać z tego 1.5bara lub trochę więcej. Myślałem żeby dalej stroić to na ori sterowniku - ecu z końcówką 018R chyba z golfa IV. Faktycznie lepiej założyć jakieś easy ecu lub ecumastera ? Jakie problemy mogę napotkać pozostając przy seryjnym sterowniku ? Na Twoim miejscu zapodałbym to na DET3 FIT. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 23:44 |