Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Sterowanie ECU 1.8T AEB
romanzlasu
post Sun, 04 Sep 2016 - 08:13
Post #1


User
Dołączył: Tue, 26 April 2016





WItam posiadam audi a4 b5 1.8t 98r. AEB. Planuje je lekko zmodyfikowac turbo hybryda, DP, wtryski, ewnentualnie FMIC albo coś zrobić z seryjnym IC cel to bezpieczne 200,210. Jednak stoje przed dylematem ponieważ nikt nie chce sie podjąc strojenia na ori ECU, poszukłaem tylko trzy osoby ale nie chce byc skazany na 2,3 tunerów w polsce pozatym cena tez robi swoje opcja pierwsza 2000 zł mam 250km do celu, druga opcja chyba dobra cena 1200 zł 350 km do celu.
W związku z powyższym rozważam kilka opcji prosze o pomoc i jakies porady:
1. Seryjny sterownik + DET3 konwersja maf na map trzeba dołożyc mapa, koszt deta 700 plus pewnie okablowanie inne pierodły 300, wskazniki 200-300 strojenie pewnie kolo 1000zl, plus takie że przyszle modyfikacje bedzie mozna łatwo zestroic, duża ilosc tunerów co ogornia i dostpęność. Calośc koło 2,5k zł strzalam. Nie opłąca sie stroic samemu bo nie posiada wbudowanego kontrolersza WB a koszt takiego nie jesst mały
2. Strojnenie na ori ECU? 1200 zł każda nastpępna modyfikacja kolejne 1.2k albo więcej.
3. Postawienie na stand alone Easy Ecu 3+ koszt 1150zł posiada kontroler sondy szerokopasmowej, sonda cos pewnie kolo 300zł wejscie na termopare koszt kolo 200 zł koszt instlacji innych perdół 200-300zł . SUma coś koło 2000 zł można pokusić sie o wystrojenie we własnym zakresie mając WB i EGT, nie wiem jak tunerzy ogarniaja ten sterownik.
4. Przejście na nowsze seryjne ECU koszty nie wiem jakie pewnie 300 wiazka, 200 przepływka, pedały 150 sonda 200, przpustnica 200 trzeba dolozyc mapsernsora koszt pewnie wyjdzie koło 1000 zł plus pewnie 1500 strojnie i kazde następne. MOge być troche rzeżby z wiazka z immo i pewnie kilka innych zeczy. Chyba rozwiązanie najgorsze.

Jak myślicie które rozwiązanie pod względem ekonomiczności/rozwoju w przyszłości bedzie najlepsze?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 04 Sep 2016 - 08:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mis
post Sun, 04 Sep 2016 - 09:12
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Skąd jesteś?


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lino
post Sun, 04 Sep 2016 - 09:43
Post #3


Frequent User
Dołączył: Fri, 06 March 2009





Ja osobiście robiłbym to na DET 3 Fuel Implant + dokupić do tego jakiś zestaw szerokopasmówki jeżeli nie masz i stroić we własnym zakresie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skwaromir
post Sun, 04 Sep 2016 - 10:05
Post #4


User
Dołączył: Wed, 06 February 2013
Skąd: LLU





Raz już się tak zastanawiałem i wziąłem EMU do sr-a i do swojego aeb też wezmę. Nie ma co szklić, zrobić raz porządnie i co dla mnie najważniejsze można się samemu bawić.
Ktoś pisał, że tuning nie jest tani, a najdrożej wychodzi dla tych co szukają na siłę oszczędności.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
romanzlasu
post Sun, 04 Sep 2016 - 11:27
Post #5


User
Dołączył: Tue, 26 April 2016





wielkopolska centrum emu to chyba troche overkill
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Sun, 04 Sep 2016 - 12:13
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Daleko, takie tematy stroję za 1000zł łącznie z adaptacją większych wtrysków na ori Motronicu, potem korekta 500zł.
Robiłem takiego AEBa jak piszesz, seria po hybrydzie, wydechu z DP, FMIC wypluła 159/216. Zrobiłem 206/287 mega wstające od dołu (2000rpm 1b), wtrysków zabrakło, zamknięte od środka do końca, AFR 12,5 ponad momentami. Klienta zadowolony, miał wrócić na większych wtryskach, ale jeździ tak do dzisiaj na własne ryzyko, a szkoda, bo 220/310 pękłoby i to bezpiecznie. Wykresy na PW jak potrzeba.
Ori ecu zawsze zapewni NAJLEPSZĄ kulturę pracy, nie będzie podszarpywania, falowania obrotów, przydławień, z którymi można miesiącami walczyć na standalone, a i tak będzie to delikatnie zauważalne. Poza tym to słaby setup, więc szkoda iść z armatą na wróbla. O ochronie przed stukowym nie wspominam, bo już tak stare M3.8.2 zapewnia ją całkiem ładnie.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Sun, 04 Sep 2016 - 14:20
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Czemu nie konwersja na me7.5?


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
romanzlasu
post Sun, 04 Sep 2016 - 16:44
Post #8


User
Dołączył: Tue, 26 April 2016





wiązka 300, ecu 250, jedna sonda 300, przepustnica 150, pedał gazu 150, cewki 400?, przepłwka 250? razem wychodzi 1800zł plus pewnie jakies pierdoły 200 razem 2000. Chyba sie nie opłaca do tego jeszcze strojenie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skwaromir
post Sun, 04 Sep 2016 - 22:20
Post #9


User
Dołączył: Wed, 06 February 2013
Skąd: LLU





CYTAT(romanzlasu @ Sun, 04 Sep 2016 - 11:27) *
emu to chyba troche overkill


Kupisz raz i masz na długi czas.

Z twojego założenia to się nic nie opłaca (tuning smile.gif).


Miś twierdzi, że ogarnie starego me za 1k to chyba dobra opcja dla Ciebie bo nic nie dokupujesz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Mon, 05 Sep 2016 - 10:43
Post #10


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





CYTAT(romanzlasu @ Sun, 04 Sep 2016 - 16:44) *
wiązka 300, ecu 250, jedna sonda 300, przepustnica 150, pedał gazu 150, cewki 400?, przepłwka 250? razem wychodzi 1800zł plus pewnie jakies pierdoły 200 razem 2000. Chyba sie nie opłaca do tego jeszcze strojenie



gdzie tak drogo? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
romanzlasu
post Mon, 05 Sep 2016 - 13:20
Post #11


User
Dołączył: Tue, 26 April 2016





ceny średnie z allegro, zdecyduje sie raczej na strojenie na serjnym ecu chociaz cały czas mnie korci postawić to na ee3+ +WB+EGT i samemu to próbować wystroic
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1172
post Mon, 12 Sep 2016 - 22:17
Post #12


Rookie
Dołączył: Wed, 25 June 2014





Będzie lpg? Mój patent wyszedł najtaniej;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
romanzlasu
post Mon, 12 Sep 2016 - 23:16
Post #13


User
Dołączył: Tue, 26 April 2016





nie nie bedzie lpg, auto bedzie robilo znikome przebiegi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maly_sz
post Thu, 20 Oct 2016 - 00:54
Post #14


User
Dołączył: Mon, 16 November 2009





ja całość od AWT kupiłem ostatnio za 350 z przesyłką :> więc cena 2.000 to jakaś abstrakcja
...oczywiście od angola


--------------------
гнев океана 96' 5.20 Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
romanzlasu
post Thu, 20 Oct 2016 - 13:31
Post #15


User
Dołączył: Tue, 26 April 2016





ok biore za 400 jak jest wszytko co napisałem biggrin.gif , kupiłem EE3+ ale moge jeszcze oddac
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakub1t
post Tue, 01 Nov 2016 - 20:13
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 April 2007
Skąd: Karczew





Ja w swoim aeb miałem mocny program (nie wiem jak mocny , ale pompowało do 1bara i z moją pomocą do 1.1 smile.gif ) i nie widzę sensu wkładania sporej kasy dla zyskania kolejnych 10-20km , jak już to dołożyć minimalnie więcej i chociaż te 250 robić a najlepiej 300 .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 01 Nov 2016 - 21:16
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Dopiszę, że realne wartości, by mocne setupy pracowały poprawnie na seryjnym sterowniku AEB/AGU to około 300-350KM i 400Nm By stabilnie zrobić więcej pasuje przejść na ME7/SA/dołożyć świnkę.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel_M
post Thu, 03 Nov 2016 - 08:18
Post #18


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 October 2010
Skąd: Lublin





CYTAT(Mis @ Tue, 01 Nov 2016 - 21:16) *
Dopiszę, że realne wartości, by mocne setupy pracowały poprawnie na seryjnym sterowniku AEB/AGU to około 300-350KM i 400Nm By stabilnie zrobić więcej pasuje przejść na ME7/SA/dołożyć świnkę.



Aktualnie mam w AEB 300+ Planuję założyć chińskie najmniejsze gt35 i dmuchać z tego 1.5bara lub trochę więcej. Myślałem żeby dalej stroić to na ori sterowniku - ecu z końcówką 018R chyba z golfa IV. Faktycznie lepiej założyć jakieś easy ecu lub ecumastera ? Jakie problemy mogę napotkać pozostając przy seryjnym sterowniku ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
romanzlasu
post Thu, 03 Nov 2016 - 09:49
Post #19


User
Dołączył: Tue, 26 April 2016





ja już zakupiłem EE3+ bede niedługo to składał w całośc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Thu, 03 Nov 2016 - 10:39
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(Pawel_M @ Thu, 03 Nov 2016 - 08:18) *
Aktualnie mam w AEB 300+ Planuję założyć chińskie najmniejsze gt35 i dmuchać z tego 1.5bara lub trochę więcej. Myślałem żeby dalej stroić to na ori sterowniku - ecu z końcówką 018R chyba z golfa IV. Faktycznie lepiej założyć jakieś easy ecu lub ecumastera ? Jakie problemy mogę napotkać pozostając przy seryjnym sterowniku ?

Na Twoim miejscu zapodałbym to na DET3 FIT.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 23:44