![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 11 September 2011 ![]() |
Witam z czego podejdzie sprzeglo do audi a4 1.9 tdi z silnikiem awx by utrzymalo wiecej nm niz seria? Moze przejscie na jednomas? jesli tak to jaki zestaw albo cos? z gory dzieki:)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
np. z Sharana z silnikiem BLB ( ale nie jestem pewny w 100% oznaczenia silnika )
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
ja dalbym do obicia twoja tarczę ta okladzina organiczna obijaja schsa perfrmance i zakupil sam docisk z sachsa. Przy szarnie chyba musisz zmieniac dwumas
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
tylko że tam jest skrzynia 5 i sprzęgło 228
-------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Ciekawostka, sharan jest wstanie przez chwilę utrzymać 280KM i 470Nm. Najlepszą i zarazem najtańszą opcją jest zrobienie sprzęgła kewlarowego. Mnie docisk i tarcza przygotowana do 360KM i 600Nm kosztowało 1540zł + stary docisk i tarcza. Minusem jest czas oczekiwania 4-6 tygodni.
Jak coś to pisz na PW do dam Ci namiary. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Do awx wsadzaj jednomasa bo masz skrzynie 5 gang:)
Kolo jednomasowe z audi b4 1.9tdi 90PS+tarcza oraz docisk g60:) 420Nm wytrzymuje. Sprawdzone nie jedno krotnie przy plaskim momencie -------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
-------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Thu, 30 December 2010 ![]() |
to docisk z g60 pasuje do b4?
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Thu, 30 December 2010 ![]() |
audi
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Sun, 25 May 2008 Skąd: elbląg ![]() |
podobny problem może ktoś doradzi laikowi..........mam passata fl AVB 1.9TDI skrzynia 5 biegów sprzęgło 228mm silnik wzdłużny i szukam czegoś co wytrzyma mi 420-430Nm. Proszę o jakies propozycje (wymiana na skrzynie 6-tkę nie wchodzi w grę). Rozwiązanie niby proste jednomas + wzmocnione sprzęgło z dociskiem (np u Radzikowskiego) ale przeraża mnie ten twardy pedał.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 15 July 2009 ![]() |
w AWX jest też sprzęgło 228 mm i jak do 430nm Ci potrzeba to moze takie gotowe rozwiązanie http://www.sachsperformance.com/Sprzeglo-P..._6_310_311.html
pedał bedzie napewno lzej d=działal niz w przy spieku ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Sun, 25 May 2008 Skąd: elbląg ![]() |
w moim przypadku o spieku nie ma mowy.....bardziej interesuje nie wzmocniona tarcza organiczna (bo przy tym sachs to chyba też jest wzmocniona tarcza)
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
User Dołączył: Tue, 04 September 2012 ![]() |
w AWX jest też sprzęgło 228 mm i jak do 430nm Ci potrzeba to moze takie gotowe rozwiązanie http://www.sachsperformance.com/Sprzeglo-P..._6_310_311.html pedał bedzie napewno lzej d=działal niz w przy spieku ![]() Ale i tak będzie znacznie twardszy niż seria, wiem z autopsji. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 15 July 2009 ![]() |
no ale nietak twardy jak spiek
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Sun, 25 May 2008 Skąd: elbląg ![]() |
Panowie a podpowie ktoś czy ten jednomas bedzie pasował do passata fl AVB 1.9 TDI 101km silnik wzdłużny sprzęgło 228mm
http://moto.allegro.pl/kolo-zamachowe-jedn...2615615134.html podjąłem decyzję Sachs Performance + jednomas (tylko powiedzcie czy ten z aukcji podejdzie). |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 06 December 2004 Skąd: just behind you ![]() |
CYTAT to docisk z g60 pasuje do b4? No właśnie ten docisk bo B4 nie pasuje (nie podejdzie do wzdłużnych skrzyń). Wieniec jest w innym miejscu bo rozrusznik jest z drugiej strony (porównując do montowanej poprzecznie 02A) i kolo zamachowe jest płaskie. Poniżej zestaw 228mm przygotowany właśnie do B4 z 1.8T 300+KM (do 1.9TDI też taka konfiguracja pasuje, ale koło zostaje bez odelżania) ![]() ![]() ![]() -------------------- Pro-Tune
find us on Facebook www.facebook.com/ProTunePL |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 07 September 2013 Skąd: Czerminek ![]() |
Że tak odgrzeje kotleta szukam czegoś mocnego do AWX A4b6 za pare dni przyjedzie do mnie GTB22 potem pompki AL dostaną HF50/80 i pewnie pojawi się z 440Nm. Puki co mam oryginalne sprzęgło które już od czasu do czasu klekocze i cały czas drży przy ruszaniu.
Jakieś sugestie jak to ogarnąć ? Z pół roku temu dzwoniłem do Radzikowskiego i powiedział że zrobi coś na 500Nm i że to zostanie nadal dwu-mas . Dzwonić znowu i umawiać termin ? Słyszałem że obija się kevlarem może zapytać o to Radzikowskiego? -------------------- A4 B6 2002r Silnik AWX 130 PD
2012-2014r FMIC +AL+BRD +kat_out 2014-2015 FMIC + AL HF100% + 2260VK +przelot 2,25" =294KM |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
User Dołączył: Sun, 25 May 2008 Skąd: elbląg ![]() |
z tego co piszesz dwumas raczej do wymiany...........możesz: tarcza obita kevlarem i wzmocniony docisk(tu trzeba liczyć się z twardszym pedałem)........lub gotowy zestaw Sachs Performance:tarcza i wsmocniony docisk(na tym zestawie 228mm miałem kiedyś 420Nm i trzymało tylko w AVB)......ja jednomasu nie polecam miałem i kultura pracy pozostawia wiele do życzenia:osobiście zmieniłem na skrzynię DQS sprzęgło 240mm od A4 BRD ze wzmocnioną tarczą kevlarem 445Nm trzyma zacnie i wydaje mi się że 460Nm też by zniosło.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 September 2007 ![]() |
z tego co piszesz dwumas raczej do wymiany...........możesz: tarcza obita kevlarem i wzmocniony docisk(tu trzeba liczyć się z twardszym pedałem)........lub gotowy zestaw Sachs Performance:tarcza i wsmocniony docisk(na tym zestawie 228mm miałem kiedyś 420Nm i trzymało tylko w AVB)......ja jednomasu nie polecam miałem i kultura pracy pozostawia wiele do życzenia:osobiście zmieniłem na skrzynię DQS sprzęgło 240mm od A4 BRD ze wzmocnioną tarczą kevlarem 445Nm trzyma zacnie i wydaje mi się że 460Nm też by zniosło. Dlaczego nie wrzuciles skrzyni HCK z BRD ? Jest dłuższa od dqs . Za dużo rzeźby ? Co stało na przeszkodzie ? -------------------- A4 AWX Switzer P196/400 by Ecuproject .
A6 Avant 3.0 Bitdi 430/833 by Vagtune . |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 09:25 |