Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Sprzedam/zamienię: Mazda MX-5 1.8 Turbo, Twin Scroll td05h-152G6-12t z Mitsubshi Lancer Evo X
szymekk
post Fri, 03 Aug 2018 - 08:19
Post #1


Rookie
Dołączył: Mon, 29 December 2014
Skąd: Poznań





Sprzedam lub zamienię (moto sport/naked 750/1000ccm) swoją turbozabawkę.

Mazda MX-5 NB silnik 1.8 BP4W

Doładowanie z td04l 0,85/0,95bar:
270KM - 322Nm
Doładowanie obecnie z td05h 0,95/1,05bar

Modyfikacje:
Wnętrze:

- kierownica: włoskie drewno z NA i gała skrzyni biegów od wersji NB Miracle
- zegary pionowego startu (białe) z wersji RS
- pasy szelkowe 3''/4pkt. z centralną klamrą - kierowca + pasażer
- harness bar custom by Andy - pozwala, na 100% odsunięcie fotela do tyłu
- fotele kubełkowe kierowcy i pasażera Sparco Rev Plus
Koła:
- felgi ''16 Sportive
- dystanse przykręcane H&R 2x25mm dla tylnej osi - zmiana ET z 40 na 15
- dystanse przykręcane H&R 2x25mm dla przedniej osi - zmiana ET z 40 na 15
- opony Federal RS-R 595 205/45r16
Hamulce:
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie StahlFlex - oś przednia
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL – oś tylna
- stoper pompy hamulcowej dospawany do rozpórki kielichów - made by Andy
- hydrauliczny hamulec ręczny na bazie dwutłoczkowych zacisków z Opla Omegi B – made by Andy
- przednie zaciski hamulcowe Brembo 4-ro tłoczkwe z MB W220 /adapter by Andy/ + tarcze hamulcowe 305mm z Alfa Romeo
Zawieszenie:
- sprężyny obniżające H&R - 35/40mm
- amortyzatory Bilstein B8
- rozpórka przednia, górna kielichów z wersji Sportive, przerobiona pod montaż większej sprężarki
- frame rails 2mm by Andy
Przeniesienie napędu:
- skrzynia 6b zastąpiła 5b, /dyfer 4.1 pozostaje/
- tarcza sprzęgła: spiek czterołopatkowy
- lekkie koło zamachowe by Otoczak (5kg)
Wydech:
- wydech 2,5 cala ze stali KO by Andy z dwoma końcowymi tłumikami RM Motors + końcówki wydechu Allegro
- downpipe by Andy
- katalizator sportowy, stalowy Euro2 - RM Motors
Silnik/osprzęt:
- turbosprężarka Twin Scroll td05h-152G6-12t z Mitsubshi Lancer Evo X
- grube/kute korbowody
- panewki King Racing
- uszczelka pod głowicę 1,5mm custom by Andy
- szpilki w głowicy ARP
- Intercooler Fmic.pl
- kierownica powietrza do IC - custom by Andy
- orurowanie dolotu by Andy
- kolektor wydechowy (baran) Twin Scroll + flansze by Andy
- Blowoff valve GReddy style
- sterowanie DET3 + MBC - finalne strojenie by Mayk
- sonda szerokopasmowa LSU4.9 + sterownik sondy by Mayk ze wskaźnikami graficznymi AFR i temperatury sondy + wskaźnik cyfrowy AutoGauge
- czujnik temperatury oleju + wskaźnik cyfrowy AutoGauge
- wskaźnik analogowy boost AutoGauge
- pompa paliwa Walbro 255
- wtryski niebieskie 540cc przy ciśnieniu paliwa 3bar z Mazdy RX8
- przewody olejowe do turbiny teflonowe w stalowym oplocie
- spływ oleju z turbiny by Andy
- miska olejowa, przygotowana pod podłączenie zewnętrznej pompy i chłodnicy oleju
- stożkowy filtr powietrza Simota
- chłodnica wody z rdzeniem 50mm + dodatkowy wentylator
- termostat układu chłodzenia 71'C ILMotorsport
- zbiorniczek płynu do spryskiwacza - custom by Andy
- elektryczna pompa wspomagania (Opel)
- poduszki silnika wzmacniane ILMotorsport
- przerobione odmy /większe średnice/ + oil catch tank custom by Andy
Elektryka:
- otwieranie auta z pilota, wraz z klapą bagażnika
Look:
- lampy przednie "pimp my lights mode"
- tylne lampy symetryczne /lewa angol + czerwona żarówka/
- chromowana klapka wlewu paliwa
- dokładki progów OEM
- dokładka przedniego zderzaka OEM
- spojler na klapie bagażnika OEM
- otwór w masce, nad filtrem stożkowym
- uniesiona pokrywa silnika (hood spacers)
Eksploatacja:
- olej silnika ROWE 5W50
- płyn hamulcowy Motul 5.1
- świece zapłonowe Denso Iridium IK20TT
- twarde / custom door bushings
FAT = https://www.facebook.com/fatpl

Najważniejsze +
- silnik po remoncie
- afr sztywny i stabilny od samego początku (Mayk'owa i Andy'ego robota) - teraz dochodzi do 1,1bara. Mapa i boostcut jest do 1,2bara - auto spokojnie idzie do odcinki na 6 biegu.
- sprzęgło nigdy się nie uślizgnęło
- zawias świeży

Najważniejsze -
- tylne prawe nadkole do zrobienia
- felgi zdecydowanie do malowania (są idealnie proste i wyważone)
- lekko "zapocona" miska olejowa... albo uszczelka miski, albo tylny uszczelniacz (przednie uszczelniacze są świeże) albo któryś z korków/króćców (jest ich w sumie 5 szt. w misce)
- ogólnie estetyka... tu dziurki po tablicy rej., tam jakaś mikro ryska... auto ma już 20 lat

Nr VIN: JMZNB18P200119846
Rok prod. 1998, w dowodzie rej. wbity jest rok 2000, ponieważ, tak auto wyjechało z salonu w DE i tak zostało pierwszy raz zarejestrowane.
Przebieg budy +/- 250/260k km
Na liczniku 135000km /wymiana licznika na JDM/
Dach miękki: vinyl w stanie dobrym
Link do tematu: viewtopic.php?f=22&t=11342
OC + Asistance opłacone: w połowie czerwca
Badanie Tchniczne, zrobione: w połowie lipca
Trochę więcej zdjęć tu:
http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopi...=29&t=24971
http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopi...=22&t=11342

O detale, można pytać Andego (FATpl), bo pewnie wie więcej, niż ja ;-)

Z eksploatacji, ostatnio zrobione:
- przewód elastyczny sprzęgła
- łożysko lewy przód
- świeży olej + filtr
- świeży rozrząd

Cena 26,5 tyś. bez HT, 27,9 tyś. z HT. ...lub zamienię na motocykl sportowy lub naked bike (z ABS) z silnikami 750~1000ccm albo auto terenowe 4x4 ...negocjacje ceny, możliwe przy aucie.





Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 03 Aug 2018 - 08:19
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 03:45