![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 29 December 2014 Skąd: Poznań ![]() |
Sprzedam lub zamienię (moto sport/naked 750/1000ccm) swoją turbozabawkę.
Mazda MX-5 NB silnik 1.8 BP4W Doładowanie z td04l 0,85/0,95bar: 270KM - 322Nm Doładowanie obecnie z td05h 0,95/1,05bar Modyfikacje: Wnętrze: - kierownica: włoskie drewno z NA i gała skrzyni biegów od wersji NB Miracle - zegary pionowego startu (białe) z wersji RS - pasy szelkowe 3''/4pkt. z centralną klamrą - kierowca + pasażer - harness bar custom by Andy - pozwala, na 100% odsunięcie fotela do tyłu - fotele kubełkowe kierowcy i pasażera Sparco Rev Plus Koła: - felgi ''16 Sportive - dystanse przykręcane H&R 2x25mm dla tylnej osi - zmiana ET z 40 na 15 - dystanse przykręcane H&R 2x25mm dla przedniej osi - zmiana ET z 40 na 15 - opony Federal RS-R 595 205/45r16 Hamulce: - przewody hamulcowe w stalowym oplocie StahlFlex - oś przednia - przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL – oś tylna - stoper pompy hamulcowej dospawany do rozpórki kielichów - made by Andy - hydrauliczny hamulec ręczny na bazie dwutłoczkowych zacisków z Opla Omegi B – made by Andy - przednie zaciski hamulcowe Brembo 4-ro tłoczkwe z MB W220 /adapter by Andy/ + tarcze hamulcowe 305mm z Alfa Romeo Zawieszenie: - sprężyny obniżające H&R - 35/40mm - amortyzatory Bilstein B8 - rozpórka przednia, górna kielichów z wersji Sportive, przerobiona pod montaż większej sprężarki - frame rails 2mm by Andy Przeniesienie napędu: - skrzynia 6b zastąpiła 5b, /dyfer 4.1 pozostaje/ - tarcza sprzęgła: spiek czterołopatkowy - lekkie koło zamachowe by Otoczak (5kg) Wydech: - wydech 2,5 cala ze stali KO by Andy z dwoma końcowymi tłumikami RM Motors + końcówki wydechu Allegro - downpipe by Andy - katalizator sportowy, stalowy Euro2 - RM Motors Silnik/osprzęt: - turbosprężarka Twin Scroll td05h-152G6-12t z Mitsubshi Lancer Evo X - grube/kute korbowody - panewki King Racing - uszczelka pod głowicę 1,5mm custom by Andy - szpilki w głowicy ARP - Intercooler Fmic.pl - kierownica powietrza do IC - custom by Andy - orurowanie dolotu by Andy - kolektor wydechowy (baran) Twin Scroll + flansze by Andy - Blowoff valve GReddy style - sterowanie DET3 + MBC - finalne strojenie by Mayk - sonda szerokopasmowa LSU4.9 + sterownik sondy by Mayk ze wskaźnikami graficznymi AFR i temperatury sondy + wskaźnik cyfrowy AutoGauge - czujnik temperatury oleju + wskaźnik cyfrowy AutoGauge - wskaźnik analogowy boost AutoGauge - pompa paliwa Walbro 255 - wtryski niebieskie 540cc przy ciśnieniu paliwa 3bar z Mazdy RX8 - przewody olejowe do turbiny teflonowe w stalowym oplocie - spływ oleju z turbiny by Andy - miska olejowa, przygotowana pod podłączenie zewnętrznej pompy i chłodnicy oleju - stożkowy filtr powietrza Simota - chłodnica wody z rdzeniem 50mm + dodatkowy wentylator - termostat układu chłodzenia 71'C ILMotorsport - zbiorniczek płynu do spryskiwacza - custom by Andy - elektryczna pompa wspomagania (Opel) - poduszki silnika wzmacniane ILMotorsport - przerobione odmy /większe średnice/ + oil catch tank custom by Andy Elektryka: - otwieranie auta z pilota, wraz z klapą bagażnika Look: - lampy przednie "pimp my lights mode" - tylne lampy symetryczne /lewa angol + czerwona żarówka/ - chromowana klapka wlewu paliwa - dokładki progów OEM - dokładka przedniego zderzaka OEM - spojler na klapie bagażnika OEM - otwór w masce, nad filtrem stożkowym - uniesiona pokrywa silnika (hood spacers) Eksploatacja: - olej silnika ROWE 5W50 - płyn hamulcowy Motul 5.1 - świece zapłonowe Denso Iridium IK20TT - twarde / custom door bushings FAT = https://www.facebook.com/fatpl Najważniejsze + - silnik po remoncie - afr sztywny i stabilny od samego początku (Mayk'owa i Andy'ego robota) - teraz dochodzi do 1,1bara. Mapa i boostcut jest do 1,2bara - auto spokojnie idzie do odcinki na 6 biegu. - sprzęgło nigdy się nie uślizgnęło - zawias świeży Najważniejsze - - tylne prawe nadkole do zrobienia - felgi zdecydowanie do malowania (są idealnie proste i wyważone) - lekko "zapocona" miska olejowa... albo uszczelka miski, albo tylny uszczelniacz (przednie uszczelniacze są świeże) albo któryś z korków/króćców (jest ich w sumie 5 szt. w misce) - ogólnie estetyka... tu dziurki po tablicy rej., tam jakaś mikro ryska... auto ma już 20 lat Nr VIN: JMZNB18P200119846 Rok prod. 1998, w dowodzie rej. wbity jest rok 2000, ponieważ, tak auto wyjechało z salonu w DE i tak zostało pierwszy raz zarejestrowane. Przebieg budy +/- 250/260k km Na liczniku 135000km /wymiana licznika na JDM/ Dach miękki: vinyl w stanie dobrym Link do tematu: viewtopic.php?f=22&t=11342 OC + Asistance opłacone: w połowie czerwca Badanie Tchniczne, zrobione: w połowie lipca Trochę więcej zdjęć tu: http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopi...=29&t=24971 http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopi...=22&t=11342 O detale, można pytać Andego (FATpl), bo pewnie wie więcej, niż ja ;-) Z eksploatacji, ostatnio zrobione: - przewód elastyczny sprzęgła - łożysko lewy przód - świeży olej + filtr - świeży rozrząd Cena 26,5 tyś. bez HT, 27,9 tyś. z HT. ...lub zamienię na motocykl sportowy lub naked bike (z ABS) z silnikami 750~1000ccm albo auto terenowe 4x4 ...negocjacje ceny, możliwe przy aucie. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 03:45 |