Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Sprzedam Lexus is200 GT35 1JZ-GTE 410 KM 540 NM Rarytas !
powerdyne
post Mon, 22 Aug 2016 - 04:03
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 20 May 2012





Witam serdecznie, wystawiam na sprzedaz swoje prywatne auto jakim jest Lexus IS200 kompleksowo przerobiony.


Samochod posiadam od trzech lat i zostal zakupiony z zamiarem zmiany silnika na 1JZ i reszte podzespolow niezbednych do takiego setupu.
Dwa lata temu zostal wrzucony silnik 1JZ-GTE polaczony wraz ze skrzynia z nissana 350Z z short shifter'em, lekkie kolo zamachowe z mocnym dociskiem z bmw m57 + tarcza kevlarowa. Poczatkowo jezdzil na dwoch malych fabrycznych turbinach, ale apetyt byl nieco wiekszy, wiec zostaly one zastapione jedna wieksza GT35, wydajniejsza pompa paliwa 320l/h wtryskami z 2JZ-GTE 440ccm, irydowymi swiecami Denso stopien zimniejszymi, wydechem kompletnym z kwasowki 2.75' intercoolerem duzym i to wszystko zostalo wystrojone na DET3, co dalo bezpieczny wynik 410 KM i 540 NM oczywiscie z mozliwoscia dalszej perspektywy na wyzsze wyniki. Po kolejnym roku uzytkowania, fabryczny dyfer zeszperowany, zostal zastapiano mocniejszym dyfrem z wersji Lexusa IS300 z 2JZGE wraz z polosiami, w celu wzmocnienia przeniesienia napedu, jak rowniez wydluzenia przelozen wzgledem fabrycznego dyfra z IS200.

Auto jest w pelni sprawne, z biezacymi przegladami i oplatami, uzytkowane zamiennie z innymi na co dzien, z nieprzecietnymi osiagami dajacymi olbrzymia frajde i przyjemnsosc z jazdy, bez chorob wieku dzieciecego, wszystko zostalo zrobione starannie dla siebie, bez oszczednosci.
Z wyposazenia posiada elektryczne szyby, lusterka, klimatronik, swiatla ksenonowe (zamontowane ringi i srodki lamp pomalowane na czarny mat), sportowa kierownice MOMO RACE wraz ze sportowa naba, galke zmiany biegow carbonowa, nakladki na pedaly z wersji sport, jak i nakladki na progi ze sporta, zamiast oryginalnego problematycznego radia, zostalo zalozone radio ALPINE, ktore swietnie gra z zestawem fabrycznym, seryjne fotele ustapily miejsca RECARO z Lancera EVO X z "uszami" i przelotkami na pasy, kilka elementow wewnetrzych zostalo oklejonych folia carbonowa, podsufitka i slupki sa czarne, a nie szare jak w oryginale, co daje swietny efekt i do kompletu jest rowniez podlokietnik, bardzo wygodna sprawa, a na slupku dodatkowe zegary monitorujace prace silnika firmy STRI - temperatura wody/oleju i cisnienie oleju.
Zewnetrznie lex dostal pelen pakiet dokladek TTE oryginalny z abs'u, a nie z zywicy, jak rowniez oryginalne owiewki z japonskiej ALTEZZY.
W tym roku zawieszenie zmienilem na nowe gwintowane D2 RACING z pelna regulacja wysokosci i twardosci.
Kola letnie posiada lekkie kute felgi RAYS LMGT4 18' na 8.5 z przodu i 9.5 z tylu. a na zime oryginalne felgi TTE 17.
Zapewne nie wszystko wymienilem, poniewaz na ta chwile nie pamietam, ale dla zdecydowanego klienta posiadam bardzo obszerna historie zdjeciowa z przerabiania auta i wymiany poszczegolnych wszystkich elementow, jak rowniez sporo roznych dupereli, czesci, ktore dodam do auta w gratisie.


A dokladny opis przedstawiam ponizej:

Silnik:

-1JZ-GTE poczatkowo jezdzil na seryjnych dwoch malych turbinach, a w zeszlym roku zmienilem je na jedna duza GT35, razem z kolektorem wydechowym dedykowanym pod nia oczywiscie owinietym bazaltowym bandazem termicznym z wytrzymaloscia do okolo 1400/1500 stopni.
-Zalewany jest olejem VALVOLINE VR1 10W60 zmieniany co 6 tysiecy km. + filtr oleju K&N.
-Wtryskiwacze 440ccm z supry/aristo 2JZ-GTE.
-Nowe swiece irydowe Denso stopien zimnniejsze.
-Duzy intercooler.
-Nowa chlodnica wody.
-Nowa chlodnica klimy.
-Filtr powietrza stozkowy Apexi.
Przy wymianie na 1JZ zostal zalozony nowy kompletny rozrzad, pompa wody, zregenerowany zostal alternator, nowe kostki do cewek.
-W baku siedzi sportowa pompa paliwa 320l/h, ktora jeszcze ma zapas do zwiekszenia mocy.
-Zbiornik odmy Catch tank oil.
Zostal on wystrojony na DET3 na 1.1 bara na bezpieczne 410 KM i 540 NM, jest potencjal do dalszych modyfikacji.


Skrzynia biegow i naped:

-Skrzynia pochodzi z Nissana 350Z z short shifter'em, customowym lekkim kolem zamachowym i mocnym dociskiem z diesla bmw M57, nowa tarcza kevlarowa, nowe lozysko oporowe, nowy oryginalny wysprzeglik 350Z, dorobiony nowy przewod w stalowym oplocie.
-Wal napedowy customowy z 350Z i lexusa.
-Dyfer z polosiami z lexus'a IS300 LSD z dluzszymi przelozeniami "duza glowa" o wiele mocniejszy zestaw niz oryginalny z IS200, jak i bardziej komfortowy ze wzgledu na dluzsze przelozenia.


Zawieszenie:

-Rozporka przednich kielichow.
-Nowe gwintowane zawieszenie firmy D2 RACING na lato z pelna regulacja wysokosci i twardosci zalozone w tym roku na wiosne.
-Na zime fabryczne amortyzatory wraz ze sportowymni sprezynami lekko obnizajacymi i lekko utwardzajacymi.


Uklad wydechowy:

Poczawszy od kolektora wydechowego "barana" T3 z kwasowki, ktory zostal owiniety bazaltowym bandazem termicznym wytrzymalym do okolo 1400/1500 stopni, to reszta wydechu jest rowniez ze stali kwasoodpornej, poczatek 3 cale owiniety rowniez bandazem, reszta 2.75 ze srodkowym przelotowym wydechem kwasowym Turbo Works i koncowym 3 calowym HKS.
W ukladzie przed koncowym wydechem, znajduje sie przepustnica do wyciszania, ktora mozna zapewne uruchomic, ze stanu spoczynku w postaci zapieczenia.


Kola:

Na samochodzie sa zalozone na lato lekkie kute felgi RAYS LMGT4 18' przod 8.5 cala tyl 9.5, a na zime orginalne TTE 17'


Hamulce:

Zaciski przednie dwu tloczkowe i tylne rowniez dwu tloczkowe na mocniejszych japonskich klockach i sportowe nawiercane tarcze przednie i tylne.


Wnetrze:

-Jak widac zamiast oryginalnych foteli, zostaly zamontowane fotele RECARO z uszami iv przelotkami z Lancera EVO X.
-Zamiast oryginalnej kierownicy zamontowana jest sportowa kierownica MOMO RACE wraz z naba sportowa.
-Predkosciomierz/licznik digitalowy
-Zegary STRI w slupku - temperatura wody/oleju i cisnienie oleju (mam jeszcze dwa zegary STRI doladowanie i EGT nie zamontowane, dla konkretnego kupujacego dorzuce w prezencie).


Nadwozie:

-Auto posiada pelen pakiet orginalnych dokladek TTE z ABS'u, a nie jakies odbitki z zywicy srednio pasujace i pekajace, lampy ksenonowe z ringami i pomalowanymi srodkami na czarny mat, zamiast tandetnego chromu, a tylne przeciwmgielne w klapie swieca rowniez jako pozycyjne i wszystkie lampy zostaly przyciemnione co nadaje fajnego klimatu.
-Atrapa sportowa jak w wersji "sport".
-Na drzwiach przyklejone sa owiewki orginalne z japonskiej wersji lexa - TOYOTY ALTEZZY.
W przednim zderzaku zostal powiekszony wlot do intercooler'a, co poza spelnianiem swojej funkcji rowniez dodaje uroku.


Na wszelkie pytania chetnie odpowiem telefonicznie.

Serdecznie zapraszam, cena 39999 do rozsadnej negocjacji, badz ustalenia jej wzgledem zamiennej opcji wyposazenia na serie jak, gwint, felgi, kierownica, fotele itp.

5siedem2 32 zero9 33

Pozdrawiam


















































Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 22 Aug 2016 - 04:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 20:35