Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Sprzęgło-ori Sachs,Radzikowski czy coś innego??, Saab 9-3 SS Aero 2.0T
Oko-Type-S
post Mon, 27 Dec 2010 - 18:02
Post #1


User
Dołączył: Sun, 15 July 2007
Skąd: Warszawa WE





Witam,jako,że szykuje mi się wymiana sprzęgła w aucie, chciałem podpytać co najlepiej wybrać. Saabina jest obecnie po BSR-rze stage 1 ( 248km/388Nm),ma tylko 40 tys km przelotu, ale poprzedni właściciel nie oszczędzał sprzęgła i spadło to na mnie. Oryginalne sprzęgło Sachsa znosi ok 450 Nm(o ile dobrze pamiętam),ale nie wiem czy to nie będzie za mało. Chętnie bym oddał je do zrobienia do Radzikowskiego,ale auto jeździ najwięcej po Warszawie a podobno po takim wzmocnieniu robi się twardsze. Czy ktoś może jeździ na takim wzmocnionym sprzęgle,duża jest różnica w porównaniu do normalnego??Bawić się w rzeźbę u Radzikowskiego czy nie kombinować i wsadzać oryginalne Sachsa??Może jest jeszcze coś co można wsadzić, a jest mocniejsze od Sachsa??Z góry dzięki za pomoc


--------------------
9-3 AERO BSR :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 27 Dec 2010 - 18:02
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
marcinpsk
post Mon, 27 Dec 2010 - 19:19
Post #2


Frequent User
Dołączył: Mon, 19 January 2009





Jak Cie stac na sachsa to pakuj sachsa. Po utwardzeniu u radzika docisku robi sie sprzeglo naprawde twarde i jak duzo jezdzisz po miescie w korkach to szybko albo swoja noge zameczysz albo silnik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rene
post Mon, 27 Dec 2010 - 20:25
Post #3


Super User
Dołączył: Sat, 28 July 2007
Skąd: Kraków





Kumpel oddał do radzika swoje z sti 2.5 i po zrobieniu 4-5 tys powiedział że jest troszkę twardsze ale nie tak żeby przez Kraków nie dało się przejechać w korkach. Czyli jest różnica ale nie taka wielka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LamaDawid
post Mon, 27 Dec 2010 - 20:42
Post #4


Super User
Dołączył: Mon, 14 June 2010
Skąd: śląsk Imielin





Ja mam założony docisk z vr6 sachs i ogarnia jakies 600Nm tylko trzeba np. w c20xe na nowo wiercic otwory na sruby i podlozyc wywazyc co dla nie ktoryh mioze byc klopotliwe , oczywiscie pedal jest twardszy ale znosnie


--------------------
Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015
2012 Ełk ET 11:67 212km/h
2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Flathead
post Mon, 27 Dec 2010 - 21:28
Post #5


Super User
Dołączył: Tue, 10 April 2007
Skąd: Kraków





Ja bym zakupił Sachsa, nie wiem jaki Ty masz silnik - BXXX, ale stawiam że oryg. docisk Sachs'a jest w stanie przenieść dużo więcej niż rzeczone 450Nm. (Bazując na tym ile wytrzymuje oryginalny docisk Sachs'a przeznaczony do Viggen'a - 450Nm to pryszcz wink.gif ). Poza tym po co pchać się w coś co nie do końca ma tutaj pochlebne opinie. Na docisk z tarczą Sachs'a wydasz ~1500-1800PLN(?), a u Radzika (i ile razy) ?


--------------------
On the edge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oko-Type-S
post Tue, 28 Dec 2010 - 12:36
Post #6


User
Dołączył: Sun, 15 July 2007
Skąd: Warszawa WE





Silnik to chyba B207R (ten 210 km).No to sprawa jest jasna, kupię sprzęgło Sachsa i nie będę kombinował.W Auto-Ekspercie wycenili mi takie na ok 1800 zł plus robocizna. Nie mogę właśnie nigdzie znaleźć precyzyjnej info do ilu Nm starczy sprzęgło od Aero,ale skoro Viggena daje rade to myślę,że Aero tym bardziej. O Radzikowskim słyszałem różne opinie i właśnie chciałem się podpytać osób które miały z nim jakieś doświadczenia,nie uśmiecha mi się co chwila jeździć na poprawki i to z lewą nogą jak u Pudziana wink.gif


--------------------
9-3 AERO BSR :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 14:35