Shoutbox 0 nowych PW 

2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Sprinter 2.2Cdi dobre to?
jankes
post Tue, 13 Nov 2012 - 22:14
Post #1

Forum Killer

hej
nigdy nie mialem do czynienia z vanami wiec jestem zielony w tym temacie, otoz chce kupic vana i mam na oku 2006 2.2cdi(110KM) sprinter najwiekszy z 6 siedzeniami
auto ma sluzyc do tras pl - uk oraz wyjazdy na drifty/tor (ciagniecie lawety itp) na co zwracac uwage przy zakupie? a moze jest cos ciekawszego na rynku? szukam czegos co sie niebedzie psulo co chwile itp itd
pozdro

--------------------
..........
Go to the top of the page

+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 13 Nov 2012 - 22:14
Post #

Dotacja

Dotacja na forum

Quote Post
freq
post Tue, 13 Nov 2012 - 23:21
Post #2

Frequent User

Silnik daje radę. Mój ojciec ciągał deczko mniejszym lawetę na trasie Wrocław Słowacja więc trochę górek było. 90 koni po płaskim daje rade, pod górę trzeba troszkę pedałować. Potem dostał program na jakieś 120km i było super. Jeśli 2.2 cdi ma wtryski delphi to uważaj na nie bo to straszna padaka

+Quote Post
jankes
post Tue, 13 Nov 2012 - 23:30
Post #3

Forum Killer

skad mam wiedziec czy to delphi? ile w pl kosztuje program na 130?

--------------------
..........

+Quote Post
Performante
post Wed, 14 Nov 2012 - 11:22
Post #4

Forum Killer

Ja od siebie moge polecic 316CDI.
Mielismy taki we firmie i bezproblemowo dobil do ponad 500kkm, a lekko nie mial. Laweta z plandeka nie robila na nim zbyt wielkiego wrazenia, ale przez wysokosc (Maxi) i 4x4 lubial swoje wypic. Auto bardzo solidne, dobre ceny czesci (oprocz rzeczy typowych dla 4x4) jedyny problem to rdza.

Dobra 316 po chipie wciaga nie jedna osobowke wink.gif

--------------------
911 992 4S
M5 F90 800KM

+Quote Post
freq
post Wed, 14 Nov 2012 - 12:43
Post #5

Frequent User