Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Sprawdzanie podłączanie parametry sondy lambda szerokopasmowej 5 pin żyłowej, Civic D15Z1 AFR
TmK18
post Tue, 07 Jun 2011 - 21:53
Post #1


Rookie
Dołączył: Wed, 13 May 2009





Silnik D15Z1 szerokopasmowa sonda 5 żyłowa kolory czarny czerwony biały pomarańczowy i żółty
Wie ktoś które żyły są od grzałki a które od ewentualnego sprawdzenia AFR?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 07 Jun 2011 - 21:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pucek
post Tue, 07 Jun 2011 - 23:59
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Kosmosu





CYTAT(TmK18 @ Tue, 07 Jun 2011 - 21:53) *
Silnik D15Z1 szerokopasmowa sonda 5 żyłowa kolory czarny czerwony biały pomarańczowy i żółty
Wie ktoś które żyły są od grzałki a które od ewentualnego sprawdzenia AFR?


Nie sprawdzisz afr czytajac sygnal bezposrednio z sondy.Potrzebny jest kontroler.


--------------------
Ciach...Babkę w piach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TmK18
post Wed, 08 Jun 2011 - 21:15
Post #3


Rookie
Dołączył: Wed, 13 May 2009





W sumie to tego się już dowiedziałem
Tylko chce znaleźć coś tańszego niż Produkt Innovate

A może STAG 300 od gazu jest wstanie zrobić odczyt z tej sondy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pucek
post Thu, 09 Jun 2011 - 12:31
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Kosmosu





CYTAT(TmK18 @ Wed, 08 Jun 2011 - 21:15) *
Tylko chce znaleźć coś tańszego niż Produkt Innovate


Poszukaj na forum.Pamietam ,ze ktos wspominal o jakims tanim kontrolerze (zegarze) z wyjsciem 0-5V.Moze to byl AutoGauge?
Tak czy siak musial bys odlaczyc sonde od seryjnego ecu a wtedy tryb awaryjny...


--------------------
Ciach...Babkę w piach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TmK18
post Wed, 15 Jun 2011 - 18:54
Post #5


Rookie
Dołączył: Wed, 13 May 2009





A gdybym się podłączył pod oryginalen ECU to da sie jakoś odczytać/przetworzyć AFR?
Najlepiej kablem USB/COM np:
http://www.synoptic-tuning.com/ecucontrol/nokiadatcable.htm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pucek
post Thu, 16 Jun 2011 - 12:08
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Kosmosu





CYTAT(TmK18 @ Wed, 15 Jun 2011 - 18:54) *
A gdybym się podłączył pod oryginalen ECU to da sie jakoś odczytać/przetworzyć AFR?
Najlepiej kablem USB/COM np:
http://www.synoptic-tuning.com/ecucontrol/nokiadatcable.htm


Nie wydaje mi sie ze bedzie to dzialalo.Ty masz ECU P07 tak?Mozesz probowac znalezc sygnal na procesorze sterujacym silnikiem(w tym ECU sa 2 ,jeden od sondy ,drugi od silnika,o ile to P07...).


--------------------
Ciach...Babkę w piach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TmK18
post Thu, 16 Jun 2011 - 17:26
Post #7


Rookie
Dołączył: Wed, 13 May 2009





Tak to P07
Połączenie w ten sposób pod linkiem który wkleiłem już wiem że się nie uda odczytać AFR
Ale jest właśnie inny sposób prawdopodobnie.
Ogólnie to szukam drugiego takiego kompa i wtedy więcej wyjaśni się

ECU P07 w całej okazałości:)

Ma złącza do kości MSM27256 oraz 74HC373 czyli takie same jak w P28
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 10:05