![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 03 April 2005 Skąd: warszawka ![]() |
Kto wie jak to wpływa na osiągi, bo na dźwięk to chyba całkiem poztywnie. Jak z dopuszczeniem do ruchu i panami niebieskimi. Kto i w jakim aucie próbował takiego rozwiązania? Jakie koszty i jak zamonotwać, ogółem wszystko na ten temat będzie mile widziane.
-------------------- GaRy FisHeR + asphalt tyres and gravel tyres
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 06 March 2005 Skąd: B-stok ![]() |
Dolaczam sie do pytania, poprostu jestem ciekaw jak to wyglada i jak to brzmi, tlumik od Yamahy R1 sprzedalem za 450zl chyba
-------------------- Zbieram wszystkie zabawki na wiosne...
Sprzedam: E30 325ix Coupe 6500zl Golf 4 1.8T 2002r ok 200KM -23000zl |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 ![]() |
Wydaje mi sie ze dopuki twoj samochod nie jest napedzany silnikiem Hayabusy, to nie jest najlepszy pomysl.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("Kubek":3um7dgjw) Wydaje mi sie ze dopuki twoj samochod nie jest napedzany silnikiem Hayabusy, to nie jest najlepszy pomysl.
true, true nie ma co sie bawić w takie druciarstwo - najlepiej założy cały układ, a jeśli wymieniać końcowy to tylko coś dobrej jakości i dedykowanego pod konkretne auto.. -------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 06 March 2005 Skąd: B-stok ![]() |
Jesli chodzi o mnie nie mam takowych planow zeby zmieniac tlumik na tlumik od motoru, ale jestem ciekaw jak wyglada to w praktyce bo kiedys jak mialem taki na sprzedaz padlo pytanie co by bylo gdyby...glownie chodzi mi o dzwiek.
-------------------- Zbieram wszystkie zabawki na wiosne...
Sprzedam: E30 325ix Coupe 6500zl Golf 4 1.8T 2002r ok 200KM -23000zl |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
Jeśli chodzi o tłumik przelowtowy to nie różni się on od przelowtowego samochodowego...
jeśli chodzi o dźwięk to chodzi jak każda przelotówka, ja mam u siebie przelotówke z 125p i dźwięk jest taki sam jak w w samochodzie z tłumikiem od motocykla. Praiwe każdy uniwersalny tłumik sportowy jest tłumikeim przelotowym. Oprócz wyglądu nie ma różnicy czy jest to tłumik przelotowy "sporotwy" (z jakąś końcówką ), czy "zwykły" tłumik przlotowy za 70zł , czy przelotówka od motocykla. Są oczywiście ale to w każdej grupie pewne różnice w zastosowanym materiale tłumiacym, rożne sposoby perforacji rury itp. Ale dla mnie tłumik przelotowy to przelotowy bez względu na to czy jest od samochodu czy motocykla. Jeżeli się myle i są jakieś poważne różnice to chętnie się dowiem Jeśli chodzi o to jaki to dźwiek to jest to taki jak się to mówi "racingowy", nie jakieś tam buczenie tylko taki bzzzzzyk -------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 03 April 2005 Skąd: warszawka ![]() |
No dobra ale gdyby tak było to takie same sportowe tłumiki byłyby do motoru i samochodu a tak nie jest.Wie ktos cos więcej na ten temat?
Wg mnie charakterystyka pracy samochodu ze sportowym tłumikiem samochodowym powinna być inna niz motocyklowym,mam rację? -------------------- GaRy FisHeR + asphalt tyres and gravel tyres
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus ![]() |
masz racje
dotyczy to zarówno osiągów jak i dzwieku. Nie zrobi sie osiagów motocykla i dzwięków silnika kręcocego sie na 11 tys obr zakładając tłumik od takiego silnika. Tak samo jak zakładjąc tłumik od imprezy turbo albo jakiegos V8 nie zrobi sie w rzędowej czwórce dzwięku imprezy albo V8. -------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 03 April 2005 Skąd: warszawka ![]() |
oj chodzi mi o to czy dżwięk będzie jakoś inny niż na zwykłym końcowym tłumiku sportowym. Czy oprócz lansu daje to jakies fajne efekty słuchowe? Nie interesuja mnie wywody typu "Nie zrobi sie osiagów motocykla i dzwięków silnika kręcocego sie na 11 tys obr zakładając tłumik od takiego silnika." Po prostu zwięźle i na temat.Dziękuje z góry
-------------------- GaRy FisHeR + asphalt tyres and gravel tyres
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
Będzie taki "bzyczący dźwięk" na wyższych obrotach, a na niskich troche bedzie buczeć, "sporotwe tłumik" z końcówkami buczą cały czas.
-------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 22 June 2004 Skąd: W-wa ![]() |
brzmi do dupy i osiągi są też do dupy.
co do lansu to niemodny od co-najmniej 2 lat... mam nadzieję, że zwięźle i w miarę na temat -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 03 April 2005 Skąd: warszawka ![]() |
sory ale moda to kwestia gustu...a jakis pozytyw tłumika motocyklowego w aucie ktoś zna??
-------------------- GaRy FisHeR + asphalt tyres and gravel tyres
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus ![]() |
tak
bedą cie pokazywali palami. jak lubisz to- to jest to pozytyw. Czasem dodadzą też to tego okreslenie "druciaż" albo "wiejski tuning". A na przyszłośc pisze ze interesuje cie tylko odpowiedz "nie" albo "tak" bo oprócz tego wiesz wszystko. ALe po co wtedy pytać? CO do tego bzyczącego dzwieku to bym podyskutował. Bardzo dużo zależy od konkretnego silnika. -------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 03 April 2005 Skąd: warszawka ![]() |
dobra...prosze o zamknięcoe tematu bo nic nei wskuram....
-------------------- GaRy FisHeR + asphalt tyres and gravel tyres
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus ![]() |
a co chcesz "wskurać"?
Czekac tak długo az znajdzie sie ktos oszołomiony, poklepie cie po plecach i powie: montuj stary, kumpel tak miał i dzwiek był super. I to bedzie fachowiec nie? Chcesz koszty, opinie, doświadczenia, rady jak montowac i jednocześnie "krótko i zwięźle". Zastanów sie co chcesz. Uzasadnić na siłe założenie tłumika z czapy bo go możesz mieć za 100zl? ludzie sie gimnastykują i chcą ci przekazac troszke wiedzy po to żebyś sobie nie zrobił krzywdy.. a że jest to nie to co chcialeś usłyszeć.. przykro mi. Jednego możesz być pewnien - dzwięk sie zmieni NAPEWNO. Na jaki? Tego nie wie nikt. -------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
CYTAT("Piotrek01[R) ":2zerm9fk]a jakis pozytyw tłumika motocyklowego w aucie ktoś zna??
Znam jeden. Ktoś zarobi na jego sprzedaży. r. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 03 April 2005 Skąd: warszawka ![]() |
no tak..a czego innego się mogłem spodziewać
-------------------- GaRy FisHeR + asphalt tyres and gravel tyres
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Jak miałem jeszcze Zastave750 z silnikem od Uno FIRE to ładnie podszedł mi cały układ wydechowy od Hondy(kupiony na giełdzie więc nie mam pewności czy na pewno ) - barany 4-1 wraz tłumikiem + kolanko aby wydech wyszedł z tyłu samochodu a nie z boku. Silnik był przygotowany do kręcenia(obrobka głowicy, odelżanie i wyważanie układu tłokowo-korbowego, lekkie koło zamachowe, twarde sprężynki i lekkie 'talerzyki' zaworowe). Silnik kręcił się do 8krpm, ale ewidentnie brakowało obrotow do dźwięku moto.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 03 April 2005 Skąd: warszawka ![]() |
;]
-------------------- GaRy FisHeR + asphalt tyres and gravel tyres
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 04:34 |