![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 19 June 2005 Skąd: GSi LAND ![]() |
Mam tarcze z cali turba i chcę je założyć na piasty z mojego GSI czyli rozstaw 4x100. Tamte tarcze maja 5x100 i dlatego moje pytanie: w jaki sposób zaspawać stare dziury (JEŚLI ELEKTRODĄ TO JAKĄ) tak żeby dało się je później przetoczyć i co ważniejsze wywiercić nowe dziury na mój rozstaw.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
ZAPOMNIJ.
Najlepiej przełożyć piastę, jesli się da, albo nawiercic otwory w mięsie obok seryjnych.... Jeśli się da... ale nie sądze... bo jeśli przechodzisz z 4x XXX na 5x XXX to conajmniej jedna dziura musiała by byc wspólna... a jedna się będzie pokrywała. LIPA. O spawaniu zapomnij.... -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 19 June 2005 Skąd: GSi LAND ![]() |
Nie będzie wspólnego otworu dla 4x100 i 5x100 bo piasta ma inny rozmiar.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
A co ma do zeczy rozmiar piasty?
Jak otwory są na tym samym okręgu? -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 19 June 2005 Skąd: GSi LAND ![]() |
właśnie znalazłem i robie sprostowanie promiń 110 czyli 5x110
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 March 2003 Skąd: Lublin ![]() |
Spawanie, rozwiercanie, fajnych rzeczy się tu dowiaduje, spróbuj hamowanka z 200 do zera na takich tarczach, ciekawe ile razy wytrzyma aż pęknie i rozpiździ się w drobny mak jak mi niedawno tylko mnie jeszcze pchało 12ton balastu. Jak mówi Bullitt albo przekładać wszystko, albo dać sobie spokój z drutowaniem, ew możesz założyć jakieś aftermarketowe tarcze, zawsze coś się dobierze.
-------------------- Hp is one thing, putting it down to the track is another.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 18 July 2004 Skąd: Warszawa - Ożarów Maz. ![]() |
przeciez mozna zamowic tarcze zeby ci zrobili jakie tylko chcesz, z nacieciami, wierceniami ozdubkami i swiatelkami moje 288x24mm 4x100 kosztowaly troche ponad 600 komplet, nie wiem czy mozna zamieszczac liniki do stron, wiec znajdz sobie "tuningbaja"
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 07 March 2005 ![]() |
najlepiej na poxipol i dobrze się ubezpieczyć
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
pasuja z omegi A byl juz ten temat nie tak dawno.poszukaj w archiwum. Ren ma w combo piasty chyba wlasnie z caliT wiec przelozc mozna.(chyba nie poplatalem nic)
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Tue, 11 May 2004 ![]() |
CYTAT("Bullitt":2nazwor3) ZAPOMNIJ.
Najlepiej przełożyć piastę, jesli się da, albo nawiercic otwory w mięsie obok seryjnych.... Jeśli się da... ale nie sądze... bo jeśli przechodzisz z 4x XXX na 5x XXX to conajmniej jedna dziura musiała by byc wspólna... a jedna się będzie pokrywała. LIPA. O spawaniu zapomnij.... Da rade bez problemu, oto tarcza od ttki pierwotnie 5x100 teraz jest rowniez 4x100, pzdr. ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 18 July 2004 Skąd: Warszawa - Ożarów Maz. ![]() |
wyglad tego jakos nie przekonuje mnie do wytrzymalosci takiej tarczy...
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
Czemu ma 11 dziur? No i te miejsca, gdzie materiału jest na paznokieć... Nigdy bym takiego czegoś nie założył do auta...
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Tue, 11 May 2004 ![]() |
w hameryce jezdza i chwala tarcze pochodza z ecsu i jest to ich oferta upgradu do corrado g60, bazujaca na tarczach od TT/S3/A8 i zaciskach od boxtera.
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 18 July 2004 Skąd: Warszawa - Ożarów Maz. ![]() |
mi to wyglada troszke cienko...
z tego co widze to 3 dziury sa zrobione ponad program... moze komus sie pomylilo z wierceniem, albo ja mam zeza ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
W ameryce to wiesz co.
Było by to w miarę oki jak bys w miejsce nieużywanych dziur wstawił jakies sprytne stalowe wypełnienia... na zasadzie wciskanego broka czy coś... Byle tylko było sztywne -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: PL ![]() |
CYTAT("agassi":yqk9sc15) w hameryce jezdza i chwala tarcze pochodza z ecsu i jest to ich oferta upgradu do corrado g60, bazujaca na tarczach od TT/S3/A8 i zaciskach od boxtera.
Ja bym sie bał, ze mi to wszystko sie rozleci na pierwszej dziurze czy przy pierwszym hamowaniu Trzeba meic niezle nasrane w glowie, zeby tak to rozwiercic (mam na mysli chociazby tą "ogromną" ilosc materialu miedzy niektorymi otworami ) A co do pomysu autora tematu to chyba najmniejszym złem bedzie zamowienie tarcz o odpowiednim rozstawie W kazdym badz razie rozwiercanie, spawanie itd to chyba nie jest najlepszy pomysł |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Tue, 11 May 2004 ![]() |
CYTAT Ja bym sie bał, ze mi to wszystko sie rozleci na pierwszej dziurze czy przy pierwszym hamowaniu Trzeba meic niezle nasrane w glowie, zeby tak to rozwiercic (mam na mysli chociazby tą "ogromną" ilosc materialu miedzy niektorymi otworami )
A co do pomysu autora tematu to chyba najmniejszym złem bedzie zamowienie tarcz o odpowiednim rozstawie W kazdym badz razie rozwiercanie, spawanie itd to chyba nie jest najlepszy pomysł To chyba logiczne ze otwory skladajace sie na rozstaw 4x100 sa tylko w najgrubszych miejscach, dziwi mnie to cale gdybanie o rozlatywaniu sie,. Kuba wytlumacz mi co ma dac jakis wcisk, przeciez te otwory sie nie sciskaja, to nie gabka przecie a jezeli nawet sie sciskaja to o tyle ze ten wcisk trzeba by tam chyba wprasowac zeby nie bylo zadnych szczelin pozwalajacych na scisniecie. Starfish druga tarcza jest nawiercona identycznie, tego raczej zaden john recznie wiertara nie siepal Pozatym kwadrat zaznaczyles zle, otwory 4x100 sa w najgrubszych miejscach. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 February 2005 Skąd: [ S R C ] ![]() |
CYTAT("morgan":2jz9xt2c) CYTAT("agassi":2jz9xt2c) w hameryce jezdza i chwala tarcze pochodza z ecsu i jest to ich oferta upgradu do corrado g60, bazujaca na tarczach od TT/S3/A8 i zaciskach od boxtera. Ja bym sie bał, ze mi to wszystko sie rozleci na pierwszej dziurze czy przy pierwszym hamowaniu Trzeba meic niezle nasrane w glowie, zeby tak to rozwiercic (mam na mysli chociazby tą "ogromną" ilosc materialu miedzy niektorymi otworami ) Panowie londujcie!!! Gdzie niby sie to ma oberwac??? przeciez tarcza jest ściśnieta pomiedzy piasta a felga!! Ze niby ma ukrecic material obok tych nawiertanych dziur??? to nie te dziurki nawiertane trzymaja tarcze a docisk felgi (przez tarcze) do piasty... -------------------- ET 12.793s
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
User Dołączył: Tue, 11 May 2004 ![]() |
CYTAT Panowie londujcie!!!
Gdzie niby sie to ma oberwac??? przeciez tarcza jest ściśnieta pomiedzy piasta a felga!! Ze niby ma ukrecic material obok tych nawiertanych dziur??? to nie te dziurki nawiertane trzymaja tarcze a docisk felgi (przez tarcze) do piasty... Dziurki tez trzymaja, przy hamowaniu obciazenie jakies musi na krawedziach byc, to jest pewne, ale teoretyzowanie o oberwaniu mimo iz to sprawdzone a tysiace istnien ludzkich jeszcze niz zginelo, zalatuje lemem |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
jasna sprawa... chodzi o udarowość podczas hamowania i o obciążenia cieplne- które chyba wszyscy pomijacie.
Co do wciskania tak miałem na myśli wprasowanie materiału w wolne otwory, szczeglnie te które mają ten "plasterek" Generalnie imo maiłem podobny problem i postanowiłem rozwiązac go zupełnie inaczej. Nie chciałem przechodzić z 4x112,x na 5x112 bo była by identyczna sytuacja jeśli chodzi o pokrywające się otwory. Byłem yu i tam dowiedzieć się jak by taki zabieg nawiercania (u mnie alu a nie stal) by miał wpływ na wytrzymałośc i generalnie bez "broków" no way... -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 09:30 |