Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Spawanie żeliwa.
Miras
post Tue, 28 Jun 2005 - 21:53
Post #1


Frequent User
Dołączył: Sun, 19 June 2005
Skąd: GSi LAND





Mam tarcze z cali turba i chcę je założyć na piasty z mojego GSI czyli rozstaw 4x100. Tamte tarcze maja 5x100 i dlatego moje pytanie: w jaki sposób zaspawać stare dziury (JEŚLI ELEKTRODĄ TO JAKĄ) tak żeby dało się je później przetoczyć i co ważniejsze wywiercić nowe dziury na mój rozstaw.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 28 Jun 2005 - 21:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Bullitt
post Tue, 28 Jun 2005 - 21:56
Post #2


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





ZAPOMNIJ.

Najlepiej przełożyć piastę, jesli się da, albo nawiercic otwory w mięsie obok seryjnych.... Jeśli się da... ale nie sądze... bo jeśli przechodzisz z 4x XXX na 5x XXX to conajmniej jedna dziura musiała by byc wspólna... a jedna się będzie pokrywała. LIPA. O spawaniu zapomnij....


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Miras
post Tue, 28 Jun 2005 - 22:01
Post #3


Frequent User
Dołączył: Sun, 19 June 2005
Skąd: GSi LAND





Nie będzie wspólnego otworu dla 4x100 i 5x100 bo piasta ma inny rozmiar.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Tue, 28 Jun 2005 - 22:03
Post #4


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





A co ma do zeczy rozmiar piasty?
Jak otwory są na tym samym okręgu?


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Miras
post Tue, 28 Jun 2005 - 22:12
Post #5


Frequent User
Dołączył: Sun, 19 June 2005
Skąd: GSi LAND





właśnie znalazłem i robie sprostowanie promiń 110 czyli 5x110
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACIOR
post Wed, 29 Jun 2005 - 06:19
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 March 2003
Skąd: Lublin





Spawanie, rozwiercanie, fajnych rzeczy się tu dowiaduje, spróbuj hamowanka z 200 do zera na takich tarczach, ciekawe ile razy wytrzyma aż pęknie i rozpiździ się w drobny mak jak mi niedawno tylko mnie jeszcze pchało 12ton balastu. Jak mówi Bullitt albo przekładać wszystko, albo dać sobie spokój z drutowaniem, ew możesz założyć jakieś aftermarketowe tarcze, zawsze coś się dobierze.


--------------------
Hp is one thing, putting it down to the track is another.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
starfish
post Wed, 29 Jun 2005 - 07:30
Post #7


Super User
Dołączył: Sun, 18 July 2004
Skąd: Warszawa - Ożarów Maz.





przeciez mozna zamowic tarcze zeby ci zrobili jakie tylko chcesz, z nacieciami, wierceniami ozdubkami i swiatelkami moje 288x24mm 4x100 kosztowaly troche ponad 600 komplet, nie wiem czy mozna zamieszczac liniki do stron, wiec znajdz sobie "tuningbaja"


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koliber 111
post Wed, 29 Jun 2005 - 08:38
Post #8


Frequent User
Dołączył: Mon, 07 March 2005





najlepiej na poxipol i dobrze się ubezpieczyć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Wed, 29 Jun 2005 - 08:56
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





pasuja z omegi A byl juz ten temat nie tak dawno.poszukaj w archiwum. Ren ma w combo piasty chyba wlasnie z caliT wiec przelozc mozna.(chyba nie poplatalem nic)


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agassi
post Wed, 29 Jun 2005 - 10:56
Post #10


User
Dołączył: Tue, 11 May 2004





CYTAT("Bullitt":2nazwor3)
ZAPOMNIJ.

Najlepiej przełożyć piastę, jesli się da, albo nawiercic otwory w mięsie obok seryjnych.... Jeśli się da... ale nie sądze... bo jeśli przechodzisz z 4x XXX na 5x XXX to conajmniej jedna dziura musiała by byc wspólna... a jedna się będzie pokrywała. LIPA. O spawaniu zapomnij....

Da rade bez problemu, oto tarcza od ttki pierwotnie 5x100 teraz jest rowniez 4x100, pzdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
starfish
post Wed, 29 Jun 2005 - 11:12
Post #11


Super User
Dołączył: Sun, 18 July 2004
Skąd: Warszawa - Ożarów Maz.





wyglad tego jakos nie przekonuje mnie do wytrzymalosci takiej tarczy...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ptq
post Wed, 29 Jun 2005 - 11:15
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 July 2003
Skąd: Szczecin/Koszalin





Czemu ma 11 dziur? No i te miejsca, gdzie materiału jest na paznokieć... Nigdy bym takiego czegoś nie założył do auta...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agassi
post Wed, 29 Jun 2005 - 11:28
Post #13


User
Dołączył: Tue, 11 May 2004





w hameryce jezdza i chwala tarcze pochodza z ecsu i jest to ich oferta upgradu do corrado g60, bazujaca na tarczach od TT/S3/A8 i zaciskach od boxtera.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
starfish
post Wed, 29 Jun 2005 - 11:37
Post #14


Super User
Dołączył: Sun, 18 July 2004
Skąd: Warszawa - Ożarów Maz.





mi to wyglada troszke cienko...
z tego co widze to 3 dziury sa zrobione ponad program... moze komus sie pomylilo z wierceniem, albo ja mam zeza


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Wed, 29 Jun 2005 - 11:50
Post #15


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





W ameryce to wiesz co.

Było by to w miarę oki jak bys w miejsce nieużywanych dziur wstawił jakies sprytne stalowe wypełnienia... na zasadzie wciskanego broka czy coś... Byle tylko było sztywne


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
morgan
post Wed, 29 Jun 2005 - 11:55
Post #16


User
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: PL





CYTAT("agassi":yqk9sc15)
w hameryce jezdza i chwala tarcze pochodza z ecsu i jest to ich oferta upgradu do corrado g60, bazujaca na tarczach od TT/S3/A8 i zaciskach od boxtera.


Ja bym sie bał, ze mi to wszystko sie rozleci na pierwszej dziurze czy przy pierwszym hamowaniu Trzeba meic niezle nasrane w glowie, zeby tak to rozwiercic (mam na mysli chociazby tą "ogromną" ilosc materialu miedzy niektorymi otworami )

A co do pomysu autora tematu to chyba najmniejszym złem bedzie zamowienie tarcz o odpowiednim rozstawie W kazdym badz razie rozwiercanie, spawanie itd to chyba nie jest najlepszy pomysł
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agassi
post Wed, 29 Jun 2005 - 12:07
Post #17


User
Dołączył: Tue, 11 May 2004





CYTAT
Ja bym sie bał, ze mi to wszystko sie rozleci na pierwszej dziurze czy przy pierwszym hamowaniu Trzeba meic niezle nasrane w glowie, zeby tak to rozwiercic (mam na mysli chociazby tą "ogromną" ilosc materialu miedzy niektorymi otworami )

A co do pomysu autora tematu to chyba najmniejszym złem bedzie zamowienie tarcz o odpowiednim rozstawie W kazdym badz razie rozwiercanie, spawanie itd to chyba nie jest najlepszy pomysł

To chyba logiczne ze otwory skladajace sie na rozstaw 4x100 sa tylko w najgrubszych miejscach, dziwi mnie to cale gdybanie o rozlatywaniu sie,.
Kuba wytlumacz mi co ma dac jakis wcisk, przeciez te otwory sie nie sciskaja, to nie gabka przecie a jezeli nawet sie sciskaja to o tyle ze ten wcisk trzeba by tam chyba wprasowac zeby nie bylo zadnych szczelin pozwalajacych na scisniecie.
Starfish druga tarcza jest nawiercona identycznie, tego raczej zaden john recznie wiertara nie siepal Pozatym kwadrat zaznaczyles zle, otwory 4x100 sa w najgrubszych miejscach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan41
post Wed, 29 Jun 2005 - 12:13
Post #18


Super User
Dołączył: Sat, 12 February 2005
Skąd: [ S R C ]





CYTAT("morgan":2jz9xt2c)
CYTAT("agassi":2jz9xt2c)
w hameryce jezdza i chwala tarcze pochodza z ecsu i jest to ich oferta upgradu do corrado g60, bazujaca na tarczach od TT/S3/A8 i zaciskach od boxtera.


Ja bym sie bał, ze mi to wszystko sie rozleci na pierwszej dziurze czy przy pierwszym hamowaniu Trzeba meic niezle nasrane w glowie, zeby tak to rozwiercic (mam na mysli chociazby tą "ogromną" ilosc materialu miedzy niektorymi otworami )


Panowie londujcie!!!
Gdzie niby sie to ma oberwac???

przeciez tarcza jest ściśnieta pomiedzy piasta a felga!!
Ze niby ma ukrecic material obok tych nawiertanych dziur???

to nie te dziurki nawiertane trzymaja tarcze a docisk felgi (przez tarcze) do piasty...


--------------------
ET 12.793s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agassi
post Wed, 29 Jun 2005 - 12:19
Post #19


User
Dołączył: Tue, 11 May 2004





CYTAT
Panowie londujcie!!!
Gdzie niby sie to ma oberwac???

przeciez tarcza jest ściśnieta pomiedzy piasta a felga!!
Ze niby ma ukrecic material obok tych nawiertanych dziur???

to nie te dziurki nawiertane trzymaja tarcze a docisk felgi (przez tarcze) do piasty...

Dziurki tez trzymaja, przy hamowaniu obciazenie jakies musi na krawedziach byc, to jest pewne, ale teoretyzowanie o oberwaniu mimo iz to sprawdzone a tysiace istnien ludzkich jeszcze niz zginelo, zalatuje lemem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Wed, 29 Jun 2005 - 12:53
Post #20


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





jasna sprawa... chodzi o udarowość podczas hamowania i o obciążenia cieplne- które chyba wszyscy pomijacie.

Co do wciskania tak miałem na myśli wprasowanie materiału w wolne otwory, szczeglnie te które mają ten "plasterek" Generalnie imo maiłem podobny problem i postanowiłem rozwiązac go zupełnie inaczej. Nie chciałem przechodzić z 4x112,x na 5x112 bo była by identyczna sytuacja jeśli chodzi o pokrywające się otwory. Byłem yu i tam dowiedzieć się jak by taki zabieg nawiercania (u mnie alu a nie stal) by miał wpływ na wytrzymałośc i generalnie bez "broków" no way...


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 09:30