![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Wed, 16 August 2017 ![]() |
Witam, mam problem ze spalaniem stukowym.
Zrobiona szczelność zaworek odmy na dole nówka nowe świece NGK PFR7Q Cewki czerwone BERU nowy przepływomierz BOSCH Kompresja na zimnym 11,5 - 10,8 - 12 - 12,1 Na ciepłym 11,6 - 11,5 - 11,6 - 12,1 Jest zamontowany gaz, logi na PB 98 (ORLEN) na gazie również jest spalanie stukowe załączam logi na serii i sofcie. dla pewności podmieniałem cewki, dzisiaj podmienię przepływkę SERIA http://vaglogi.pl/log-115_118_ouBy7m2.html http://vaglogi.pl/log-002_033_R7A8268.html http://vaglogi.pl/log-003_020_DP0Dj.html SOFT http://vaglogi.pl/log-002_033_G5AfJtT.html http://vaglogi.pl/log-115_118_287zA.html http://vaglogi.pl/log-003_020_KGbGBux.html Dzięki za pomoc ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Podmiana przepływki nic Ci nie da.
Masz katalizator? To może być jego wina lub nieszczelnej głowicy. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Wed, 16 August 2017 ![]() |
Dokładnie jak piszesz, wymiana przepływomierza nic nie pomogła.
DP zamiast katalizatora Takie zachowanie jest normalne ? https://www.youtube.com/watch?v=JPourbtm5L4 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Tue, 26 April 2016 ![]() |
nie jestem specem ale tutaj chyba mocno ubogo jest
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Wed, 16 August 2017 ![]() |
Seria trzyma, na sofcie przydało by się więcej. Miś, mówisz że głowica nieszczelna, możesz bardziej sprecyzować ew. jest opcja to potwierdzić ?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
To nie jest normalne, stukówka jest uszkodzona albo coś imituje spalanie stukowe.
W temacie głowicy cofki pojawiają się jak zawory są nieszczelne i najczęściej spaliny cofają się co cylindra. Na sofcie masz i tak stosunkowo duży przepływ, mocno zadane od dołu doładowanie, pokaż loga 031 kanału. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Nka zamknięta w całym przebiegu?
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Wed, 16 August 2017 ![]() |
Jutro sprawdze szczelność jeszcze raz, reduktor od LPG padł i ładuje gaz w kolektor. Odstęp pomiędzy logami to 2-3 dni.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
Nie masz czasem na wolnych obrotach odczuwalnego falowania obrotow, lekkie prychania i tak jakby wypadania zapłonów? a jaka może być przyczyna takich objawów? -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
tych powyzej wlasnie nieszczelnosc za przeplywką.
Dla mnie w chwili obecnej byłaby to pierwsza kwestia którą bym sprawdził, bo jeśli to auto jest szczelne to soft pod kątem sterowania boostem jest na prawdę do kosza... -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Wed, 16 August 2017 ![]() |
Soft jest jaki jest, najważniejszy cel to pozbyć się spalania stukowego
![]() Zdrowa seria będzie dla mnie zadowalająca |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
nie no spoko, soft jest jaki jest i może Ci zabic motor i turbo
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Tue, 26 April 2016 ![]() |
troche dłubałem w me 7 i według tego napięcia na o2 wychodzi że LAMFA jest ustawiona na jakieś 0.95, a nawet seryjne awt ma w serii 0.90 czyli około 1V na sondzie czy ktoś może potwierdzić czy się mylę? Według mnie musisz podlać paliwa ale niech sie wypowie ktoś mądrzejszy
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
User Dołączył: Wed, 16 August 2017 ![]() |
http://vaglogi.pl/log-031_033_020_CxUDyE.html LPG
http://vaglogi.pl/log-002_031_033_632Dq67.html PB Te są robione na sofcie, zaraz wrzucam serie oraz sprawdzę szczelność. Podmieniłem czujnik spalania stukowego, miałem z silnika 1.6 16v więc wsadziłem na próbę i podobne odczyty. Logi po zakończeniu prac ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
haha, dobrze czułem, dobry soft
![]() ![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
troche dłubałem w me 7 i według tego napięcia na o2 wychodzi że LAMFA jest ustawiona na jakieś 0.95, a nawet seryjne awt ma w serii 0.90 czyli około 1V na sondzie czy ktoś może potwierdzić czy się mylę? Według mnie musisz podlać paliwa ale niech sie wypowie ktoś mądrzejszy Patrzy się na lambdę zadaną, nie interesuje Cię napięcie sondy. Na kanale 031 masz lambdę zadaną i rzeczywistą, fabryka jedzie ubogo i nagle dolewa zbyt mocno po EGT wyliczonym/zmierzonym. Ten program to jakiś "chiper" robił, a nie "tuner". ![]() Wygląda na to, że coś zakłóca pracę stukówki i w rzeczywistości nie ma u Ciebie spalania stukowego. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
gość_nba_* |
![]()
Post
#17
|
![]() |
Wygląda na to, że coś zakłóca pracę stukówki i w rzeczywistości nie ma u Ciebie spalania stukowego. To chyba można sprawdzić z użyciem unisettings i zwykłego KKL. Jeśli przyspieszysz zapłon np. o 3 stopnie w unisettingsie a cofanie na 020 nie ulegnie zmianie to faktycznie stuku może nie być. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Patrzy się na lambdę zadaną, nie interesuje Cię napięcie sondy. Na kanale 031 masz lambdę zadaną i rzeczywistą, fabryka jedzie ubogo i nagle dolewa zbyt mocno po EGT wyliczonym/zmierzonym. Ten program to jakiś "chiper" robił, a nie "tuner". ![]() Wygląda na to, że coś zakłóca pracę stukówki i w rzeczywistości nie ma u Ciebie spalania stukowego. jesli na serii cofa mniej a po sofcie więcej to nie jest to prawdziwy stuk? -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Nie wiemy co to za soft jeśli chodzi i zapłon, wiemy tylko, że jest kiepski.
Poza tym on tam nie ma problemu z nieszczelnością i przepływką, a cofa na serii mocno, może zatkany katalizator? -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Wed, 16 August 2017 ![]() |
pełny przelot. Za chwile jadę za granice i braknie czasu na ogarnięcie. Mam do zrobienia jeszcze jakieś 200 km, i dopiero po przylocie się tym zajmę. Naprawdę wielkie dzięki za pomoc !
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 08 August 2025 - 08:18 |