![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Wed, 16 April 2008 Skąd: Francja ![]() |
Rodzina się powiększa i muszę kupić vana. Chciałem coś z US ale koniecznie musi mieć konfigurację 2+3. Chyba smax wydaje mi się najsensowniejsza opcja. Tylko który silnik wybrać. Nie lubię diesli ale to ma być auto rodzinne, więc nie ma to znaczenia. Który pewniejszy? Oba w podobnych pieniądzach, budżet dość elastyczny ale niestety w tej chwili na nówke nie mogę sobie pozwolić. Jeśli ecoboost to warto coś robić poza programem czy lepiej nie ruszać?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Standardowo jak dużo nie jeździsz to kup benzynę tylko miej świadomość, że 2.0 EB w tej budzie weźmie swoje. 2.2 TDCI to niezły silnik i programem można trochę podciągnąć więc jako auto rodzinne momentem będzie jechać całkiem nieźle, natomiast serwis/osprzęt jest ponoć dość drogi więc jako projekt długoterminowy tak a na krótko to jednak może być bardziej kosztowna opcja niż PB. 2.0 TDCI po lifcie robi się na 190-200 km a koszty niższe niż w przypadku 2.2.
-------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Jeśli automat to 2.2, w 2.0 EB jest PowerShift, który źle znosi połączenie z silnikiem benzynowym. W 2.2 TDCi jest tradycyjny automat.
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Wed, 16 April 2008 Skąd: Francja ![]() |
Automat koniecznie. Dlaczego źle znosi? Z tego co słyszałem to wszyscy chwała ta skrzynie a jest przewidziana na 450nm wg Forda. Spalanie nie ma znaczenia, bardziej chodzi o bezawaryjnosc i fajny silnik, bo taki autobus musi mieć zapas mocy. Nie mogę znaleźć informacji na temat e85 w ecoboost. 2.5t nie ma z tym problemów ale niestety brak automatu.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Ta skrzynia źle współpracuje z silnikami wysokoobrotowymi (czyli benzynowymi), nagminne były przypadki awarii tych skrzyń połączonymi z EB, mimo, że moment obrotowy miały niższy, niż TDCi. Dlatego też w drugiej generacji S-maxa tylko TDCi jest łączone z Powershiftem, a do EB dają tradycyjne automaty.
Ja mam Powershifta w 2.0 TDCi 163 KM, od nowości zrobił u nas 135k km i wszystko działa OK. -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Wed, 16 April 2008 Skąd: Francja ![]() |
Trochę poszukałem i ciężko coś trafić z jasnym wnętrzem. Poza tym ceny bardzo zbliżają się do nowki, która jest minimalnie poza zasięgiem na tą chwilę. Zamówiłem megane gt w dobrej cenie. Na razie trzeba się ograniczać z bagażami. Dzięki za odpowiedzi.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 06:59 |