![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
W Smartowskim silniku 0,8 CDI można programem zrobić okolice 60KM z seryjnych 41KM. Nieźle ale czyni to smarta dopiero w miarę żwawym autkiem. seryjnie siedzi tam Turbosprężarka BorgWarner KKK KP31.
Co można zrobić żeby wykrzesać więcej mocy? Zmiana kolektora wydechowego + większe turbo + wydech daje okolice 80KM (80KM Smart CDI gość śmiga sobie takim smartem na co dzień i po torze) Teraz pytania: - jaki billetowy wirnik można zastosować zamiast seryjnego i na jakie przyrosty można liczyć (to najtańsza opcja)? - jakie większe turbo (z dedykowanym kolektorem i wydechem) zastosować żeby auto nadawało się również na co dzień? - do jakich mocy podoła układ paliwowy? - co jeszcze warto zmodyfikować? Stroker chyba nie wchodzi w grę, większe zawory? -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Nikt nic?
A może wiecie jakie są różnice w sinikach i osprzęcie w Smartach 0,8 CDi 450 i 451? W 451 z fabrycznych 54KM robią softem 75-80KM - jakoś nie wierzę że na takiej samej turbinie (w 450 z seryjnych 41KM i doładowania 1,15 bara leci 60-62 KM przy 1,5 bara). -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 06:42 |