![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Poszukuje opinii na temat tego modelu, jaki silnik, awaryjność itp. Czy ten 1.8 jest w miarę bezawaryjny i rozwojowy bo doładowany? W wolnossakach czytałem ze problematyczna jest skrzynia 7gtronic. Lift/polift? Amg 5.5 odpada ze względów finansowych. Tylko automat.
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
silnik 1.8 kompressor czyli M271 mam w W204 - więc się wypowiem
- generalnie motor pancernik, znosi duże przebiegi, relatywnie dużo momentu z dołu, ładnie brzmi w górnych rejestrach, nadaje się do LPG ![]() świece, oleje, filtry i jazda... ale nie ma róży bez kolców - jednorzędowy łańcuch rozrządu się rozciąga i wycina zęby Zdarzało się przy udokumentowanych przebiegach rzędu 30tkm... więc trochę farsa. Zestaw: łańcuch plus koła (nastawniki) do tego napinacz i ślizgi oraz uszczelki - kosztuje 6 kzł. Robocizna do 2kzł. Są opcje pośrednie - dorabiane zębatki... W ASO coś koło 10k za całość ![]() Najczęściej przy 150 -200 tkm trzeba wymienić łańcuch. Ja wymieniałem w całości przy udokumentowanych 140 tkm. Zarówno na forum w203 jak i w204 są obszerne wątki dotyczące przedmiotowej sprawy. Przed zakupem obowiązkowo sprawdzić - zlecić rozdeklowanie. Albo potwierdzić fakt przeprowadzonej już wymiany. Skrzynia 5 b - ultra pancerna - wymiana oleju co 60 tkm. W poprzednim meśku w203 2.2cdi dobiłem do 430 tkm na zbliżonej asb i do samego końca chodziła jak nowa. -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
silnik 1.8 kompressor czyli M271 mam w W204 - więc się wypowiem - generalnie motor pancernik, znosi duże przebiegi, relatywnie dużo momentu z dołu, ładnie brzmi w górnych rejestrach, nadaje się do LPG ![]() świece, oleje, filtry i jazda... ale nie ma róży bez kolców - jednorzędowy łańcuch rozrządu się rozciąga i wycina zęby Zdarzało się przy udokumentowanych przebiegach rzędu 30tkm... więc trochę farsa. Zestaw: łańcuch plus koła (nastawniki) do tego napinacz i ślizgi oraz uszczelki - kosztuje 6 kzł. Robocizna do 2kzł. Są opcje pośrednie - dorabiane zębatki... W ASO coś koło 10k za całość ![]() Najczęściej przy 150 -200 tkm trzeba wymienić łańcuch. Ja wymieniałem w całości przy udokumentowanych 140 tkm. Zarówno na forum w203 jak i w204 są obszerne wątki dotyczące przedmiotowej sprawy. Przed zakupem obowiązkowo sprawdzić - zlecić rozdeklowanie. Albo potwierdzić fakt przeprowadzonej już wymiany. Skrzynia 5 b - ultra pancerna - wymiana oleju co 60 tkm. W poprzednim meśku w203 2.2cdi dobiłem do 430 tkm na zbliżonej asb i do samego końca chodziła jak nowa. Dziekuje. Może coś ktoś ma do powiedzenia na temat wolnossakow i 722.9? -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 10:41 |