![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 01 June 2009 ![]() |
Witam
Poniżej zamieściłem link z zdjęciami z budowy mojego samochodu, a właściwie obu wersji tego samego auta. Przy okazji zapraszam chętnych na aukcję, ponieważ pomimo tego, że dopiero ukończyłem ten projekt, sprzedaję go z powodu wyjazdu za granicę. http://www.youtube.com/watch?v=055atWR3y6s...re=channel_page http://allegro.pl/item650582600_skoda_rapi...t_prototyp.html http://skoda-rapid-v6.fotosik.pl/ |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Czaderski sprzęt !
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 30 March 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Bardzo mi się podobała zawsze linia rapid`a. Za małolata idąc do szkoły mijałem jedną i zawsze myślałem że to bardzo sportowy samochód
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 03 October 2006 Skąd: Kielce ![]() |
Witam Poniżej zamieściłem link z zdjęciami z budowy mojego samochodu, a właściwie obu wersji tego samego auta. Przy okazji zapraszam chętnych na aukcję, ponieważ pomimo tego, że dopiero ukończyłem ten projekt, sprzedaję go z powodu wyjazdu za granicę. http://www.youtube.com/watch?v=055atWR3y6s...re=channel_page http://allegro.pl/item650582600_skoda_rapi...t_prototyp.html http://skoda-rapid-v6.fotosik.pl/ Świetny sprzęt. Jakie osiągi ?? -------------------- STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Tarnowskie Góry ![]() |
widac ze mase roboty wsadzone w projekt
![]() -------------------- _Szkoła Nauki Jazdy Tarnowskie Góry, Bytom
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 01 June 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
powiem krotko zwykla skoda rapid wyglada jak stary trup ta jednak robi niemilosierny szau...
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 01 June 2009 ![]() |
Filmy niestety nie w najlepszej jakości bo nagrywane aparatem fotograficznym ale zawsze to coś
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
Mówiąc krótko - szacun za podjęcie się takiego projektu we własnym garażu.
Mam jedno pytanie - z tego co widzę, to masz bardzo rozbudowaną klatkę od słupka B wstecz (w końcu do umieszczenia dużego, mocnego silnika trzeba było pociąć budę, a potem ją wzmocnić żeby się trzymała kupy), ale przed słupkiem B jest już znacznie mniej zastrzałów. Nie myślałeś żeby zrobić krzyż w drzwiach i pociągnąć po jednym pałąku do przednich kielichów, ewentualnie wzmacniając to przednią rozpórką? |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Dobrze ze ogladajac ten sprzet lezalem, w innym wypadku opadajaca szczeka zrobilaby mi kuku w jajka ....
Zniszczyles mnie tym autem. Widze ile pracy poszlo w ten projekt, nie jestem zbyt empatycznym czlowiekiem ale rozdziera mi serce mysl o tym co czujesz kiedy musisz je sprzedac. Nie ma zadnej szansy na to bys moze pojechal nim do tego innego kraju ? ![]() Projekt jest genialny, naprawde slow mi brakuje! Zaraz zabieram sie za ogladanie zdjec, mam nadzieje ze jest ich tam duzo inaczej bede cie musial meczyc na PW o wiecej ![]() Film ma perfekcyjna muzyke... |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 11 February 2006 Skąd: Wawa ![]() |
jestes mistrz szacun!!!
-------------------- _https://www.facebook.com/stajniaw124
_https://www.facebook.com/stajnia.renowacja |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 01 June 2009 ![]() |
Mówiąc krótko - szacun za podjęcie się takiego projektu we własnym garażu. Mam jedno pytanie - z tego co widzę, to masz bardzo rozbudowaną klatkę od słupka B wstecz (w końcu do umieszczenia dużego, mocnego silnika trzeba było pociąć budę, a potem ją wzmocnić żeby się trzymała kupy), ale przed słupkiem B jest już znacznie mniej zastrzałów. Nie myślałeś żeby zrobić krzyż w drzwiach i pociągnąć po jednym pałąku do przednich kielichów, ewentualnie wzmacniając to przednią rozpórką? Jeżeli chodzi o klatkę to łączy się ona w wielu miejscach z nadwoziem przez co nie można jej traktować jako odrębnego elementu. Krzyżak w drzwiach jest zbędny, ponieważ to nie jest samochód przewidziany do Nascar, a rury wzdłuż drzwi są dwie + oryginalne wzmocnienia w drzwiach + nowe progi (wymieniłem wszystkie 3 - wewnętrzny, środkowy, zewnętrzny). Klatka pełni podwójną funkcję, po pierwsze poprawia bezpieczeństwo, a po drugie usztywnia nadwozie i jest elementem konstrukcyjnym samochodu. Przednia część klatki wykonana zgodnie z zaleceniami załącznika "J". Rozbudowana tylna część klatki, konstrukcyjnie jest przezbrojona ale chodziło tu o uniemożliwienie przemieszczenia się silnika w chwili zerwania poduszek mocujących, np na plecy pasażera w chwili dachowania ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
Super Robota!
Ważyłeś ją może? Z 1150kg pewnie będzie... co za hamulce z przodu? total rzeźba, czy poszerzane czterotłoczkowe zaciski+wentylowana tarcza? -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Szacun za projekt. Skoda wygląda super i pewnie jeszcze fajniej jeździ.
Co zadecydowało o wyborze silnika z Alfy? Moze się nie znam, ale to chyba nie jest zbyt dobry silnik do dalszych modyfikacji. -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 15 February 2005 Skąd: Poznań ![]() |
Moze się nie znam, ale to chyba nie jest zbyt dobry silnik do dalszych modyfikacji. Utwierdzę Cię w Twym przekonaniu, nie znasz się. @ Magic, świetny projekt, już obleciał kilka for, bardzo mi się podoba całościowe podejście do tematu, a nie gumówa, wrzucamy motorownie i na giermańca. Tylko jakoś nie teges śpiewa to Busso 6C, coś nad akustyką przydało by się jeszcze nachylić ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
Magic, wielkie dzięki za tak obszerne wytłumaczenie - nie mam już żadnych wątpliwości.
Szkoda, że musisz sprzedawać samochód - takie projekty to rzadkość. Szacun! |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 01 June 2009 ![]() |
Super Robota! Ważyłeś ją może? Z 1150kg pewnie będzie... co za hamulce z przodu? total rzeźba, czy poszerzane czterotłoczkowe zaciski+wentylowana tarcza? Waga to na pewno poniżej 1000kg, a ile dokładnie sprawdzę przy pierwszej okazji. Hamulce oryginalne z Alfy, a wybór uzasadniony ekonomicznie ![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Utwierdzę Cię w Twym przekonaniu, nie znasz się. Niewiele Alf jest poddawanych modyfikacjom i to mnie zmyliło. Ale poszukałem trochę i juz widzę, że się da. My bad. -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 21 November 2006 Skąd: Warszawa/Raszyn ![]() |
Szacunek....
-------------------- WARNING! Small children may get sucked into turbo!
X20SED+td05-16=300.... B235+???=??? się zaczyna robić |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 22 July 2008 Skąd: czosnów ![]() |
CYTAT Niewiele Alf jest poddawanych modyfikacjom może tylko dlatego że nie trzeba bo seria wystarcza (dla większości) -------------------- "proste dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" - Colin McRae
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 05:59 |