Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Skoda Octavia 2010 1.9 TDI BXE @ 177/397 Stage2
Tozi
post Sat, 30 Aug 2014 - 17:23
Post #1


Rookie
Dołączył: Sat, 30 August 2014





Skoda Octavia 2010 1.9 TDI BXE @ 177/397 Stage2

Zmienione jedynie:
- sprzęgło VR6, jednomas
- turbo hybryda p&p
Reszta standard.

Chyba najtańszy mod w stosunku do uzyskanych efektów :-). Prawdopodobnie pasuje p&p do wszystkich silników z prostymi kanałami wydechowymi (typu BXE, BMM lub ARL). Z tego co wiem to jest też możliwość zamontowania do silników z ukośnymi kanałami jak np. BKD, BMN.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 30 Aug 2014 - 17:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jagood
post Sat, 30 Aug 2014 - 17:50
Post #2


Super User
Dołączył: Mon, 27 December 2004
Skąd: Stalowa Wola





Co to za hybryda?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tozi
post Sat, 30 Aug 2014 - 18:21
Post #3


Rookie
Dołączył: Sat, 30 August 2014





Dokładnie nie wiem, turbiniarz nie pochwalił sie, ale jest na kole kompresji z PD170 i jest praktycznie P&P. Pasuje też do innych modeli, kwestia podpytania czy pasuje do danego modelu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sat, 30 Aug 2014 - 21:33
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





turbiniarz czyli kto?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tozi
post Sun, 31 Aug 2014 - 08:09
Post #5


Rookie
Dołączył: Sat, 30 August 2014





Emp Turbo Wrocław
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tvn
post Sun, 31 Aug 2014 - 12:20
Post #6


Super User
Dołączył: Thu, 15 April 2010
Skąd: Lublin Czechów





dol da sie poprawic..?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tozi
post Sun, 31 Aug 2014 - 14:31
Post #7


Rookie
Dołączył: Sat, 30 August 2014





Da sie, turbiniarz mówi że jeszcze sie da bardziej domknąć żaluzje co polepszy dół
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SiwoL
post Fri, 12 Sep 2014 - 19:44
Post #8


Rookie
Dołączył: Thu, 23 August 2012





Po co kombinować jak świetnie pasuje prawie p&p turbo z arl gt1749vb.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tozi
post Sun, 21 Sep 2014 - 18:43
Post #9


Rookie
Dołączył: Sat, 30 August 2014





To jest VNT gen. 3, Arl to VNT2 (albo nawet VNT1), poza tym arla ciężej już dostać, dodatkowo jak ktoś będzie później chciał zmienić na oryginalną turbinkę (a ja tak chciałem) nie trzeba kombinować z ponownym przespawaniem flanszy. Także roboty będzie tyle samo przy zamontowaniu obu turbinek.
Mod pasuje też np. do silnika BMM i ma większy potencjał, jak sie dowiedziałem od turbiniarza, koło kompresji jest od PD170.

PS Mod pasuje też do ARLa, ciekawe jakby to chodziło... :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 06:07