![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Thu, 24 April 2003 ![]() |
Hey, mój kolega ma seicento sporting i chce poprostu cos w nim zrobic.
Auto: Fiat Seicento Sporting 1.1 99' Seria. 1 Opcja. Turbo - bardziej chodzi o Nm w tym wypadku. 1.1 Turbo jednak czy to nie jest śmieszne? Ale jesli chłopak by sie uparł na Turbo, co proponujecie... cel: 9-10sek do 100km/h , gotówka: do 5tys.zł 2 Opcja. Dłubać 1.1 czyli wałek, głowica, chip itp. cel i gotówka ta sama. 3 Opcja. Silnik 1.2 od Punto. Ale chyba bedzie trudno zmieścic sie do 5tys.zł ze wszystkim. Co proponujecie, ogolnie ma byc ok 9-10sek i koszt do 5tys. Chlopak jednak chce Turbo, bo kocha tą muzyke. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: wawa ![]() |
CYTAT("MASS":3nkywlcv) Hey, mój kolega ma seicento sporting i chce poprostu cos w nim zrobic.
Auto: Fiat Seicento Sporting 1.1 99' Seria. 1 Opcja. Turbo - bardziej chodzi o Nm w tym wypadku. 1.1 Turbo jednak czy to nie jest śmieszne? Ale jesli chłopak by sie uparł na Turbo, co proponujecie... cel: 9-10sek do 100km/h , gotówka: do 5tys.zł 2 Opcja. Dłubać 1.1 czyli wałek, głowica, chip itp. cel i gotówka ta sama. 3 Opcja. Silnik 1.2 od Punto. Ale chyba bedzie trudno zmieścic sie do 5tys.zł ze wszystkim. Co proponujecie, ogolnie ma byc ok 9-10sek i koszt do 5tys. Chlopak jednak chce Turbo, bo kocha tą muzyke. wg mnie opcja nr 3 tylko trochę zaszalałeś z ceną...można bez problemów zamknć się w 3kpln niedawno skończyłem taki swap i cena naprawde nie zabija |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() skan-mir.pl Dołączył: Tue, 15 April 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Przecież takich topiców już było conajmniej kilka....
-------------------- Honda Accord TYPE-R
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 19 July 2004 Skąd: WWA ![]() |
ale silnik 1.2 w sensie tez uturbienia go czy dlubania N/A??
bo nie widzi mi sie swap1.2 + turbo za 3kpln... |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Thu, 24 April 2003 ![]() |
CYTAT("marcin_s":2ql95w2q) CYTAT("MASS":2ql95w2q) Hey, mój kolega ma seicento sporting i chce poprostu cos w nim zrobic. Auto: Fiat Seicento Sporting 1.1 99' Seria. 1 Opcja. Turbo - bardziej chodzi o Nm w tym wypadku. 1.1 Turbo jednak czy to nie jest śmieszne? Ale jesli chłopak by sie uparł na Turbo, co proponujecie... cel: 9-10sek do 100km/h , gotówka: do 5tys.zł 2 Opcja. Dłubać 1.1 czyli wałek, głowica, chip itp. cel i gotówka ta sama. 3 Opcja. Silnik 1.2 od Punto. Ale chyba bedzie trudno zmieścic sie do 5tys.zł ze wszystkim. Co proponujecie, ogolnie ma byc ok 9-10sek i koszt do 5tys. Chlopak jednak chce Turbo, bo kocha tą muzyke. wg mnie opcja nr 3 tylko trochę zaszalałeś z ceną...można bez problemów zamknć się w 3kpln niedawno skończyłem taki swap i cena naprawde nie zabija sam silnik 3tys, + skrzynia, + elektronika , wymiana... za 3tys to mozna sobie silnik wstawic ale od 126p |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 March 2003 Skąd: Lublin ![]() |
Lepiej imho zrobić swapa na 1.2 MPI ew założyć góre z 1.2mpi do dołu z 1.1 i to dłubać, 16V jest drogie w dłubaniu i ew. reanimacji. 1.1 czy 1.2 spokojnie można zrobić za 1500-2000zł z nowymi tłokami, pierścieniami. Do tego wspomnianego mpi można dozbierać kasy, 6-7tyś i pchać suszarke, albo włożyć to co pozostało dobry wydech z kiełbasami, wałek przeprogramować kompa i można pod 85-95km podskoczyć. Pytanie Mass dłubiesz ty czy kolega
-------------------- Hp is one thing, putting it down to the track is another.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Thu, 24 April 2003 ![]() |
A opcja nr. 1 ?
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 March 2003 Skąd: Lublin ![]() |
Za 5tyś zrobi się druta, niewarto.
-------------------- Hp is one thing, putting it down to the track is another.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: wawa ![]() |
CYTAT("MASS":1me3pmc4) CYTAT("marcin_s":1me3pmc4) CYTAT("MASS":1me3pmc4) Hey, mój kolega ma seicento sporting i chce poprostu cos w nim zrobic. Auto: Fiat Seicento Sporting 1.1 99' Seria. 1 Opcja. Turbo - bardziej chodzi o Nm w tym wypadku. 1.1 Turbo jednak czy to nie jest śmieszne? Ale jesli chłopak by sie uparł na Turbo, co proponujecie... cel: 9-10sek do 100km/h , gotówka: do 5tys.zł 2 Opcja. Dłubać 1.1 czyli wałek, głowica, chip itp. cel i gotówka ta sama. 3 Opcja. Silnik 1.2 od Punto. Ale chyba bedzie trudno zmieścic sie do 5tys.zł ze wszystkim. Co proponujecie, ogolnie ma byc ok 9-10sek i koszt do 5tys. Chlopak jednak chce Turbo, bo kocha tą muzyke. wg mnie opcja nr 3 tylko trochę zaszalałeś z ceną...można bez problemów zamknć się w 3kpln niedawno skończyłem taki swap i cena naprawde nie zabija sam silnik 3tys, + skrzynia, + elektronika , wymiana... za 3tys to mozna sobie silnik wstawic ale od 126p napisałeś,że auto to scs... więc o co chodzi Ci ze skrzynią i elektroniką??? skrzynia zostaje sportingowa,a przeróbka elektroniki to całe 3min roboty jeżeli nie znasz cen to nie pisz głupot >>>[url=http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=&Number=272492998&page=&view=&sb=5&o=&fpart=1&vc=1:1me3pmc4]to[/url:1me3pmc4] << także pomyśl zanim napiszesz ze taki silnik to 3kpln... |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Thu, 24 April 2003 ![]() |
marcin_s ok, mój koleszka ma SCS 1.2 90KM, i cały czas ma problemy ze szkrzynią.
ale Ok, mozesz mi opisać wszystko co robiles, gdzie kupiles silnik? w jaki stanie? z papierami? ile za przekładkę? długo to zeszło? całkowity koszt jaki? co z numerami ... opisz mi wszystko prosze |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 30 March 2003 Skąd: Nowy Sącz ![]() |
CYTAT("MACIOR":qdpzzvad) Za 5tyś zrobi się druta, niewarto.
Dlaczego? turbina - 1tys IC - 400zl orurowanie - 1tys elektronika - 1tys zwór upustowy - 400-500zl Zauważ, że gość chce 9-10sek do setki, więc to tylko soft turbo, weź np. firmę projectxs, oni robią to za 4000-4500, a takich firm jest znacznie więcej, a to, że są tańsi nie koniecznie oznacza, że robią gorzej. -------------------- Pozdrawiam
Sali |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Thu, 01 May 2003 Skąd: Lublin ![]() |
CYTAT("MASS":2tn4stn6) Hey, mój kolega ma seicento sporting i chce poprostu cos w nim zrobic.
Dobry ten dowcip z kolegą MASS to kiedy ta modernizacja? |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
ja bym zalozyl walek od 1,2 75km, przepustncia, regulowane koelczkor rozrzadu i do tego sost turbo... jak dobrze postarasz sie to mysle ze nei duzo ponad 5 tys wyjdzie...
-------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Thu, 24 April 2003 ![]() |
CYTAT("Sali":2v09dz38) CYTAT("MACIOR":2v09dz38) Za 5tyś zrobi się druta, niewarto. Dlaczego? turbina - 1tys IC - 400zl orurowanie - 1tys elektronika - 1tys zwór upustowy - 400-500zl Zauważ, że gość chce 9-10sek do setki, więc to tylko soft turbo, weź np. firmę projectxs, oni robią to za 4000-4500, a takich firm jest znacznie więcej, a to, że są tańsi nie koniecznie oznacza, że robią gorzej. Kolega ma juz mechanika ktory bedzie to robił, niechce aby zrobila to jakas firma. Sam tez chce popatrzec jak to sie robi. A jest sens w ogole robic 1.1 Turbo? Osobiscie dla mnie to fajne rozwiązanie. CYTAT("eXiDe":2v09dz38) CYTAT("MASS":2v09dz38) Hey, mój kolega ma seicento sporting i chce poprostu cos w nim zrobic. Dobry ten dowcip z kolegą MASS to kiedy ta modernizacja? eXiDe, mnie nie stac na takie zabawy... |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 30 March 2003 Skąd: Nowy Sącz ![]() |
CYTAT("MASS":1tzwsr4i) Kolega ma juz mechanika ktory bedzie to robił, niechce aby zrobila to jakas firma. Sam tez chce popatrzec jak to sie robi. A jest sens w ogole robic 1.1 Turbo? Osobiscie dla mnie to fajne rozwiązanie.
Pewnie, że ma sens, silnik jest znany dla mechaników, cześci od zarypania i to w dobrych cenach. Wszystko zależy od tego czego kolega chce, jeżeli jest tak jak napisaleś, to spokojnie na 1.1 moze wyciągnąć jakieś 120KM, więc raczej wyjdzie nawet 8 sek do setki. Natomiast jak docelowo chce mieć killera, to lepiej wrzucić 1,2. -------------------- Pozdrawiam
Sali |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Thu, 24 April 2003 ![]() |
Killera nie! to ma byc cos szybszego niz seria i to wszystko.
Kolega niechce miec prawdziwego killera co wkreci niskie 15stki, tylko cos ok. wysokiej 16stki na Modlin, co całkowicie wystarcza. Poprostu ma to byc cos szybszego od serii, ale nie killer. A 1.2 nie za bardzo chce, bo zalezy mu na seryjnym silniku, i on niechce powiedziec czemu. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 06 May 2003 Skąd: Wawa ![]() |
Jest tyle sposobów zwiększenia mocy w cc/sc 1.1, zarówno spi jak i mpi,
ze kwestią są tylko pieniądze. Nie widze problemu. Zrobienie auta 10s to koszt ~2000zł. Mozna zrobić głowice+wałek+elektronika. Można zmienić góre silnika na tą od 1.2 Mpi 73KM. Można bawić się wydechem (polecam supersprinta), można sie bawić dolotem. O szczegóły zapytaj na http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=&Board=seicento . pzdr |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 30 March 2003 Skąd: Nowy Sącz ![]() |
CYTAT("MASS":1ldokxmd) Killera nie! to ma byc cos szybszego niz seria i to wszystko.
Kolega niechce miec prawdziwego killera co wkreci niskie 15stki, tylko cos ok. wysokiej 16stki na Modlin, co całkowicie wystarcza. Poprostu ma to byc cos szybszego od serii, ale nie killer. A 1.2 nie za bardzo chce, bo zalezy mu na seryjnym silniku, i on niechce powiedziec czemu. No to tak jak napisalem wczesniej, niech sobie zalozy turbo i będzie zadowolony, pewnie i w 4 tys sie zmieści, no i jaka przyjemność z jazdy. -------------------- Pozdrawiam
Sali |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Super User Dołączył: Thu, 24 April 2003 ![]() |
CYTAT("Sali":2dy39gft) CYTAT("MASS":2dy39gft) Killera nie! to ma byc cos szybszego niz seria i to wszystko. Kolega niechce miec prawdziwego killera co wkreci niskie 15stki, tylko cos ok. wysokiej 16stki na Modlin, co całkowicie wystarcza. Poprostu ma to byc cos szybszego od serii, ale nie killer. A 1.2 nie za bardzo chce, bo zalezy mu na seryjnym silniku, i on niechce powiedziec czemu. No to tak jak napisalem wczesniej, niech sobie zalozy turbo i będzie zadowolony, pewnie i w 4 tys sie zmieści, no i jaka przyjemność z jazdy. Juz rozmawiałem z odpowiednia osoba, co ma 1.1 T I jest ciekawie, kolega bedzie zadowolony |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 08 March 2004 Skąd: WWA ![]() |
CYTAT tylko cos ok. wysokiej 16stki na Modlin, co całkowicie wystarcza.
Znaczy sie ostatnie miejsce w mini+ w zupelnosci mu wystarcza? -------------------- toyota-starlet.pl
ET: 13.4 Starlet EP91 4AGE Turbo |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 08:43 |