Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Seicento Sporting - turbo czy N/A ?
MASS
post Sat, 18 Sep 2004 - 12:03
Post #1


Super User
Dołączył: Thu, 24 April 2003





Hey, mój kolega ma seicento sporting i chce poprostu cos w nim zrobic.
Auto:

Fiat Seicento Sporting 1.1 99'
Seria.

1 Opcja.
Turbo - bardziej chodzi o Nm w tym wypadku. 1.1 Turbo jednak czy to nie jest śmieszne? Ale jesli chłopak by sie uparł na Turbo, co proponujecie... cel: 9-10sek do 100km/h , gotówka: do 5tys.zł

2 Opcja.
Dłubać 1.1 czyli wałek, głowica, chip itp. cel i gotówka ta sama.

3 Opcja.
Silnik 1.2 od Punto. Ale chyba bedzie trudno zmieścic sie do 5tys.zł ze wszystkim.

Co proponujecie, ogolnie ma byc ok 9-10sek i koszt do 5tys.
Chlopak jednak chce Turbo, bo kocha tą muzyke.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 18 Sep 2004 - 12:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
marcin_s
post Sat, 18 Sep 2004 - 12:40
Post #2


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: wawa





CYTAT("MASS":3nkywlcv)
Hey, mój kolega ma seicento sporting i chce poprostu cos w nim zrobic.
Auto:

Fiat Seicento Sporting 1.1 99'
Seria.

1 Opcja.
Turbo - bardziej chodzi o Nm w tym wypadku. 1.1 Turbo jednak czy to nie jest śmieszne? Ale jesli chłopak by sie uparł na Turbo, co proponujecie... cel: 9-10sek do 100km/h , gotówka: do 5tys.zł

2 Opcja.
Dłubać 1.1 czyli wałek, głowica, chip itp. cel i gotówka ta sama.

3 Opcja.
Silnik 1.2 od Punto. Ale chyba bedzie trudno zmieścic sie do 5tys.zł ze wszystkim.

Co proponujecie, ogolnie ma byc ok 9-10sek i koszt do 5tys.
Chlopak jednak chce Turbo, bo kocha tą muzyke.


wg mnie opcja nr 3
tylko trochę zaszalałeś z ceną...można bez problemów zamknć się w 3kpln

niedawno skończyłem taki swap i cena naprawde nie zabija
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maxxx
post Sat, 18 Sep 2004 - 13:01
Post #3


skan-mir.pl
Dołączył: Tue, 15 April 2003
Skąd: Warszawa





Przecież takich topiców już było conajmniej kilka....


--------------------
Honda Accord TYPE-R
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pele
post Sat, 18 Sep 2004 - 13:44
Post #4


Super User
Dołączył: Mon, 19 July 2004
Skąd: WWA





ale silnik 1.2 w sensie tez uturbienia go czy dlubania N/A??
bo nie widzi mi sie swap1.2 + turbo za 3kpln...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MASS
post Sat, 18 Sep 2004 - 14:34
Post #5


Super User
Dołączył: Thu, 24 April 2003





CYTAT("marcin_s":2ql95w2q)
CYTAT("MASS":2ql95w2q)
Hey, mój kolega ma seicento sporting i chce poprostu cos w nim zrobic.
Auto:

Fiat Seicento Sporting 1.1 99'
Seria.

1 Opcja.
Turbo - bardziej chodzi o Nm w tym wypadku. 1.1 Turbo jednak czy to nie jest śmieszne? Ale jesli chłopak by sie uparł na Turbo, co proponujecie... cel: 9-10sek do 100km/h , gotówka: do 5tys.zł

2 Opcja.
Dłubać 1.1 czyli wałek, głowica, chip itp. cel i gotówka ta sama.

3 Opcja.
Silnik 1.2 od Punto. Ale chyba bedzie trudno zmieścic sie do 5tys.zł ze wszystkim.

Co proponujecie, ogolnie ma byc ok 9-10sek i koszt do 5tys.
Chlopak jednak chce Turbo, bo kocha tą muzyke.


wg mnie opcja nr 3
tylko trochę zaszalałeś z ceną...można bez problemów zamknć się w 3kpln

niedawno skończyłem taki swap i cena naprawde nie zabija


sam silnik 3tys, + skrzynia, + elektronika , wymiana...
za 3tys to mozna sobie silnik wstawic ale od 126p
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACIOR
post Sat, 18 Sep 2004 - 15:21
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 March 2003
Skąd: Lublin





Lepiej imho zrobić swapa na 1.2 MPI ew założyć góre z 1.2mpi do dołu z 1.1 i to dłubać, 16V jest drogie w dłubaniu i ew. reanimacji. 1.1 czy 1.2 spokojnie można zrobić za 1500-2000zł z nowymi tłokami, pierścieniami. Do tego wspomnianego mpi można dozbierać kasy, 6-7tyś i pchać suszarke, albo włożyć to co pozostało dobry wydech z kiełbasami, wałek przeprogramować kompa i można pod 85-95km podskoczyć. Pytanie Mass dłubiesz ty czy kolega


--------------------
Hp is one thing, putting it down to the track is another.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MASS
post Sat, 18 Sep 2004 - 15:37
Post #7


Super User
Dołączył: Thu, 24 April 2003





A opcja nr. 1 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACIOR
post Sat, 18 Sep 2004 - 16:40
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 March 2003
Skąd: Lublin





Za 5tyś zrobi się druta, niewarto.


--------------------
Hp is one thing, putting it down to the track is another.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin_s
post Sat, 18 Sep 2004 - 16:46
Post #9


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: wawa





CYTAT("MASS":1me3pmc4)
CYTAT("marcin_s":1me3pmc4)
CYTAT("MASS":1me3pmc4)
Hey, mój kolega ma seicento sporting i chce poprostu cos w nim zrobic.
Auto:

Fiat Seicento Sporting 1.1 99'
Seria.

1 Opcja.
Turbo - bardziej chodzi o Nm w tym wypadku. 1.1 Turbo jednak czy to nie jest śmieszne? Ale jesli chłopak by sie uparł na Turbo, co proponujecie... cel: 9-10sek do 100km/h , gotówka: do 5tys.zł

2 Opcja.
Dłubać 1.1 czyli wałek, głowica, chip itp. cel i gotówka ta sama.

3 Opcja.
Silnik 1.2 od Punto. Ale chyba bedzie trudno zmieścic sie do 5tys.zł ze wszystkim.

Co proponujecie, ogolnie ma byc ok 9-10sek i koszt do 5tys.
Chlopak jednak chce Turbo, bo kocha tą muzyke.


wg mnie opcja nr 3
tylko trochę zaszalałeś z ceną...można bez problemów zamknć się w 3kpln

niedawno skończyłem taki swap i cena naprawde nie zabija


sam silnik 3tys, + skrzynia, + elektronika , wymiana...
za 3tys to mozna sobie silnik wstawic ale od 126p


napisałeś,że auto to scs...
więc o co chodzi Ci ze skrzynią i elektroniką???
skrzynia zostaje sportingowa,a przeróbka elektroniki to całe 3min roboty
jeżeli nie znasz cen to nie pisz głupot
>>>[url=http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=&Number=272492998&page=&view=&sb=5&o=&fpart=1&vc=1:1me3pmc4]to[/url:1me3pmc4] <<całkowity koszt przekładki to koszt silnika+400komp i 220pln za olej.
także pomyśl zanim napiszesz ze taki silnik to 3kpln...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MASS
post Sat, 18 Sep 2004 - 17:30
Post #10


Super User
Dołączył: Thu, 24 April 2003





marcin_s ok, mój koleszka ma SCS 1.2 90KM, i cały czas ma problemy ze szkrzynią.
ale Ok, mozesz mi opisać wszystko co robiles, gdzie kupiles silnik? w jaki stanie? z papierami? ile za przekładkę? długo to zeszło? całkowity koszt jaki? co z numerami ... opisz mi wszystko prosze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sali
post Sat, 18 Sep 2004 - 19:02
Post #11


Super User
Dołączył: Sun, 30 March 2003
Skąd: Nowy Sącz





CYTAT("MACIOR":qdpzzvad)
Za 5tyś zrobi się druta, niewarto.

Dlaczego?
turbina - 1tys
IC - 400zl
orurowanie - 1tys
elektronika - 1tys
zwór upustowy - 400-500zl
Zauważ, że gość chce 9-10sek do setki, więc to tylko soft turbo, weź np. firmę projectxs, oni robią to za 4000-4500, a takich firm jest znacznie więcej, a to, że są tańsi nie koniecznie oznacza, że robią gorzej.


--------------------
Pozdrawiam
Sali
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eXiDe
post Sat, 18 Sep 2004 - 20:28
Post #12


Super User
Dołączył: Thu, 01 May 2003
Skąd: Lublin





CYTAT("MASS":2tn4stn6)
Hey, mój kolega ma seicento sporting i chce poprostu cos w nim zrobic.


Dobry ten dowcip z kolegą

MASS to kiedy ta modernizacja?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Sat, 18 Sep 2004 - 20:35
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





ja bym zalozyl walek od 1,2 75km, przepustncia, regulowane koelczkor rozrzadu i do tego sost turbo... jak dobrze postarasz sie to mysle ze nei duzo ponad 5 tys wyjdzie...


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MASS
post Sun, 19 Sep 2004 - 02:18
Post #14


Super User
Dołączył: Thu, 24 April 2003





CYTAT("Sali":2v09dz38)
CYTAT("MACIOR":2v09dz38)
Za 5tyś zrobi się druta, niewarto.

Dlaczego?
turbina - 1tys
IC - 400zl
orurowanie - 1tys
elektronika - 1tys
zwór upustowy - 400-500zl
Zauważ, że gość chce 9-10sek do setki, więc to tylko soft turbo, weź np. firmę projectxs, oni robią to za 4000-4500, a takich firm jest znacznie więcej, a to, że są tańsi nie koniecznie oznacza, że robią gorzej.


Kolega ma juz mechanika ktory bedzie to robił, niechce aby zrobila to jakas firma. Sam tez chce popatrzec jak to sie robi. A jest sens w ogole robic 1.1 Turbo? Osobiscie dla mnie to fajne rozwiązanie.

CYTAT("eXiDe":2v09dz38)
CYTAT("MASS":2v09dz38)
Hey, mój kolega ma seicento sporting i chce poprostu cos w nim zrobic.


Dobry ten dowcip z kolegą

MASS to kiedy ta modernizacja?


eXiDe, mnie nie stac na takie zabawy...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sali
post Sun, 19 Sep 2004 - 09:50
Post #15


Super User
Dołączył: Sun, 30 March 2003
Skąd: Nowy Sącz





CYTAT("MASS":1tzwsr4i)
Kolega ma juz mechanika ktory bedzie to robił, niechce aby zrobila to jakas firma. Sam tez chce popatrzec jak to sie robi. A jest sens w ogole robic 1.1 Turbo? Osobiscie dla mnie to fajne rozwiązanie.

Pewnie, że ma sens, silnik jest znany dla mechaników, cześci od zarypania i to w dobrych cenach. Wszystko zależy od tego czego kolega chce, jeżeli jest tak jak napisaleś, to spokojnie na 1.1 moze wyciągnąć jakieś 120KM, więc raczej wyjdzie nawet 8 sek do setki.
Natomiast jak docelowo chce mieć killera, to lepiej wrzucić 1,2.


--------------------
Pozdrawiam
Sali
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MASS
post Sun, 19 Sep 2004 - 15:04
Post #16


Super User
Dołączył: Thu, 24 April 2003





Killera nie! to ma byc cos szybszego niz seria i to wszystko.
Kolega niechce miec prawdziwego killera co wkreci niskie 15stki, tylko cos ok. wysokiej 16stki na Modlin, co całkowicie wystarcza. Poprostu ma to byc cos szybszego od serii, ale nie killer. A 1.2 nie za bardzo chce, bo zalezy mu na seryjnym silniku, i on niechce powiedziec czemu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan
post Sun, 19 Sep 2004 - 16:03
Post #17


Rookie
Dołączył: Tue, 06 May 2003
Skąd: Wawa





Jest tyle sposobów zwiększenia mocy w cc/sc 1.1, zarówno spi jak i mpi,
ze kwestią są tylko pieniądze. Nie widze problemu. Zrobienie auta 10s
to koszt ~2000zł. Mozna zrobić głowice+wałek+elektronika. Można
zmienić góre silnika na tą od 1.2 Mpi 73KM. Można bawić się wydechem
(polecam supersprinta), można sie bawić dolotem. O szczegóły zapytaj
na http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=&Board=seicento . pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sali
post Sun, 19 Sep 2004 - 17:45
Post #18


Super User
Dołączył: Sun, 30 March 2003
Skąd: Nowy Sącz





CYTAT("MASS":1ldokxmd)
Killera nie! to ma byc cos szybszego niz seria i to wszystko.
Kolega niechce miec prawdziwego killera co wkreci niskie 15stki, tylko cos ok. wysokiej 16stki na Modlin, co całkowicie wystarcza. Poprostu ma to byc cos szybszego od serii, ale nie killer. A 1.2 nie za bardzo chce, bo zalezy mu na seryjnym silniku, i on niechce powiedziec czemu.


No to tak jak napisalem wczesniej, niech sobie zalozy turbo i będzie zadowolony, pewnie i w 4 tys sie zmieści, no i jaka przyjemność z jazdy.


--------------------
Pozdrawiam
Sali
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MASS
post Sun, 19 Sep 2004 - 19:19
Post #19


Super User
Dołączył: Thu, 24 April 2003





CYTAT("Sali":2dy39gft)
CYTAT("MASS":2dy39gft)
Killera nie! to ma byc cos szybszego niz seria i to wszystko.
Kolega niechce miec prawdziwego killera co wkreci niskie 15stki, tylko cos ok. wysokiej 16stki na Modlin, co całkowicie wystarcza. Poprostu ma to byc cos szybszego od serii, ale nie killer. A 1.2 nie za bardzo chce, bo zalezy mu na seryjnym silniku, i on niechce powiedziec czemu.


No to tak jak napisalem wczesniej, niech sobie zalozy turbo i będzie zadowolony, pewnie i w 4 tys sie zmieści, no i jaka przyjemność z jazdy.


Juz rozmawiałem z odpowiednia osoba, co ma 1.1 T
I jest ciekawie, kolega bedzie zadowolony
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dEF
post Sun, 19 Sep 2004 - 19:25
Post #20


Frequent User
Dołączył: Mon, 08 March 2004
Skąd: WWA





CYTAT
tylko cos ok. wysokiej 16stki na Modlin, co całkowicie wystarcza.

Znaczy sie ostatnie miejsce w mini+ w zupelnosci mu wystarcza?


--------------------
toyota-starlet.pl
ET: 13.4
Starlet EP91 4AGE Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 08:43