Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Seicento 1.2 8V Turbo powered by MTG
folgi
post Mon, 09 May 2011 - 11:27
Post #1


User
Dołączył: Mon, 09 May 2011
Skąd: Wrocław





MODEL: Fiat Seicento 899 2000r. wersja Young - czyli Absolutny Brak Czegokolwiek

Modyfikacje:

Silnik: 1.2 8v (Punto I/Palio) + Turbo K03/27 + regulator MBC, blow-off SUN, IC - Opel Omega 2.5TD, chłodnica oleju Punto GT
Układ wydechowy: custom by MTG

Układ wtryskowy: pompa paliwa Punto GT, wtryski Punto GT

Elektronika: Wszystko na seryjnym osprzęcie z Punto I/Palio + Ecumaster II

Zawieszenie: Sprężyny FK 75/50, amorki PZM-1, całość na poliuretanowych tulejach.

Koła: Matiig SSF 7x12 + 8x13, opony 165/55/13 Nankang ( raczej nie dadzą rady )

Układ hamulcowy: Cięte, wiercone tarcze + jakieś tam sportowe klocki (w drodze zestaw wentylowany na przód) tył seria.

Wnętrze: Deska we floku, 2 kubły + szelki, lewarek i goła blacha, czyli podobnie jak u Ahamaya i Sebeca biggrin.gif


Wszystko zaczęło się w 2007 roku, auto zakupione od dziadka z przebiegiem 27000km, Piękna zadbana seria z folią na tylnej kanapie biggrin.gif Zaczęły się przeróbki: gleba, koła, kubły, floki itp. ale cały czas na seryjnen słabej 899, która z racji wybebeszenia auta i dobrego stanu silnika wciągnąć potrafiła co najwyżej Sportinga lub Matiza tongue.gif Niedawno udało się zakupić cały silnik wraz ze skrzynią, turbiną, IC, Kolektorami, orurowaniem i wiązką, i się zaczęło jakieś 2 tygodnie temu. Auto już poskładane, jeszcze niestety nie odpaliło, ale to kwestia znalezienia babola w wiązce, myślę, że do końca tygodnia będzie działać biggrin.gif

Fotorelacja z 2 ostatnich tygodni:











































Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 09 May 2011 - 11:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ahamay
post Mon, 09 May 2011 - 11:59
Post #2


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





gratki dla tego pana w wytrwałości wink.gif opanowany temat z iskra?


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
folgi
post Mon, 09 May 2011 - 12:02
Post #3


User
Dołączył: Mon, 09 May 2011
Skąd: Wrocław





Niestety nie, wymieniamy wiązkę silnikową na dziewiczą nie drutowaną, w starej prawdopodobnie jest gdzieś buba. Doszliśmy do wniosku, że najlepiej jest zapodać nową i podpiąć na nowo ECU Mastera, kto wie ile będzie trwało szukanie babola.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Mon, 09 May 2011 - 12:08
Post #4


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





CYTAT(folgi @ Mon, 09 May 2011 - 12:02) *
Niestety nie, wymieniamy wiązkę silnikową na dziewiczą nie drutowaną, w starej prawdopodobnie jest gdzieś buba. Doszliśmy do wniosku, że najlepiej jest zapodać nową i podpiąć na nowo ECU Mastera, kto wie ile będzie trwało szukanie babola.

zrobcie inaczej a mianowicie tak

jaknie ma iskry to ja bym wzioł podpioł do kompa gmp tak jak bozia nakazał czyli bez swini ( 5 minut roboty) obadac czy jest iskra jak bedzie to problem leży tylko w swince i cza grzebac inaczej zanim bedziecie pruc zrobcie jak pisze powaga smile.gif zaoszczedzicie kupe czasu a powinno to wam sporo wyjśnic.


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Mon, 09 May 2011 - 13:10
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





gdzie dorwaliście czerwone sylikony do połączenia dolotu ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kornat
post Mon, 09 May 2011 - 13:35
Post #6


Super User
Dołączył: Wed, 11 April 2007
Skąd: Płońsk





CYTAT(kuba_guzik110 @ Mon, 09 May 2011 - 13:10) *
gdzie dorwaliście czerwone sylikony do połączenia dolotu ??


http://www.viperperformance.co.uk/


--------------------
_https://www.facebook.com/punto16vT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Mon, 09 May 2011 - 14:27
Post #7


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Daj znac czy odpaliło
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian055
post Mon, 09 May 2011 - 17:45
Post #8


Super User
Dołączył: Mon, 13 April 2009
Skąd: Gorlice





ja iskry nie mialem przez det-a, sprobojcie na krotko
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BARTEKcoupe
post Mon, 09 May 2011 - 17:50
Post #9


User
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Skarżysko Kamienna





Na jakim doładowaniu ma to latać?
ps.chłodnice masz od gt


--------------------
Punto GT 2.0 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
folgi
post Mon, 09 May 2011 - 18:06
Post #10


User
Dołączył: Mon, 09 May 2011
Skąd: Wrocław





Jutro spróbujemy na krótko.

Co do doładowania to 1 bar, chłodnica seria, chyba że chodzi Ci o olejową to racja, podstawka pod filtr oleju jest z Uno Turbo, chłodnica oleju z Punto GT, uogólniłem z rozpędu biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Mon, 09 May 2011 - 19:13
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





wysyp sejów na forum... aż strach się bać, a tak na serio w jakie moce celujecie, nie wiem czy przeoczyłem ale czy silnik odprężany?


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gjees
post Mon, 09 May 2011 - 19:19
Post #12


Rookie
Dołączył: Sat, 19 March 2005
Skąd: Wrocław





Rozmawiałem dziś o tym z Krzyśkiem. Wspólnie doszliśmy do wniosku że trzeba to odpalić bez świni. Wtedy będzie wiadomo wszystko.


--------------------
6K2 20VT Cupra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Mon, 09 May 2011 - 20:27
Post #13


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





mihas bo centomania to masa mocnych projektach którymi nikt sie ni chwalił a to fabryka fajnych autek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hansi
post Mon, 09 May 2011 - 21:14
Post #14


User
Dołączył: Sat, 15 May 2010





Co to za felga z tylu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
folgi
post Mon, 09 May 2011 - 21:35
Post #15


User
Dołączył: Mon, 09 May 2011
Skąd: Wrocław





Silnik odprężony stalową kanapką 2mm + 2 fabryczne uszczelki

Felga z tyłu to Mattig SSF 13x8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kriss20
post Mon, 09 May 2011 - 21:49
Post #16


User
Dołączył: Mon, 03 September 2007
Skąd: wrocław





czy to ten sej stał często na hallera koło parku ? jesli tak to dobrze wiedziec by nie naciąc sie na ulicy :]

ps: uważajcie na takie eksperymenty z paliwem, zbiornikiem i akumulatorem. Ja przy takim czyms zrobiłem z choinki pochodnie a sąsiadowi za płotem podpaliłem stóg siana biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
folgi
post Mon, 09 May 2011 - 21:54
Post #17


User
Dołączył: Mon, 09 May 2011
Skąd: Wrocław





A no ten, moja ukochana często nim jeździ do pracy i tam parkuje. Co do nacięcia, to raczej na nią trzeba uważać, bo ja przy niej to aniołek za kółkiem jestem biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lesiu.Z
post Tue, 10 May 2011 - 06:56
Post #18


Super User
Dołączył: Wed, 25 July 2007
Skąd: Grudziądz





No widzę, kolega też się ujawnił smile.gif

Trzymam kciuki za odpalenie smile.gif

No i chyba czas też powoli moją padlinę przedstawić... smile.gif


--------------------
Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lesiu.Z
post Tue, 10 May 2011 - 06:57
Post #19


Super User
Dołączył: Wed, 25 July 2007
Skąd: Grudziądz





CYTAT(CZUCZU @ Mon, 09 May 2011 - 20:27) *
mihas bo centomania to masa mocnych projektach którymi nikt sie ni chwalił a to fabryka fajnych autek


drżyjcie hondy w klasie mini+ biggrin.gif


--------------------
Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
folgi
post Sat, 14 May 2011 - 08:59
Post #20


User
Dołączył: Mon, 09 May 2011
Skąd: Wrocław





Wymiana wiązki silnikowej pomogła, auto odpaliło biggrin.gif

http://www.youtube.com/watch?v=SmaKDmol36g
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 05:45