![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 09 May 2011 Skąd: Wrocław ![]() |
MODEL: Fiat Seicento 899 2000r. wersja Young - czyli Absolutny Brak Czegokolwiek
Modyfikacje: Silnik: 1.2 8v (Punto I/Palio) + Turbo K03/27 + regulator MBC, blow-off SUN, IC - Opel Omega 2.5TD, chłodnica oleju Punto GT Układ wydechowy: custom by MTG Układ wtryskowy: pompa paliwa Punto GT, wtryski Punto GT Elektronika: Wszystko na seryjnym osprzęcie z Punto I/Palio + Ecumaster II Zawieszenie: Sprężyny FK 75/50, amorki PZM-1, całość na poliuretanowych tulejach. Koła: Matiig SSF 7x12 + 8x13, opony 165/55/13 Nankang ( raczej nie dadzą rady ) Układ hamulcowy: Cięte, wiercone tarcze + jakieś tam sportowe klocki (w drodze zestaw wentylowany na przód) tył seria. Wnętrze: Deska we floku, 2 kubły + szelki, lewarek i goła blacha, czyli podobnie jak u Ahamaya i Sebeca ![]() Wszystko zaczęło się w 2007 roku, auto zakupione od dziadka z przebiegiem 27000km, Piękna zadbana seria z folią na tylnej kanapie ![]() ![]() ![]() Fotorelacja z 2 ostatnich tygodni: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
gratki dla tego pana w wytrwałości
![]() -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 09 May 2011 Skąd: Wrocław ![]() |
Niestety nie, wymieniamy wiązkę silnikową na dziewiczą nie drutowaną, w starej prawdopodobnie jest gdzieś buba. Doszliśmy do wniosku, że najlepiej jest zapodać nową i podpiąć na nowo ECU Mastera, kto wie ile będzie trwało szukanie babola.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
Niestety nie, wymieniamy wiązkę silnikową na dziewiczą nie drutowaną, w starej prawdopodobnie jest gdzieś buba. Doszliśmy do wniosku, że najlepiej jest zapodać nową i podpiąć na nowo ECU Mastera, kto wie ile będzie trwało szukanie babola. zrobcie inaczej a mianowicie tak jaknie ma iskry to ja bym wzioł podpioł do kompa gmp tak jak bozia nakazał czyli bez swini ( 5 minut roboty) obadac czy jest iskra jak bedzie to problem leży tylko w swince i cza grzebac inaczej zanim bedziecie pruc zrobcie jak pisze powaga ![]() -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
gdzie dorwaliście czerwone sylikony do połączenia dolotu ??
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 April 2007 Skąd: Płońsk ![]() |
-------------------- _https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Daj znac czy odpaliło
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 April 2009 Skąd: Gorlice ![]() |
ja iskry nie mialem przez det-a, sprobojcie na krotko
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Skarżysko Kamienna ![]() |
Na jakim doładowaniu ma to latać?
ps.chłodnice masz od gt -------------------- Punto GT 2.0 16vt
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 09 May 2011 Skąd: Wrocław ![]() |
Jutro spróbujemy na krótko.
Co do doładowania to 1 bar, chłodnica seria, chyba że chodzi Ci o olejową to racja, podstawka pod filtr oleju jest z Uno Turbo, chłodnica oleju z Punto GT, uogólniłem z rozpędu ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
wysyp sejów na forum... aż strach się bać, a tak na serio w jakie moce celujecie, nie wiem czy przeoczyłem ale czy silnik odprężany?
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 19 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Rozmawiałem dziś o tym z Krzyśkiem. Wspólnie doszliśmy do wniosku że trzeba to odpalić bez świni. Wtedy będzie wiadomo wszystko.
-------------------- 6K2 20VT Cupra
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
mihas bo centomania to masa mocnych projektach którymi nikt sie ni chwalił a to fabryka fajnych autek
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
User Dołączył: Sat, 15 May 2010 ![]() |
Co to za felga z tylu?
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 09 May 2011 Skąd: Wrocław ![]() |
Silnik odprężony stalową kanapką 2mm + 2 fabryczne uszczelki
Felga z tyłu to Mattig SSF 13x8 |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Mon, 03 September 2007 Skąd: wrocław ![]() |
czy to ten sej stał często na hallera koło parku ? jesli tak to dobrze wiedziec by nie naciąc sie na ulicy :]
ps: uważajcie na takie eksperymenty z paliwem, zbiornikiem i akumulatorem. Ja przy takim czyms zrobiłem z choinki pochodnie a sąsiadowi za płotem podpaliłem stóg siana ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 09 May 2011 Skąd: Wrocław ![]() |
A no ten, moja ukochana często nim jeździ do pracy i tam parkuje. Co do nacięcia, to raczej na nią trzeba uważać, bo ja przy niej to aniołek za kółkiem jestem
![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 July 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
No widzę, kolega też się ujawnił
![]() Trzymam kciuki za odpalenie ![]() No i chyba czas też powoli moją padlinę przedstawić... ![]() -------------------- Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 July 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
mihas bo centomania to masa mocnych projektach którymi nikt sie ni chwalił a to fabryka fajnych autek drżyjcie hondy w klasie mini+ ![]() -------------------- Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 09 May 2011 Skąd: Wrocław ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 05:45 |