Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Saab B207l, termopara EGT, wskaźniki
harnas55
post Mon, 26 Oct 2015 - 21:15
Post #1


User
Dołączył: Sun, 09 February 2014
Skąd: Pabianice





Witam, chce zamontować termoparę w silniku saaba 93 B207l. Pytania moje są takie. Gdzie najlepiej ją umieścić na zejściu wszystkich czterech kanałów w jeden? Co jest problemem z powodu, że są one podzielone ścianką dwa zewnętrzne, dwa wewnętrzne, a termopara jest na tyle długa, że będę musiał usunąc kawałek tej ścianki by się zmieściła. Czy to dobry pomysł? Czy może lepiej będzie zamontować ją na jednym z kanałów? W którym miejscu montażu będzie najlepiej i pomiar będzie najbardziej wiarygodny. Planowa moc lekko ponad 300 KM.

Kolejne moje pytanie dotyczy samego czujnika jest to termopara typu K kupiona w firmie ECUmaster. Chciałbym do niej dołożyć wskaźnik by móc mieć EGT pod kontrolą. Prosiłbym o jakieś linki lub typy wskażników jakie będą bez problemów współpracować z tą termoparą. Nie kupiłem zestawu autogauge wskaźnik + czujnik ponieważ wyczytałem, że tamte termopary są krótko mówiąc słabej jakości.

Dwa zdjęcia dla zoobrazowania sytuacji:

https://www.bikepics.com/pics/2015%5C10%5C2...762534-full.jpg

https://www.bikepics.com/pics/2015%5C10%5C2...762535-full.jpg

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Edit: Prosiłbym moda o wrzucenie miniaturek zdjęć, dziękuje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 26 Oct 2015 - 21:15
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jackkpl
post Tue, 27 Oct 2015 - 08:42
Post #2


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Jak duze moce chcesz uzyskac z tego silnika,ze potrzebna ci jest termopara? Jako uzytkownik takiego samochodu wiem, ile silnik znosi i nie widze potrzeby, zeby taka termopare wkladac.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WOOCASH
post Mon, 23 Nov 2015 - 22:37
Post #3


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 November 2006
Skąd: Wa-wa





Jeżeli celujesz w 300KM+ to zapewne turbo to będzie modyfikowana 14-tka z B207R.

Ja u siebie miałem to tak rozwiązane





wykorzystałem oryginalny otwór od mocowania wspornika turbiny.


--------------------
VB Z32SE + GT3582 + F40 building in progress ;)

VC Z20NET 326KM/507Nm żonowóz ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 06:11