STAN-BMW E46 Turbo, E46 D-spec by V.T.G |
STAN-BMW E46 Turbo, E46 D-spec by V.T.G |
gość_STAN_* |
Sun, 27 Jan 2008 - 17:55
Post
#1
|
|
Witam wszystkich...z racjji że projekt już porusza się na własnych kołach i czeka na swoje lepsze cieplejsze dni postanowiłem że w końcu moge go tutaj opisać...
Auto wymaga jeszcze dotarcia,zamontowania elektroniki,wystrojenia i drobnej kosmetyki. Chciałem też podziękować paru osobom za wsparcie zarówno mojej psychiki przy projekcie jak i samemu wykonaniu; Wrona-za to że Ty jeszcze nie zwątpiłeś we Mnie i to auto.. Karmi-tak samo jak Wrona i dzieki że zdecydowałeś sie na sponsoring Ronin-Za całokształt wykonania projektu..i za to że czasem sprowadzałeś Mnie na ziemie ;p Keyzer i PMN-Za inspiracje montażu suszarek w BMW GS-Za profi podejście do projektu i cierpliowość THX dla V.T.G (Adaś,Rodriguez,Dżindza,Krzysia) i Bartee z Brodą za sprowadzanie dla Mnie częsci z różnych zakątków świata po atrakcyjnej cenie.. Auto które przygotowałem do driftu to BMW E46 323ci(2000rok) nazwa skromna ale seryjnie auto posiada silnik z vanosem o pojemności 2,5L 170PS w serii po paru modyfikacjach auto posiadało moc 190PS i 248Nm.. Auto było szybkie ale parametry i nastawy nie nadawały się do driftu...brak mocy,brak spiętego mechanizmu różnicowego i odpowiedniego zawieszenia.. sprawiły że zdecydowałem się wykonać gruntowne modyfikacje przy tym aucie. Auto pod koniec roku 2006 zanim trafiło do warsztatu(i miedzy czasie czekałem na graty do modyfikacjii) Jak widać samochód był bardziej tuningowy niż podchodzący pod motorsport... Jestem raczej konserwatywny jeżeli chodzi o BMW więc bardziej chciałem pójść w strone motorsportu niż klimatu ala F&F. Auto zawsze serwisowałem w KSRmotorsport jednak chwilowo zostało przeniesione do innej firmy Rally Project po czym znowu wróciło do Keysera. Z racjii że nie było jeszcze większości gratów rozebraliśmy silnik aby móc zamówić kute korby i tłoki(więc je wyjeliśmy aby mieć na wzór) Koniec jesieni 2006 miedzy czasie przybyło troszke nowych gratów Wpadłem też z kolegą Karmim (moim sponsorem od spraw blacharsko lakierniczych)na pomysł że zmienimy kolor. Aktualnie na aucie to (Williams Ice White) jest to kolor który był/jest przeznaczony dla torowych BMW. Z racjii zamknięcia działalności Keysera KSRmotorsport auto przeniosłem do V.T.G gdzie auto było gruntownie przerabiane.. zainstalowano nowe zawieszenie+powerflexy Wykonano roll bar silnik złożono (kute tłoki,kute korby,zrezygnowałme z vanosa i zainstalowałem mocnijesz wałki z 325) wraz ze wzrostem mocy postanowiłem że zwiększe bezpieczeństwo |
|
|
Wspieraj forum |
Sun, 27 Jan 2008 - 17:55
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
gość_STAN_* |
Sun, 27 Jan 2008 - 17:56
Post
#2
|
|
Zainstalowano nowy dyfer od M3 E46 ze spiętym mechanizmem różnicowym na 25% (jak się naucze tym jezdzić to zacieśnie szpere) Zainstalowano na zamówienie pół-osie i wyważono nowy wał napędowy Silnik(TURBO): -Turbina GT3076R-WG wymieniam na GT35 lub coś innego...GS zadecyduje -6 wtrysków 625ccm -Downpipe +rury wydechu 3cale -kolektor wydechowy -Intercooler wykonany na zamówienie (60/30/10) -Orurowanie+ silikony niebieskie -Blow off HKS SQQV -Korby (kute) PAUTER -Tłoki (kute) WISECO pistons(6) -Obróbka silnika +wywarzanie układu korbowo-tłokowego -Oringowanie silnika -Nowy układ wydechowy -Końcówki Hamann Round Tial Pipe 76mm Przeniesienie napędu -Mechanizm różnicowy M’ zapożyczony z M3 E46 -półosie wykonane na zamówienie -wał napędowy wykonany na zamówienie Układ jezdny i zawieszenie; -Power Flex’y -zawieszenie gwintowe D2 inverted -przednia rozpórka pod silnikiem M3/CSL -Tylni stabilizator M3CSL Elekronika: Boost Controler HKS EVC V Turbo Timer HKS Wkazniki pomocnicze; -EGT HKS DB RS -Oil pressure HKS DB RS -Boost pressure HKS DB RS -control Unit HKS DB RS -Komputer typu Stand Alone SE2 AUTRONIC Bezpieczeństwo; -Roll Bar -Hamulce D2 8 tłoczkowy Big Brake Kit na prżód i 6 tłoczkowy zestaw na tyl -2xFotele Sparco Pro2000 -2x3calowe pasy Takata moc auta? nie chce więcej niż 400PS do Driftu (auto ma potencjał na większą moc) ale ja lubie mieć świadomość że jest spory zapas. Pozdrawiam Stan |
|
|
Sun, 27 Jan 2008 - 18:12
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Warszawa |
No no STAN!
Czekamy z niecierpliwoscia zeby zobaczyc Ciebie w akcji -------------------- www.ochronalakieru.pl - profesjonalny detailing
www.samochodowekosmetyki.pl - jesteś z forum? Poproś mnie o status VIP w naszym sklepie, a otrzymasz sporo bonusów. __________________________________________ Wszyscy lubimy ładnie wyglądające samochody... |
|
|
Sun, 27 Jan 2008 - 18:17
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 |
pieknie ze juz niedługo...
zapisuje sie na przejażdzke PS ładna koszula -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
Sun, 27 Jan 2008 - 18:18
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 13 August 2006 Skąd: srmm |
To teraz jakiś trening zalicz i pokarz nam jak to jeździ.
-------------------- www.srmm.com.pl
|
|
|
Sun, 27 Jan 2008 - 18:24
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer |
Gratulacje z ukończenia projektu :] Teraz tylko trenować i jeszcze raz trenować no i pewnie fajnie by było mieć odpowiednik body z laminatu bo jak będzie boom to trochę szkoda Tak czy siak zacny projekt !
-------------------- VW 16V++ :)
|
|
|
gość_STAN_* |
Sun, 27 Jan 2008 - 18:24
Post
#7
|
|
heh sam bym chciał wiedzieć
P.S qbejs mam 3 komplety zapasowe ori (Mpakiet) |
|
|
Sun, 27 Jan 2008 - 18:40
Post
#8
|
|
Sutener Mocy Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z Mokotowa |
Stan Alone SE2 AUTRONIC to najnowsza część "Home Alone". Zamiast Macaulay Culkin'a będzie Staś, a film w polskich kinach na wiosnę jako "Stan sam w domu". Stasiu, ten komputer, który masz do auta to "stand alone" i zwie się SM2 -------------------- VTG crew
|
|
|
Sun, 27 Jan 2008 - 18:47
Post
#9
|
|
Sutener Mocy Dołączył: Mon, 24 October 2005 Skąd: Wwa |
A kto to jest "Gingu" ??
Prosze odpal jakis slownik, bo mimo ze nie chodzilem w PL do szkoly to ciezko mi sie czyta slowa: -z racjji -M’gmbh -pół osie -Komputer typu Stan Alone SE2 AUTRONIC -prżód Aha, i daj znac kiedy juz wyjedziesz swoim "bialym kardynalem" -------------------- www.showcar.intercars.com.pl
|
|
|
Sun, 27 Jan 2008 - 18:51
Post
#10
|
|
User Dołączył: Sun, 16 November 2003 Skąd: Gdańsk |
Graty STAN wygląda naprawdę konkret.
Mam nadzieje, że wpadniesz kiedyś do Sopotu i się pochwalisz -------------------- Best ET 12.885
|
|
|
Sun, 27 Jan 2008 - 19:44
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 21 June 2004 Skąd: Warszawa WD |
JE JE JE nie moge sie doczekac
AZ CIE ZŁOJE !!:D -------------------- K-sport, HKS, Akrapovic i wiele innych. GT-R online Shop : http://sklep.tgauto.pl
|
|
|
Sun, 27 Jan 2008 - 20:07
Post
#12
|
|
User Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: warszawa |
Projekt jest ciekawy ale czekam na rezultaty ale juz na zawodach a nie na podnośniku jak widać tylko na zdjeciach
-------------------- www.pm-motorsport.pl
Subaru impreza sti 443km 611nm Ford focus RS 303km 390nm na wiosne bedzie więcej |
|
|
Sun, 27 Jan 2008 - 21:28
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 05 November 2005 Skąd: 0-61 |
no no no Staniu mam nadzieje ze juz niedlugo zobaczymy perle ogarniajaca zakrety 3mam kciuki za Ciebie i gratuluje ukończenia projektu pozdrawiam Z.
-------------------- *we race together we die together*
|
|
|
Sun, 27 Jan 2008 - 21:31
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Tue, 16 November 2004 Skąd: 22 |
liczę że nie będę miał za dużo roboty w sezonie
jest już bliżej niż dalej więc byle do wiosny!!! |
|
|
Sun, 27 Jan 2008 - 21:32
Post
#15
|
|
SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 |
Wszystko fajnie, ale po co taka locha jak GT35 w aucie do driftu?
|
|
|
Sun, 27 Jan 2008 - 21:32
Post
#16
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN |
No i będzie dym na forum. STAN wyruszył z warsztatu na kołach.
Wielkie gratki za to, żeby ci się ładnie ślizgał ale tylko tam gdzie ty będziesz chciał. -------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
gość_STAN_* |
Sun, 27 Jan 2008 - 21:34
Post
#17
|
|
nie no jeszcze nie wyruszyl...
Auto jest konczone..i sie porusza..ale osobiscie to jeszcze nie jezdzilem..bo wymaga jeszcze ostanich poprawek,zamontowania elektorniki, dotarcia i wystrojenia. P.S turbina spoczywa w woli GS'a załozymy coś takiego aby było dobrze do jazdy bokiem.. 3076R-wg miała niestety usterke.. |
|
|
Sun, 27 Jan 2008 - 21:50
Post
#18
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow |
nie no jeszcze nie wyruszyl... Auto jest konczone..i sie porusza..ale osobiscie to jeszcze nie jezdzilem..bo wymaga jeszcze ostanich poprawek,zamontowania elektorniki, dotarcia i wystrojenia. P.S turbina spoczywa w woli GS'a załozymy coś takiego aby było dobrze do jazdy bokiem.. 3076R-wg miała niestety usterke.. to ta 35ka jest tak z tej okazji, ze akurat taka jest pod reka?? czy uznaliscie, ze sie lepiej sprawdzi od takiej jak miala byc docelowo?? -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
gość_STAN_* |
Sun, 27 Jan 2008 - 21:51
Post
#19
|
|
miała być..ale nie wiadomo czy bedzie...
|
|
|
Sun, 27 Jan 2008 - 22:02
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Sat, 22 April 2006 Skąd: Warszawa |
fajny projekt biały kojarzy mi się z wyczynowymi.
btw: masz taki szacunek do siebie że piszesz "mnie" z wielkiej litery? -------------------- www.maciejkintop.com
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 26 April 2024 - 20:23 |