![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 15 October 2008 Skąd: Kamień Pomorski ![]() |
Witam . Czy może ktoś widział w necie albo ma jakiś sensownie zrobiony kolektor ssący do sportu w silniku c20let lub c20xe? Szukałem w necie ale nic ciekawego nie wyszukałem .Jak ktoś coś ma to bardzo bym prosił podać linka w odpowiedzi. Powoli składam silnik do swojego drag wynalazka i właśnie się zastanawiam jak zbudować dobry kolektor.
-------------------- FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Lexmaul albo od razu dbilas, bo jak do dragu to i tak ITB najsensowniejsze będzie. Jeśli jakaś niefirmówka to homemade ITB na przepustnicach z gsxr 1000 możesz strugać.
Ten temat pewnie już widziałeś: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=61040 -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 March 2004 Skąd: Łomża ![]() |
rozumiem, że rozpatrujemy tu zasadność takiej zmiany dla let'a
kwestia zapewne docelowej mocy, wiadomo, że seryjny równoległościowy obsłuży 300 sam szukam info dla okolic 400 koni i skłaniam się do produktu lexmaul'a (dla mnie dodatkowy plus to umiejscowienie przepustnicy) -------------------- VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 22 October 2005 Skąd: Opole ![]() |
Niemiaszki testowały przepływy dolotów z xe/leta i lexmaul nie za wesoło wyszedł na testach.
Saugrohr M 2.5/2.7 Zylinder1: 168,8 Zylinder2: 170,9 Zylinder3: 168,3 Zylinder4: 175,2 Saugrohr M 2.8 ohne TC Zylinder1: 203,8 Zylinder2: 193,3 Zylinder3: 191,6 Zylinder4: 200,4 Saugrohr M 2.8 mit TC Zylinder1: 194,6 Zylinder2: 192,8 Zylinder3: 192,0 Zylinder4: 199,5 Lexmaul-Ram Zylinder1: 149,5 Zylinder2: 199,3 Zylinder3: 201,1 Zylinder4: 198,3 EDS-Saugrohr Zylinder1: 195,1 Zylinder2: 190,4 Zylinder3: 189,8 Zylinder4: 194,9 EDS ma od dłuższego czasu w ofercie dolot do leta, prosty w budowie. Foto poniżej. -------------------- http://www.fotosik.pl/u/markosz/albumy
http://www.youtube.com/user/markoszopole/videos <b>krzysiek - gg2090663 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 16 November 2006 Skąd: okolice ![]() |
markosz cos mi ten kolektorek EDS-a troszke przypomina
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 22 October 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 16 November 2006 Skąd: okolice ![]() |
hehe nie w tym kontekscie to napisalem
![]() Chodzilo mi o to, ze widzialem juz gdzies cos podobnego ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Tue, 13 October 2009 ![]() |
dlaczego na tym pierwszym teście M2.5/M2.7 jest taki spadek przepływu w porównaniu do M2.8?? Przecież to te same kolektory.
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 22 October 2005 Skąd: Opole ![]() |
dlaczego na tym pierwszym teście M2.5/M2.7 jest taki spadek przepływu w porównaiu do M2.8?? Przecież to te same kolektory. ![]() Nie są takie same, co test potwierdza. Kanały mają lekko inny kształt czego nie widać na pierwszy rzut oka. Poproszę kolegę żeby wkleił foto porównawcze M2,5 i M2,8 bo chyba ma z przekładki u siebie. Pozdro. -------------------- http://www.fotosik.pl/u/markosz/albumy
http://www.youtube.com/user/markoszopole/videos <b>krzysiek - gg2090663 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Sun, 04 January 2009 Skąd: Pińczów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Tue, 13 October 2009 ![]() |
o kurcze.... leżą a ja nigdy tego nie sprawdziłem
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Sun, 04 January 2009 Skąd: Pińczów ![]() |
o kurcze.... leżą a ja nigdy tego nie sprawdziłem ![]() Tak jedzie znacznie lepiej na dole i góra relatywnie tez jest lepsza ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 March 2004 Skąd: Łomża ![]() |
markosz u siebie zrobiłeś widzę coś podobnego jak EDS
![]() dzięki, że wkleiłeś te info, odpuszczam w takim razie polowanie na lexa -------------------- VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
Niemiaszki testowały przepływy dolotów z xe/leta i lexmaul nie za wesoło wyszedł na testach. Saugrohr M 2.5/2.7 Zylinder1: 168,8 Zylinder2: 170,9 Zylinder3: 168,3 Zylinder4: 175,2 Saugrohr M 2.8 ohne TC Zylinder1: 203,8 Zylinder2: 193,3 Zylinder3: 191,6 Zylinder4: 200,4 Saugrohr M 2.8 mit TC Zylinder1: 194,6 Zylinder2: 192,8 Zylinder3: 192,0 Zylinder4: 199,5 Lexmaul-Ram Zylinder1: 149,5 Zylinder2: 199,3 Zylinder3: 201,1 Zylinder4: 198,3 EDS-Saugrohr Zylinder1: 195,1 Zylinder2: 190,4 Zylinder3: 189,8 Zylinder4: 194,9 EDS ma od dłuższego czasu w ofercie dolot do leta, prosty w budowie. Foto poniżej. ale jednak auta z lexem (przynajmniej wolnossace) generuja wiecej mocy niz na seryjnych kolektorach:d -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 October 2006 Skąd: Wwa / Octane Squad ;) ![]() |
-------------------- WWW.PROCUSTOM.PL
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 October 2006 Skąd: Wwa / Octane Squad ;) ![]() |
przepustnica jest skrecona jak nalezy, xe z takim kolektorem osiagnelo moc 240 hp , wraz z dodatkowymi modami. Lexmaul zostal zastapiony ww ssakiem.
Nie wiem po co ten temat skoro w Ritmo jest taki ladny kolektor i przeciez mozna zrobic taki sam do xe. -------------------- WWW.PROCUSTOM.PL
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 April 2009 Skąd: BMN ![]() |
moze mialbym mozliwosc wyspawania kolka za zdjec hubanka(migweb),ale skad wziac trabki?ktos to robi gdzies?
-------------------- C20XE *******BLITZ.............
kadett 16v sold,FIAT 131 mirafiori 2.0DOHC czeka na lepsze czasy... AR 156 jtd . 302 tys km aktualnie-51 tys km na zaspawanym dwumasie |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
ale jednak auta z lexem (przynajmniej wolnossace) generuja wiecej mocy niz na seryjnych kolektorach:d OT Myślę ze ztymi przepływami ktoś zrobił w lexie czeski błąd na 1 cylindrze . To raczej nie możliwe żeby był o 1/4 gorszy od serii z tc tym bardzie że dał sam 6 kuca ![]() Kamil szukam cały czas kolektora dla Ciebie ciężko same N/A ![]() Z której strony będzie przepustnica? -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 16 October 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
trabki to mozna kupic np. w HECO (tylko ze kwasówka)
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 22:46 |