Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> SPORTOWY KOLEKTOR SSĄCY DO C20XE C20LET
KamilC20XE
post Fri, 30 Oct 2009 - 21:29
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Wed, 15 October 2008
Skąd: Kamień Pomorski





Witam . Czy może ktoś widział w necie albo ma jakiś sensownie zrobiony kolektor ssący do sportu w silniku c20let lub c20xe? Szukałem w necie ale nic ciekawego nie wyszukałem .Jak ktoś coś ma to bardzo bym prosił podać linka w odpowiedzi. Powoli składam silnik do swojego drag wynalazka i właśnie się zastanawiam jak zbudować dobry kolektor.


--------------------
FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 30 Oct 2009 - 21:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kenet
post Sat, 31 Oct 2009 - 14:23
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Lexmaul albo od razu dbilas, bo jak do dragu to i tak ITB najsensowniejsze będzie. Jeśli jakaś niefirmówka to homemade ITB na przepustnicach z gsxr 1000 możesz strugać.

Ten temat pewnie już widziałeś: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=61040


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
batarki
post Sun, 01 Nov 2009 - 08:15
Post #3


Frequent User
Dołączył: Sun, 21 March 2004
Skąd: Łomża





rozumiem, że rozpatrujemy tu zasadność takiej zmiany dla let'a
kwestia zapewne docelowej mocy,
wiadomo, że seryjny równoległościowy obsłuży 300
sam szukam info dla okolic 400 koni i skłaniam się do produktu lexmaul'a (dla mnie dodatkowy plus to umiejscowienie przepustnicy)


--------------------
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markosz
post Sun, 01 Nov 2009 - 09:08
Post #4


User
Dołączył: Sat, 22 October 2005
Skąd: Opole





Niemiaszki testowały przepływy dolotów z xe/leta i lexmaul nie za wesoło wyszedł na testach.
Saugrohr M 2.5/2.7
Zylinder1: 168,8
Zylinder2: 170,9
Zylinder3: 168,3
Zylinder4: 175,2

Saugrohr M 2.8 ohne TC
Zylinder1: 203,8
Zylinder2: 193,3
Zylinder3: 191,6
Zylinder4: 200,4

Saugrohr M 2.8 mit TC
Zylinder1: 194,6
Zylinder2: 192,8
Zylinder3: 192,0
Zylinder4: 199,5

Lexmaul-Ram
Zylinder1: 149,5
Zylinder2: 199,3
Zylinder3: 201,1
Zylinder4: 198,3

EDS-Saugrohr
Zylinder1: 195,1
Zylinder2: 190,4
Zylinder3: 189,8
Zylinder4: 194,9

EDS ma od dłuższego czasu w ofercie dolot do leta, prosty w budowie.
Foto poniżej.


--------------------
http://www.fotosik.pl/u/markosz/albumy
http://www.youtube.com/user/markoszopole/videos
<b>krzysiek - gg2090663
Go to the top of the page
 
+Quote Post
orzel12
post Sun, 01 Nov 2009 - 12:32
Post #5


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 November 2006
Skąd: okolice





markosz cos mi ten kolektorek EDS-a troszke przypomina rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Exodos
post Sun, 01 Nov 2009 - 13:52
Post #6


Rookie
Dołączył: Thu, 22 October 2009





CYTAT(orzel12 @ Sun, 01 Nov 2009 - 12:32) *
markosz cos mi ten kolektorek EDS-a troszke przypomina rolleyes.gif


A co tam na zdjęciu pisze przecie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
orzel12
post Sun, 01 Nov 2009 - 15:55
Post #7


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 November 2006
Skąd: okolice





hehe nie w tym kontekscie to napisalem tongue.gif

Chodzilo mi o to, ze widzialem juz gdzies cos podobnego wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryczuś
post Sun, 01 Nov 2009 - 16:22
Post #8


User
Dołączył: Tue, 13 October 2009





dlaczego na tym pierwszym teście M2.5/M2.7 jest taki spadek przepływu w porównaniu do M2.8?? Przecież to te same kolektory. huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markosz
post Sun, 01 Nov 2009 - 16:47
Post #9


User
Dołączył: Sat, 22 October 2005
Skąd: Opole





CYTAT(ryczuś @ Sun, 01 Nov 2009 - 16:22) *
dlaczego na tym pierwszym teście M2.5/M2.7 jest taki spadek przepływu w porównaiu do M2.8?? Przecież to te same kolektory. huh.gif

Nie są takie same, co test potwierdza.
Kanały mają lekko inny kształt czego nie widać na pierwszy rzut oka.
Poproszę kolegę żeby wkleił foto porównawcze M2,5 i M2,8 bo chyba ma z przekładki u siebie.
Pozdro.


--------------------
http://www.fotosik.pl/u/markosz/albumy
http://www.youtube.com/user/markoszopole/videos
<b>krzysiek - gg2090663
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S.A
post Sun, 01 Nov 2009 - 16:57
Post #10


User
Dołączył: Sun, 04 January 2009
Skąd: Pińczów






2.5

2.8
Przymiarka na tej samej uszczelce wink.gif
ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryczuś
post Sun, 01 Nov 2009 - 17:12
Post #11


User
Dołączył: Tue, 13 October 2009





o kurcze.... leżą a ja nigdy tego nie sprawdziłem laugh.gif czyli warto go podmienić? 10% więcej darmowego powietrza by dostał silnik tak wychodzi.Czy to będzie czuć ? zwiększyła się mu elastyczność na dole po tym zabiegu??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S.A
post Sun, 01 Nov 2009 - 17:33
Post #12


User
Dołączył: Sun, 04 January 2009
Skąd: Pińczów





CYTAT(ryczuś @ Sun, 01 Nov 2009 - 17:12) *
o kurcze.... leżą a ja nigdy tego nie sprawdziłem laugh.gif czyli warto go podmienić? 10% więcej darmowego powietrza by dostał silnik tak wychodzi.Czy to będzie czuć ? zwiększyła się mu elastyczność na dole po tym zabiegu??

Tak jedzie znacznie lepiej na dole i góra relatywnie tez jest lepsza rolleyes.gif wink.gif Jeszcze proponuję wywalić przepustnice TC- zaślepić wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
batarki
post Sun, 01 Nov 2009 - 17:43
Post #13


Frequent User
Dołączył: Sun, 21 March 2004
Skąd: Łomża





markosz u siebie zrobiłeś widzę coś podobnego jak EDS wink.gif
dzięki, że wkleiłeś te info, odpuszczam w takim razie polowanie na lexa


--------------------
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Wed, 04 Nov 2009 - 17:58
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(markosz @ Sun, 01 Nov 2009 - 09:08) *
Niemiaszki testowały przepływy dolotów z xe/leta i lexmaul nie za wesoło wyszedł na testach.
Saugrohr M 2.5/2.7
Zylinder1: 168,8
Zylinder2: 170,9
Zylinder3: 168,3
Zylinder4: 175,2

Saugrohr M 2.8 ohne TC
Zylinder1: 203,8
Zylinder2: 193,3
Zylinder3: 191,6
Zylinder4: 200,4

Saugrohr M 2.8 mit TC
Zylinder1: 194,6
Zylinder2: 192,8
Zylinder3: 192,0
Zylinder4: 199,5

Lexmaul-Ram
Zylinder1: 149,5
Zylinder2: 199,3
Zylinder3: 201,1
Zylinder4: 198,3

EDS-Saugrohr
Zylinder1: 195,1
Zylinder2: 190,4
Zylinder3: 189,8
Zylinder4: 194,9

EDS ma od dłuższego czasu w ofercie dolot do leta, prosty w budowie.
Foto poniżej.



ale jednak auta z lexem (przynajmniej wolnossace) generuja wiecej mocy niz na seryjnych kolektorach:d


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hubanek
post Thu, 05 Nov 2009 - 11:04
Post #15


Super User
Dołączył: Sun, 01 October 2006
Skąd: Wwa / Octane Squad ;)






wink.gif


--------------------
WWW.PROCUSTOM.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hubanek
post Fri, 06 Nov 2009 - 08:11
Post #16


Super User
Dołączył: Sun, 01 October 2006
Skąd: Wwa / Octane Squad ;)





przepustnica jest skrecona jak nalezy, xe z takim kolektorem osiagnelo moc 240 hp , wraz z dodatkowymi modami. Lexmaul zostal zastapiony ww ssakiem.

Nie wiem po co ten temat skoro w Ritmo jest taki ladny kolektor i przeciez mozna zrobic taki sam do xe.


--------------------
WWW.PROCUSTOM.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andriei
post Tue, 10 Nov 2009 - 23:47
Post #17


Super User
Dołączył: Thu, 09 April 2009
Skąd: BMN





moze mialbym mozliwosc wyspawania kolka za zdjec hubanka(migweb),ale skad wziac trabki?ktos to robi gdzies?


--------------------
C20XE *******BLITZ.............
kadett 16v sold,FIAT 131 mirafiori 2.0DOHC czeka na lepsze czasy...
AR 156 jtd . 302 tys km
aktualnie-51 tys km na zaspawanym dwumasie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 11 Nov 2009 - 01:09
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





CYTAT(ade @ Wed, 04 Nov 2009 - 17:58) *
ale jednak auta z lexem (przynajmniej wolnossace) generuja wiecej mocy niz na seryjnych kolektorach:d


OT Myślę ze ztymi przepływami ktoś zrobił w lexie czeski błąd na 1 cylindrze . To raczej nie możliwe żeby był o 1/4 gorszy od serii z tc
tym bardzie że dał sam 6 kuca wink.gif
Kamil szukam cały czas kolektora dla Ciebie ciężko same N/A huh.gif
Z której strony będzie przepustnica?


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
4xt
post Wed, 11 Nov 2009 - 11:59
Post #19


Rookie
Dołączył: Fri, 16 October 2009





CYTAT(andriei @ Tue, 10 Nov 2009 - 23:47) *
ale skad wziac trabki?ktos to robi gdzies?



trabki z re5pect
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 11 Nov 2009 - 12:39
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





trabki to mozna kupic np. w HECO (tylko ze kwasówka)


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 22:46