![]() ![]() |
Mon, 07 Apr 2025 - 22:14
Post
#1
|
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 31 March 2008 |
Witam wszystkich. Chcialbym przeprosic za brak polskich znakow.
Mam klika pytan na temat nowego nabytku z tematu. Do tej pory wymienilem pompe paliwa wysokiego cisnienia oraz odme z zaworkami PVC. Problem z jakim sie borykam to dluzsze krecenie silnika przy pierwszym odpalaniu auta po dluszszym postoju. Musi dluzej pokrecic w porownaniu do nastepnych startow silnika. No i trzesie sie, delikatnie rzuca silnikiem. Jest to bardziej wyczuwalne jak silnik jest zimny. Czy system paliwowy powinien trzymac cisnienie po stronie wysokiego cisnienia caly czas? U mnie spada prawie do 0 po dluzszym postoju. Niie ma zadnych bledow w sterowiku. Od czego zaczac diagnostyke? Wtryski? Co i jak sprawdzic zeby nie wymieniac wszystkiego po kolei? Z gory dziekuje za pomoc Pozdrawaim Darek |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Mon, 07 Apr 2025 - 22:14
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Mon, 22 Sep 2025 - 14:00
Post
#2
|
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 22 June 2009 Skąd: Rzeszów |
Witam wszystkich. Chcialbym przeprosic za brak polskich znakow. Mam klika pytan na temat nowego nabytku z tematu. Do tej pory wymienilem pompe paliwa wysokiego cisnienia oraz odme z zaworkami PVC. Problem z jakim sie borykam to dluzsze krecenie silnika przy pierwszym odpalaniu auta po dluszszym postoju. Musi dluzej pokrecic w porownaniu do nastepnych startow silnika. No i trzesie sie, delikatnie rzuca silnikiem. Jest to bardziej wyczuwalne jak silnik jest zimny. Czy system paliwowy powinien trzymac cisnienie po stronie wysokiego cisnienia caly czas? U mnie spada prawie do 0 po dluzszym postoju. Niie ma zadnych bledow w sterowiku. Od czego zaczac diagnostyke? Wtryski? Co i jak sprawdzic zeby nie wymieniac wszystkiego po kolei? Z gory dziekuje za pomoc Pozdrawaim Darek w każdym normalnym aucie to typowe objawy walniętego czujnika temperatury płynu chłodzącego (tego który daje info ecu) |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 09:06 |