Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> [S/Z] Nissan GTI-R 387HP
czakejro
post Fri, 03 Feb 2012 - 13:06
Post #1


Rookie
Dołączył: Tue, 27 September 2011





Z bólem serca chyba będe musiał rozstać z nissanem. Główny powód zmiana pracy. Chętnie zamienie na jakaś fajna Honde ale nie koniecznie musi to być Honda smile.gif Mogę przyjąć dopłatę jak również do czegoś fajnego dopłacić. Co do osiągów to robi przeciąg smile.gif 387km/380Nm na 1.2bara, po wymianie wtrysków możnaby jeszcze coś powalczyć. Co do jakiś mocnejszych killi to EVO x 420hp z kreski dostało sporoooo smile.gif

Silnik przy wymianie skrzyni i sprzęgła 3k km dla bezpieczeństwa dostał nowe panewki, uszczelniacze, uszczelke pod głowicę i kilka innych mniej ważnych gratów, jest w bardzo dobrej kondycji, zero puszczania dymków czy takich klimatów. Napęd również w bardzo dobrym stanie, nie słychać nic niepokojącego. Sprzęgło spokojnie przenosi starty z procedury i nie ma z tym problemów. Według G-techa kręci powtarzalne 3.6s do 100km/h na półslickach yoko advan jak i potrafi się rozpędzić do 270km/h smile.gif Z Blachą jak na sunnego jest bardzo dobrze, ruda pojawia się lekko na dalkolu i widać ją na prawym progu od spodu samochodu. Lakier nie jest pierwszej świeżości ale kto na to patrzy w tym samochodzie biggrin.gif Dokładne foto dla zainteresowanych. Niżej foto z przed 2miesięcy, zderzak oczywiście już jest na aucie + doszło kilka naklejek + wjechały zimówki. Wszelkie pytania zapraszam na PW.

Cena wyjściowa 21k. Pracia na szkło nie ma smile.gif jak nic fajnego się nie trafi to poczeka do wiosny na lepsze czasy a ja na ten czas przesiąde sie w CC gazturbo.

Pewnie dużo w opisie zostało pominięte, więcej info pw.

A i jeszcze taki szczegół - spalanie 14-16l bez chłosty.



MODEL: Pulsar RNN14 GTI-R
SILNIK: SR20DET, garrett t3/t4
UKŁAD DOLOTOWY: dolot 70mm z filtrem HKS (Grzybek), DV z Saaba 900NG, FMIC 600mm x300mm x 76mm, orurowanie 50>>70mm
UKŁAD WYDECHOWY: Downpipe oraz reszta 2,5 cala z końcowym tłumikiem M-Tech Twin-Loop - chichutko, kolektor wydechowy skrzynkowy z rurek fi42mm, wyportowany i wyrównany
ELEKTRONIKA: ecu seria + wspomaganie ECU Masterem DET III z wbudowanym 4ro barowym map sensorem, wskazniki AG, boost, EGT, temp i ciśnienie oleju
UKŁAD NAPĘDOWY: sprzęgło exedy
ZAWIESZENIE: sprężyny obniżające o 30mm APEX, felgi stalowe 16" x 6,5" z OPLA + zimówki 205/55
UKŁAD HAMULCOWY: na razie seryjne spowalniacze, przewody w stalowym oplocie viper performance
BODY-KIT: seria, ale seria z GTi - maska oraz tylna klapa z dobrze znanego Bodkowego białęgo sunny VVL tongue.gif
ŚRODEK: deska we floku, radio mp3/cd/usb biggrin.gif




Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 03 Feb 2012 - 13:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 07:38