![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Sun, 13 November 2011 Skąd: lbn ![]() |
1996 rok, B230FK, M90, polski salon, 326500km,zarejestrowany jako ciężarowy+5miejsc.
Silnik: -blok seria (natrysk oleju na denko,nowe panewki,pierścienie) -głowica 531 (pełny remont)+zawory wydechowe 38mm+delikatny porting -wałek V16 (272stopnie, 12,2 liftu) -turbo TD04 -19T + MBC Turbosmart -kolektor wydechowy seria z powiększonym oknem wylotu spalin,owinięty bandażem -kolektor dolotowy B230E zaadoptowany -przepustnica 3” z 960 -wkładka filtra Pipercross -MAF 3" z 960 -kable zapłonowe Powertec 8mm -świece Denso TT -Oil Catch Tank-home made -BOV ProPerfekt -olej 10W60 -lekkie koło pasowe Wydech: -DP 3" owinięty bandażem (nierdzewka) -dalej wydech 2,5" z dwoma przelotowymi tłumikami (nierdzewka) -łącznik elastyczny 2,5” Układ paliwowy: -pompa Walbro 255l/h -wtryski 460ccm -regulator seria Zawieszenie: -springi Jamex -40 przód -springi tył wmocnione -40 -polibusze przód -regulowany drążek Panharda z polibuszami -podwójny stabilizator tył -rozpórka dolna przód ori -amory przód Bilstein B6 -amory tył Bilstein B8 Sprint -gruby stabilizator przód z 960 Turbo Hamulce: -SWAP na 302mm -stalowy oplot Hel -tarcze nówki TRW -klocek seria Ferodo -tył nowe tarcze i klocki-seria -ABS sprawny Przeniesienie napędu: -konwersja na jednomas -tarcze sprzęgła na metalowych przekładkach -podwójny docisk -szpera ALD seria -skrzynia seria + short shifter Układ dolotowy: -IC seria -silikony -nowe łączniki alu+ wzmocnione opaski Układ chłodzenia: -seria -chłodnica oleju z termostatem Elektronika: -seria+ Ecumaster DET3 w technologii Fuel Implant -dodatkowy czujnik temp.powietrza w dolocie -dodatkowy czujnik TPS -procedura startu LPG: -Stag ISA-2 -wtryski Dragon -2x AC01-R (poprawione w serwisie AC) -przerobiony wielozawór -zasilanie Faro 8mm Zegary: -AG doładowanie,temp. spalin,temp. oleju -sonda szerokopasmowa AEM UEGO (współpracuje z DET3,możliwość logowania AFR podczas jazdy) Środek: -fotele kubełki + pasy Schroth (na pasażera nie założone) -jakieś radio -akumulator w bagażniku (nowy Exide) -jest ori roleta i kratka-niezamontowane -boczki z 960 -ori korytka Cyferki: Ostatnie hamowania: -hamownia 245KM 377Nm -DET3 257KM 387Nm (dodane straty) Obecnie doładowanie jest ustawione na 1.0bar-1,2bar Auto jest przygotowane pod dalsze mod'y. Mam dalszą wizję przeróbek,którą się oczywiście podzielę z nowym właścicielem jeśli takowy się znajdzie. Mam gotowy,wyspawany kolektor wydechowy-baran z flanszą pod TD04.Volvo nadaje się do normalnego użytku,można pojechać na zakupy i na tor też. Volvo używane hobbistycznie-weekendowo. Roczny przebieg nie przekracza 5kkm. Uprzedzając pytania-pali tyle ile musi! Klima zdemontowana,można założyć.Działała do momentu demontażu. Auto jest masakrycznie doiwestowane.Mam całą historię napraw i inwestycji od czasu zakupu (5lat). Jest ponad 20k wrzucone w auto w samych częściach+kilkaset rbh. Cena BEZ: felg DTM(sprzedaje na nowych zimówkach i felgach Galaxy),kierownicy R-Sport Zamiana wchodzi w grę tylko na coś mocnego RWD lub 4x4 w kombi.Żadnych nowych-plastikowych trupów,tylko coś starszego z dużym ,mocnym silnikiem i adekwatnym stanie technicznym do mojego auta.Zamiana na: Audi C4 4.2 lub 2.2T , BMW e39 530i 540i e46 330i .Mogę dopłacić do 10tyś zł do ładnego ,ciekawego egzemplarza. Przegląd i OC gdzieś do wiosny 2015. CENA: 16500zł do neg. tel. 725 253 128 Link do albumu: http://www.fotosik.pl/u/kogutoss/album/1666837 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 17:21 |