Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> [S] Volvo 940 kombi, ok. 260KM i 400Nm,mój DD, zamiana na Audi,BMW
kogutos
post Sun, 31 Aug 2014 - 10:45
Post #1


Super User
Dołączył: Sun, 13 November 2011
Skąd: lbn





1996 rok, B230FK, M90, polski salon, 326500km,zarejestrowany jako ciężarowy+5miejsc.

Silnik:
-blok seria (natrysk oleju na denko,nowe panewki,pierścienie)
-głowica 531 (pełny remont)+zawory wydechowe 38mm+delikatny porting
-wałek V16 (272stopnie, 12,2 liftu)
-turbo TD04 -19T + MBC Turbosmart
-kolektor wydechowy seria z powiększonym oknem wylotu spalin,owinięty bandażem
-kolektor dolotowy B230E zaadoptowany
-przepustnica 3” z 960
-wkładka filtra Pipercross
-MAF 3" z 960
-kable zapłonowe Powertec 8mm
-świece Denso TT
-Oil Catch Tank-home made
-BOV ProPerfekt
-olej 10W60
-lekkie koło pasowe

Wydech:
-DP 3" owinięty bandażem (nierdzewka)
-dalej wydech 2,5" z dwoma przelotowymi tłumikami (nierdzewka)
-łącznik elastyczny 2,5”

Układ paliwowy:
-pompa Walbro 255l/h
-wtryski 460ccm
-regulator seria

Zawieszenie:
-springi Jamex -40 przód
-springi tył wmocnione -40
-polibusze przód
-regulowany drążek Panharda z polibuszami
-podwójny stabilizator tył
-rozpórka dolna przód ori
-amory przód Bilstein B6
-amory tył Bilstein B8 Sprint
-gruby stabilizator przód z 960 Turbo

Hamulce:
-SWAP na 302mm
-stalowy oplot Hel
-tarcze nówki TRW
-klocek seria Ferodo
-tył nowe tarcze i klocki-seria
-ABS sprawny

Przeniesienie napędu:
-konwersja na jednomas
-tarcze sprzęgła na metalowych przekładkach
-podwójny docisk
-szpera ALD seria
-skrzynia seria + short shifter

Układ dolotowy:
-IC seria
-silikony
-nowe łączniki alu+ wzmocnione opaski

Układ chłodzenia:
-seria
-chłodnica oleju z termostatem

Elektronika:
-seria+ Ecumaster DET3 w technologii Fuel Implant
-dodatkowy czujnik temp.powietrza w dolocie
-dodatkowy czujnik TPS
-procedura startu

LPG:
-Stag ISA-2
-wtryski Dragon
-2x AC01-R (poprawione w serwisie AC)
-przerobiony wielozawór
-zasilanie Faro 8mm

Zegary:
-AG doładowanie,temp. spalin,temp. oleju
-sonda szerokopasmowa AEM UEGO (współpracuje z DET3,możliwość logowania AFR podczas jazdy)

Środek:
-fotele kubełki + pasy Schroth (na pasażera nie założone)
-jakieś radio
-akumulator w bagażniku (nowy Exide)
-jest ori roleta i kratka-niezamontowane
-boczki z 960
-ori korytka

Cyferki:
Ostatnie hamowania:
-hamownia 245KM 377Nm
-DET3 257KM 387Nm (dodane straty)
Obecnie doładowanie jest ustawione na 1.0bar-1,2bar
Auto jest przygotowane pod dalsze mod'y. Mam dalszą wizję przeróbek,którą się oczywiście podzielę z nowym właścicielem jeśli takowy się znajdzie. Mam gotowy,wyspawany kolektor wydechowy-baran z flanszą pod TD04.Volvo nadaje się do normalnego użytku,można pojechać na zakupy i na tor też.
Volvo używane hobbistycznie-weekendowo. Roczny przebieg nie przekracza 5kkm.
Uprzedzając pytania-pali tyle ile musi!
Klima zdemontowana,można założyć.Działała do momentu demontażu.
Auto jest masakrycznie doiwestowane.Mam całą historię napraw i inwestycji od czasu zakupu (5lat). Jest ponad 20k wrzucone w auto w samych częściach+kilkaset rbh.

Cena BEZ: felg DTM(sprzedaje na nowych zimówkach i felgach Galaxy),kierownicy R-Sport
Zamiana wchodzi w grę tylko na coś mocnego RWD lub 4x4 w kombi.Żadnych nowych-plastikowych trupów,tylko coś starszego z dużym ,mocnym silnikiem i adekwatnym stanie technicznym do mojego auta.Zamiana na: Audi C4 4.2 lub 2.2T , BMW e39 530i 540i e46 330i .Mogę dopłacić do 10tyś zł do ładnego ,ciekawego egzemplarza.
Przegląd i OC gdzieś do wiosny 2015.
CENA: 16500zł do neg. tel. 725 253 128
Link do albumu: http://www.fotosik.pl/u/kogutoss/album/1666837































Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 31 Aug 2014 - 10:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 17:21