Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> [S] Subaru Impreza JDM 99 (EJ207 STI), 1250kg, 280KM | Ciekawa specyfikacja
graft
post Sat, 10 Mar 2012 - 23:09
Post #1


Rookie
Dołączył: Fri, 09 March 2012
Skąd: Bielawa





Jeśli ktoś szuka GT lub WRX new age - nie będzie to ogłoszenie dla Niego!
Do sprzedania mam ciekawą wersję Imprezy.

VIN CODE: GC8084798
WRX JDM
Kolor: 86F (Blue Steel M)
Waga: 1250kg (samochód ma klimatyzację oraz ABS, który nie walczy z kierowcą - zimę jeździłem na ABS i nie przeszkadzał w zabawie)
Silnik: EJ207 (seryjne 280KM to samo co STI ver. V/VI)
Skrzynia: TY754VBAAA (czyli ta w mocniejszej obudowie - stosunkowo krótkie 4 biegi i bardzo długa 5-ka - Vmax na pewno powyżej 250km/h).

W listopadzie Impreza była w serwisie w MTS-Subaru Dzierżoniów, gdzie wymienione zostało łożysko przednie, wężyki ciśnieniowe, na koniec została zrobiona geometria.

Udało się przejeździć zimę bez większych strat (poza rejestracją i nadłamanym nadkolem).
Były jakieś przeładowania, strzelił raz wąż chłodnicy na opasce. Obecnie wszystko jest zrobione i bangla jak trzeba.
Jak trudno kupić dobre GC wystarczy wybrać się po ogłoszeniach.


Gadżety:
- turbo timer - jakiś podstawowy czasomierz HKS
- wydech 3" HKS pełny przelot na szerokim kołnierzu (jets jakiś wydruk z decybelami 89/91dB, żeby się milicja nie czepiała)
- Apexi SAFC II (sterowanie mapą paliwowo-powietrzną) - można sobie "czipować" samemu, ale warto wcześniej podłączyć laptopa albo wskaźnik i śledzić AFR, żeby nie było kabooom tongue.gif
- deska rozdzielcza we flocku
- blow off (nie powodujący anomalii)
- zawieszenie gwintowane BC Racing z regulacją twardości przód/tył (jest znaczna różnica między twardym, a miękkim)
- założona aluminiowa płyta pod silnikiem 5mm (patrz stopka)
- wywaliłem naleśnika, zastępując go kierownicą OSP z osadzeniem 70mm oraz nabą OMP (kierunki, klakson działają, błąd Airbag nie występuje - rezystor)
- wskaźnik doładowania - ładuje jak należy 1.15b ar - po zakupie był MBC - zamieniłem go na trójnik z 0,9mm restyktorem.
- tylne lampy biało czerwone - obowiązkowe wg. mnie w Imprezie GC tongue.gif
- rozpórka karbonowa

Dalej:
- z przodu wsadzone są 4-tłoczki z WRX'a EU, na tył mam 2-tłoczki - tarcze są prawie nowe, klocki tyle co zjechałem przez zimę.
- samochód jest po rozrządzie, świeży olej i filtr są już zakupione 5W40 Millers CFS
- maska aluminiowa
- na lakierze jakieś kropeczki i wgniotki można znaleźć, ale ogólnie jest dobrze - nie ma rdzy (również na nadkolach tylnych po obu stronach), spód w bardzo dobrym stanie, wyczyszczony i zakonserwowany przed zimą
- wahacze aluminiowe (piszę takie pierdoły, ponieważ były specyfikacje na stalowych)
- od poprzedniego właściciela mam informację, że było wymienione sprzęgło na EXEDY
- wszystkie biegi wskakują perfekcyjnie
- z tyłu jest gruby stabilizator, ale to pewnie seria
- samochód absolutnie nie jest podsterowny, co jest zmorą świeżaków stających się posiadaczami Subaraków
- samochód jedzie już całkiem dobrze już od 3000obr i kręci się dzielnie do 8000obr, czyli to zupełnie inna bajka jak new age, czy GT, gdyby to kogoś interesowało
- spalanie: miasto 14, upalanie 18, trasa 9,4 (tyle mi wychodzi jak jeżdżę do pracy odcinek 170km Dom-Wrocław-Dom - to akurat mile mnie zaskoczyło)

Obecnie subarak ma Auto Casco na 30tys + dodatkowo ubezpieczone zawieszenie, koła, apexi... na 10tys.
Jutro jadę oglądać innego potwora, co jest przyczyną decyzji wystawienia szaraka. Nie mam noża na gardle - wystawiam go za niecałe tyle ile mnie wyszedł.

Cena: 30 tys. Mógłbym z powyższej listy wykreślić kilka punktów i wystawić za 25, ale mam nadzieje, że ktoś szuka takiego setupu.
Kupujący nie będzie żałował!

Nie mam za dużo zdjęć. Wrzucam jakieś paździochy:


* To nie ja i nie fotka z fejsbuka tongue.gif









Oooo jeszcze jakieś bojowe:


---------dzisiejsze----------------














PS. Kilka odpowiedzi pozwolę sobie napisać już teraz:
Nie stuka panewka, nie padają synchronizatory, nie wyją dyfry. Samochód ma 13 lat, więc nie jest też w stanie salonowym.
Nie targuję się przez internet i telefon. Jeśli wpadniesz na taki pomysł zerknij do bazaru na forum marki i sprawdź ceny: lamp JDM, hamulców, sprzęgła, rozrządu, przekładki, apexi,. rozpórki itd., a następnie sam oceń, czy chcesz taki egzemplarz, czy wolisz kupić sobie tzw. bazę.




Kontakt:

Tel: 608-594-221
gg: 1785618 (można pisać o każdej porze)
lub po prostu --> PW

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 10 Mar 2012 - 23:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 15:11