![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 09 March 2012 Skąd: Bielawa ![]() |
Jeśli ktoś szuka GT lub WRX new age - nie będzie to ogłoszenie dla Niego!
Do sprzedania mam ciekawą wersję Imprezy. VIN CODE: GC8084798 WRX JDM Kolor: 86F (Blue Steel M) Waga: 1250kg (samochód ma klimatyzację oraz ABS, który nie walczy z kierowcą - zimę jeździłem na ABS i nie przeszkadzał w zabawie) Silnik: EJ207 (seryjne 280KM to samo co STI ver. V/VI) Skrzynia: TY754VBAAA (czyli ta w mocniejszej obudowie - stosunkowo krótkie 4 biegi i bardzo długa 5-ka - Vmax na pewno powyżej 250km/h). W listopadzie Impreza była w serwisie w MTS-Subaru Dzierżoniów, gdzie wymienione zostało łożysko przednie, wężyki ciśnieniowe, na koniec została zrobiona geometria. Udało się przejeździć zimę bez większych strat (poza rejestracją i nadłamanym nadkolem). Były jakieś przeładowania, strzelił raz wąż chłodnicy na opasce. Obecnie wszystko jest zrobione i bangla jak trzeba. Jak trudno kupić dobre GC wystarczy wybrać się po ogłoszeniach. Gadżety: - turbo timer - jakiś podstawowy czasomierz HKS - wydech 3" HKS pełny przelot na szerokim kołnierzu (jets jakiś wydruk z decybelami 89/91dB, żeby się milicja nie czepiała) - Apexi SAFC II (sterowanie mapą paliwowo-powietrzną) - można sobie "czipować" samemu, ale warto wcześniej podłączyć laptopa albo wskaźnik i śledzić AFR, żeby nie było kabooom ![]() - deska rozdzielcza we flocku - blow off (nie powodujący anomalii) - zawieszenie gwintowane BC Racing z regulacją twardości przód/tył (jest znaczna różnica między twardym, a miękkim) - założona aluminiowa płyta pod silnikiem 5mm (patrz stopka) - wywaliłem naleśnika, zastępując go kierownicą OSP z osadzeniem 70mm oraz nabą OMP (kierunki, klakson działają, błąd Airbag nie występuje - rezystor) - wskaźnik doładowania - ładuje jak należy 1.15b ar - po zakupie był MBC - zamieniłem go na trójnik z 0,9mm restyktorem. - tylne lampy biało czerwone - obowiązkowe wg. mnie w Imprezie GC ![]() - rozpórka karbonowa Dalej: - z przodu wsadzone są 4-tłoczki z WRX'a EU, na tył mam 2-tłoczki - tarcze są prawie nowe, klocki tyle co zjechałem przez zimę. - samochód jest po rozrządzie, świeży olej i filtr są już zakupione 5W40 Millers CFS - maska aluminiowa - na lakierze jakieś kropeczki i wgniotki można znaleźć, ale ogólnie jest dobrze - nie ma rdzy (również na nadkolach tylnych po obu stronach), spód w bardzo dobrym stanie, wyczyszczony i zakonserwowany przed zimą - wahacze aluminiowe (piszę takie pierdoły, ponieważ były specyfikacje na stalowych) - od poprzedniego właściciela mam informację, że było wymienione sprzęgło na EXEDY - wszystkie biegi wskakują perfekcyjnie - z tyłu jest gruby stabilizator, ale to pewnie seria - samochód absolutnie nie jest podsterowny, co jest zmorą świeżaków stających się posiadaczami Subaraków - samochód jedzie już całkiem dobrze już od 3000obr i kręci się dzielnie do 8000obr, czyli to zupełnie inna bajka jak new age, czy GT, gdyby to kogoś interesowało - spalanie: miasto 14, upalanie 18, trasa 9,4 (tyle mi wychodzi jak jeżdżę do pracy odcinek 170km Dom-Wrocław-Dom - to akurat mile mnie zaskoczyło) Obecnie subarak ma Auto Casco na 30tys + dodatkowo ubezpieczone zawieszenie, koła, apexi... na 10tys. Jutro jadę oglądać innego potwora, co jest przyczyną decyzji wystawienia szaraka. Nie mam noża na gardle - wystawiam go za niecałe tyle ile mnie wyszedł. Cena: 30 tys. Mógłbym z powyższej listy wykreślić kilka punktów i wystawić za 25, ale mam nadzieje, że ktoś szuka takiego setupu. Kupujący nie będzie żałował! Nie mam za dużo zdjęć. Wrzucam jakieś paździochy: ![]() * To nie ja i nie fotka z fejsbuka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Oooo jeszcze jakieś bojowe: ![]() ---------dzisiejsze---------------- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PS. Kilka odpowiedzi pozwolę sobie napisać już teraz: Nie stuka panewka, nie padają synchronizatory, nie wyją dyfry. Samochód ma 13 lat, więc nie jest też w stanie salonowym. Nie targuję się przez internet i telefon. Jeśli wpadniesz na taki pomysł zerknij do bazaru na forum marki i sprawdź ceny: lamp JDM, hamulców, sprzęgła, rozrządu, przekładki, apexi,. rozpórki itd., a następnie sam oceń, czy chcesz taki egzemplarz, czy wolisz kupić sobie tzw. bazę. Kontakt: Tel: 608-594-221 gg: 1785618 (można pisać o każdej porze) lub po prostu --> PW Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 15:11 |