Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> [S] Peugeot 206 RC Salon Polska 2005, 187 KM i 212 Nm
ttomeck
post Sat, 07 Dec 2013 - 18:08
Post #1


Rookie
Dołączył: Fri, 22 February 2013





Sprzedam swojego Peugeota 206 RC. Samochód został wyprodukowany w 2003 roku, pierwsza rejestracja i faktyczny początek użytkowania to 2005. Auto pochodzi z polskiego salonu!

Auto ma w tej chwili przejechane 180.000 km i jest w pełni doinwestowane (sprawne zawieszenie, silnik, układ przeniesienia napędu, bez nawet zawahania przechodzi okresowe badania kontrolne, jeździ pewnie i stabilnie, żwawo przyspiesza i ostro hamuje), wiele czynności eksploatacyjnych było dokonywane nawet częściej, niż przewiduje producent (np. olej wymieniany co 15.000 km (Valvoline VR1 5W50)). Posiadam faktury dokumentujące serwisowanie.

Wyposażenie jest standardowe i obejmuje między innymi skórzaną tapicerkę, automatyczną klimatyzację, czujnik zmierzchu automatyczne światła i wycieraczki), 4 poduszki powietrzne, podgrzewane fotele, wyłączalne ESP, sterowanie radiem przy kierownicy, komputer pokładowy. Z dodatków posiada zmieniarkę na 6 CD umieszczoną w schowku przed pasażerem.

Z bolączek wszystkich 206 w mojej wymieniony został przełącznik zespolony i zregenerowana tylna belka (Antałex). Przy przebiegu 170.000 km został wymieniony rozrząd. Ostatnio, z racji przebiegu, Peugeot dostał także nowe sprzęgło (LUK).
Na początku mojej eksploatacji w aucie został wymieniony kompletny układ wydechowy. W aucie jeździ układ ze stali nierdzewnej 2,5" wykonany w całości (fabryczny został tylko kolektor) przez firmę Eltec (gwarancja do 2015).

Pojazd posiada zamontowaną wkładkę filtra K&N i ma wymontowane halogeny, żeby zapewnić łatwiejszy dopływ powietrza do wlotu umieszczonego w nadkolu (halogeny oczywiście dokładam do auta, na życzenie mogę je zamontować w zderzaku). Z takim kompletem modyfikacji auto legitymuje się mocą 187 KM i 212 Nm - wykres z hamowni na dole.

Z racji traktowania RC jako auta rodzinnego, w któryś z letnich dni wygłuszyłem matami bitumicznymi podłogę bagażnika i przestrzeń pod tylnymi siedzeniami (po tej operacji zrobiło się zauważalnie ciszej).

Ze smaczków stylistycznych auto posiada podsufitkę z alcantary i ma całe ciemne wnętrze.

Na aucie zmontowane są fabryczne felgi 17", które w chwili obecnej oklejone są zieloną folią (stylistycznie efekt prezentuje się kontrowersyjnie, ale dzięki temu auto wyróżnia się z tłumu innych przed supermarketem).

Zgodnie z zapewnieniami poprzednich właścicieli auto jest bezwypadkowe, ja też nie miałem nim żadnych przygód. Kiedy kupowałem auto w 2010 roku maska i zderzak miały odpryski po kamyczkach, delikatnie zarysowany był też przedni błotnik. Za mojej kadencji auto trafiło więc do lakiernika i przód został odświeżony. Nie mam zastrzeżeń co do jakości wykonanych prac, jednak uprzedzam badaczy z miernikami grubości lakieru, że powłoka lakiernicza może być w tych miejscach grubsza.

W ramach ubezpieczenia wymieniłem też przednią szybę, w czasie jazdy uderzył w nią kamień - poprzednia była fabryczna.

Do dopieszczenia nadaje czarna nakładka na drzwiach (wygląda, jakby ktoś oderwał mały fragment) oraz okolice pod korkiem wlewu paliwa (któryś z poprzednich właścicieli najprawdopodobniej lakierował prawy tylny błotnik i w zagłębieniu po zdjęciu korka paliwa można się dopatrzyć, że lekko złuszczył się lakier) - nie jest to widoczne z zewnątrz, ale purystów może razić.

Do 206 posiadam także komplet 15" kół zimowych na felgach stalowych, które sprzedaję w komplecie z autem (opony Goodyear UltraGrip Performance 195/55R15).

Auto można obejrzeć w Warszawie - Wola/Włochy.

Oddam w odpowiedzialne ręce za: 18.900 PLN.

Kontakt: 60-dwa-20-37-15.

Fotki:
























Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 07 Dec 2013 - 18:08
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 14:15