![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 21 September 2005 Skąd: znad Wisły ![]() |
Pod młotek idzie moja weekendowa zabawka, na którą zupełnie już nie mam czasu.
Nissan Skyline R33 GTST type M - przełożony i zarejestrowany w PL !!! Można spokojnie jezdzić po naszych drogach. Silnik: RB25DET - turbo Garrett GT3071r + zewnetrzny WG Tial MVR 44mm + screamer pipe w glebę - wtryski Deutchwerks 550 - Apexi Power FC + Hand Commander - olej zawsze tylko Motul - turbo timer HKS - pompa paliwa DW 300 - blow off - FMIC ApeX - filtr grzybek HKS - oil catch tank - wydech z nierdzewki Japspeed Napęd: - sprzęgło ACT - e-szpera Chłodzenie: - gruba chłodnica wody - chłodnica oleju Mocal 19 rzedowa z podstawką Wnętrze: - wnetrze wybebeszone z klatką wg załącznika J made by Trela (bardzo fajnie zrobiona z zewnatrz prawie nie rzuca się w oczy) - customowa deska rozdzielcza oflokowana - zamszowa kierownica Sparco z snap-off'em (zdejmowana jednym ruchem) - 2 x fotele kubełkowe Bimarco (fotel kierowy Bimarco Futura) + 2x pasy szelkowe (kierowcy OMP 3" 4 pkt) - komplet wskaźników: temp. oleju (GReddy) + cisnienie oleju (GReddy) z centralką + wskaznik boostu STRI Zawieszenie: - gwint Tein SS + Driftworks 4 arms kit (geometria w pełni regulowana) - usunięty Hicas (zestaw drążków Driftworks) Inne jakże istotne rzeczy: - nacinane tarcze hamulcowe + klocki Red Stuff - dystnanse 25 mm przód - felgi 17 calowe Sparco Auto zbudowane w Tomaracing i tam cały czas serwisowane. Strojone przez brt, wynik przy 1,2 bara spadającym na 1 bar to 417 KM i 456 Nm Sprzęt zapina zacnie i bardzo ładnie się zbiera. Użytkowany sporadycznie, wiecej stał niż jeździł, był dosłownie na kilku treningach, ostani raz jezdził we wrzesniu ubiegłego roku w Białej - od tamtej pory stoi w garażu i się kurzy (co zresztą widać na jednym ze zdjęć). W 100% sprawny. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cena 38.900 zł do naprawdę niewielkiej i zdroworozsądkowej negocjacji. Z racji na to że mi się spieszy (12 kwietnia wyjezdzam za granicę) dla zdecydowanego i szybkiego kupca w gratisie dorzucę kompletny EBC Apexi AVC-R oraz kilka innych "pierdół" które walają mi sie po garażu. Oczywiście mam duzo zdjęć z budowy auta, które udostepnie przyszłemu włascicielowi. Wiecej informacji udzielę mailowo lub przez telefon O-6O6722759 papajo(małpa)poczta.onet.pl -------------------- ...crash tester...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 28 July 2025 - 16:54 |