![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 July 2003 Skąd: Sulechów - Zielona Góra ![]() |
Auto, którego właścicielem jestem już przeszło 9 lat wystawiam w końcu na sprzedaż. Jest to moje 3 auto (faktycznie, a nie dla ściemy), które w ciągu ostatnich kilku lat robiło w roku około 500 km głównie na torze, bo przeznaczeniem tego auta miała być zawsze zabawa. Właśnie z tego względu, że mało mam czasu na cieszenie się nim już chcę się rozstać. W garażu jest po prostu za mało miejsca. Dodam właśnie, że auto śniegu nie widziało od wieeeeelu lat, a deszczyk też okazjonalnie
![]() Auto jest przygotowane do „zabawy”, ale zrobienie cywilnego środka nie stanowi problemu, gdyż wszystko mam. Zapewne mało kto uwierzy w przebieg 166.135 km, ale nic nie poradzę, że nie jeździłem tym autem po bułki czy na zakupy do centrum handlowego. Tyle ma i już. Zapraszam zapoznać się ze stanem. Do konkretów. Poniżej specyfikacja auta: Silnik: • 2,2 VTi (H22A5) – obecna moc 236KM • Instalacja turbo na markowych podzespołach: - Turbosprężarka firmy TURBONETICS - Zawór upustowy czyli blow off firmy Turbonetics, model Raptor - Wastegate firmy Turbonetics, model DeltaGate Mark II - Żeliwny kolektor wydechowy firmy Rev Hard - Duży intercooler - Wydajniejsze wtryski 450cc - Manual boost controller Pro Drive - 2,5" układ wydechowy DC Sports wraz ze sportowym katalizatorem i tłumikiem końcowym (tłumik ma dodatkowo wkładkę wyciszającą jeśli ktoś lubi ciszę ![]() - Downpipe oraz orurowanie z nierdzewki - wskaźniki Greddy doładowania, temperatury spalin, temperatury wody oraz oleju i ciśnienia oleju • stożkowy filtr powietrza K&N • Oil catch can D1 SPEC • akumulator przeniesiony do bagażnika (więcej miejsca pod maską i lepszy rozkład masy) • skrzynka bezpieczników przeniesiona do schowka (trochę clean looku pod maską) • Wentylator chłodnicy typu slim • Węże chłodnicy MISHIMOTO (wytrzymalsze i odporniejsze na wyższe temperatury) • Korek wlewu oleju TenzoR • Korek chłodnicy Mugen • Silnik zalewany olejem Valvoline VR1 Racing 10W60 Zawieszenie: - amortyzatory Koni Sport z regulacją twardości - sprężyny H&R - rozpórka kielichów na przód i tył Stylizacja: - fotel kubełkowy Sparco Pro 2000 - 3” pasy OMP z homologacją drogową E2 - flokowana deska rozdzielcza oraz boczek z mocowaniem dodatkowych zegarów - ultra lekkie felgi aluminiowe Rota 16" o wadze 6kg! - praktycznie nowe opony pół slicki Federal RS (rewelacyjnie kleją o asfaltu) - lekka maska karbonowa VIS Racing o wadze 4,6kg - oryginalne ospoilerowanie Wings West tj. dokładka przód i tył oraz progi (wykonane z ABSu a nie jakiegoś laminatu) - duża rajdowa gaśnica z mocowaniem - tylni zderzak od japońskiej wersji JDM - wypiaskowane logo Hondy na tylnej szybie - gałka zmiany biegów Skunk - kierownica sportowa Simoni Racing Hamulce: - gładkie tarcze Brembo - klocki hamulcowe EBC Red Stuff - zregenerowane zaciski pomalowane na czerwono - przewody hamulcowe w metalowym oplcie Goodrich - płyn hamulcowy na wyższą temperaturę wrzenia Motul MTF Audio: - piękny dźwięk silnika i blow offa ![]() Na obecnym setupie bezpiecznie można ustawić 250KM. Więcej można, ale bezpieczniej byłoby zakuć silnik bądź zakupić tłoki Mahle Gold i wówczas ponad 300KM jest do zrobienia bez problemu. Turbina dmucha w chwili obecnej 0,45 bara podczas gdy ma rezerwę do 1,2 bara! Honda traktowana zawsze w rozsądny sposób. Po ostrej jeździe zawsze czekam na wychłodzenie oleju zanim zgaszę silnik, a gaz wciskam mocniej dopiero po rozgrzaniu silnika. Jeśli ktoś kwestionuje żywotność auta, to może jako dowód jego niezawodności i trwałości będzie fakt, że z powodzeniem jeździłem nim m.in. na jednym z najszybszych i najtrudniejszy torów na świecie tj. Nurburgring, gdzie prędkości sięgały nawet powyżej 200 km/h. Honda nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Jest gotowa do jazdy. Jedyny mankament, który poprawię jak znajdzie się chętny to polerka maski karbonowej i nowa mapa paliwa. Na obecnej podaje trochę za dużo paliwa. Miało być bezpiecznie dla silnika, ale stoiciel potraktował to zbyt poważnie ![]() Zdjęcia auta: https://imageshack.com/a/buy4/1 Zapraszam poważnych kupców do oględzin. Cena: 20.000 http://olx.pl/oferta/honda-prelude-2-2-vti...D5-IDbQhJr.html -------------------- Tuuurbo
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 10:28 |