Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> [S] Honda Prelude V 2.2 VTi Turbo, Turbonetics etc.
Hook
post Wed, 23 Sep 2015 - 16:28
Post #1


Super User
Dołączył: Tue, 29 July 2003
Skąd: Sulechów - Zielona Góra





Auto, którego właścicielem jestem już przeszło 9 lat wystawiam w końcu na sprzedaż. Jest to moje 3 auto (faktycznie, a nie dla ściemy), które w ciągu ostatnich kilku lat robiło w roku około 500 km głównie na torze, bo przeznaczeniem tego auta miała być zawsze zabawa. Właśnie z tego względu, że mało mam czasu na cieszenie się nim już chcę się rozstać. W garażu jest po prostu za mało miejsca. Dodam właśnie, że auto śniegu nie widziało od wieeeeelu lat, a deszczyk też okazjonalnie smile.gif
Auto jest przygotowane do „zabawy”, ale zrobienie cywilnego środka nie stanowi problemu, gdyż wszystko mam. Zapewne mało kto uwierzy w przebieg 166.135 km, ale nic nie poradzę, że nie jeździłem tym autem po bułki czy na zakupy do centrum handlowego. Tyle ma i już. Zapraszam zapoznać się ze stanem.

Do konkretów.

Poniżej specyfikacja auta:

Silnik:
• 2,2 VTi (H22A5) – obecna moc 236KM
• Instalacja turbo na markowych podzespołach:
- Turbosprężarka firmy TURBONETICS
- Zawór upustowy czyli blow off firmy Turbonetics, model Raptor
- Wastegate firmy Turbonetics, model DeltaGate Mark II
- Żeliwny kolektor wydechowy firmy Rev Hard
- Duży intercooler
- Wydajniejsze wtryski 450cc
- Manual boost controller Pro Drive
- 2,5" układ wydechowy DC Sports wraz ze sportowym katalizatorem i tłumikiem końcowym (tłumik ma dodatkowo wkładkę wyciszającą jeśli ktoś lubi ciszę smile.gif )
- Downpipe oraz orurowanie z nierdzewki
- wskaźniki Greddy doładowania, temperatury spalin, temperatury wody oraz oleju i ciśnienia oleju
• stożkowy filtr powietrza K&N
• Oil catch can D1 SPEC
• akumulator przeniesiony do bagażnika (więcej miejsca pod maską i lepszy rozkład masy)
• skrzynka bezpieczników przeniesiona do schowka (trochę clean looku pod maską)
• Wentylator chłodnicy typu slim
• Węże chłodnicy MISHIMOTO (wytrzymalsze i odporniejsze na wyższe temperatury)
• Korek wlewu oleju TenzoR
• Korek chłodnicy Mugen
• Silnik zalewany olejem Valvoline VR1 Racing 10W60

Zawieszenie:
- amortyzatory Koni Sport z regulacją twardości
- sprężyny H&R
- rozpórka kielichów na przód i tył

Stylizacja:
- fotel kubełkowy Sparco Pro 2000
- 3” pasy OMP z homologacją drogową E2
- flokowana deska rozdzielcza oraz boczek z mocowaniem dodatkowych zegarów
- ultra lekkie felgi aluminiowe Rota 16" o wadze 6kg!
- praktycznie nowe opony pół slicki Federal RS (rewelacyjnie kleją o asfaltu)
- lekka maska karbonowa VIS Racing o wadze 4,6kg
- oryginalne ospoilerowanie Wings West tj. dokładka przód i tył oraz progi (wykonane z ABSu a nie jakiegoś laminatu)
- duża rajdowa gaśnica z mocowaniem
- tylni zderzak od japońskiej wersji JDM
- wypiaskowane logo Hondy na tylnej szybie
- gałka zmiany biegów Skunk
- kierownica sportowa Simoni Racing

Hamulce:
- gładkie tarcze Brembo
- klocki hamulcowe EBC Red Stuff
- zregenerowane zaciski pomalowane na czerwono
- przewody hamulcowe w metalowym oplcie Goodrich
- płyn hamulcowy na wyższą temperaturę wrzenia Motul MTF

Audio:
- piękny dźwięk silnika i blow offa smile.gif

Na obecnym setupie bezpiecznie można ustawić 250KM. Więcej można, ale bezpieczniej byłoby zakuć silnik bądź zakupić tłoki Mahle Gold i wówczas ponad 300KM jest do zrobienia bez problemu. Turbina dmucha w chwili obecnej 0,45 bara podczas gdy ma rezerwę do 1,2 bara!
Honda traktowana zawsze w rozsądny sposób. Po ostrej jeździe zawsze czekam na wychłodzenie oleju zanim zgaszę silnik, a gaz wciskam mocniej dopiero po rozgrzaniu silnika. Jeśli ktoś kwestionuje żywotność auta, to może jako dowód jego niezawodności i trwałości będzie fakt, że z powodzeniem jeździłem nim m.in. na jednym z najszybszych i najtrudniejszy torów na świecie tj. Nurburgring, gdzie prędkości sięgały nawet powyżej 200 km/h.

Honda nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Jest gotowa do jazdy. Jedyny mankament, który poprawię jak znajdzie się chętny to polerka maski karbonowej i nowa mapa paliwa. Na obecnej podaje trochę za dużo paliwa. Miało być bezpiecznie dla silnika, ale stoiciel potraktował to zbyt poważnie smile.gif

Zdjęcia auta: https://imageshack.com/a/buy4/1

Zapraszam poważnych kupców do oględzin.

Cena: 20.000

http://olx.pl/oferta/honda-prelude-2-2-vti...D5-IDbQhJr.html


--------------------
Tuuurbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 23 Sep 2015 - 16:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 10:28