![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 22 November 2009 ![]() |
Honda Civic EP1 2002r. Jestem pierwszym właścicielem auta od nowości. Zakupiona została w polskim salonie.
Silnik D16V1, kompletnie zakuty (korbowody, tłoki). Głowica - przejście na pełny VTEC na zaworach ssących + porting. Skręcone szpilkami ARP. Układ wydechowy - Turbosprężarka TD04HL-16T, kolektor wydechowy baran, downpipe + wydech 2,5 cala. Układ dolotowy - duży FMIC, BOV, orurowanie by ProTurbo Układ paliwowy - Pompa walbro 255, wtryskiwacze Bosch Elektronika - Sterownik Ecumaster EMU, bardzo mocno rozbudowany system - eletronicznie sterowane doładowanie, kontrola EGT, sonda AFR, knock sensor, procedura startu Zawieszenie - sprężyny obniżające Eibach Koło - Federal 595RS-R + Drag wheels 15 cali Hamulce - 252mm Wnętrze - seryjne, wskaźniki AG (boost, EGT, oil pressure), radio Kenwood Wszystkie modyfikacje oraz strojenie wykonane w firmie ProTurbo. 305KM // 345Nm CENA: 19900 zł Więcej informacji udzielę telefonicznie. tel. 668 408 878 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- S4 ProTurbo "Sweet Single" in progress
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 21:06 |