Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> [S] A4 B6 2.7BiT quattro S-line, Stan bdb, zadbany, idealna baza pod 400+
Flyer
post Mon, 11 Feb 2013 - 09:58
Post #1


User
Dołączył: Wed, 30 May 2007
Skąd: Warszawa





W moich rękach od 2007 r. 2,5 roku temu przeprowadzony SWAP z silnika 2.5TDI na 2.7BiT (AGB) z S4 (kupilem calego dawce ze Szwajcarii) - u Nosba.
Przebieg silnika to 190000km, przebieg calego auta ok. 285000km.

Stan auta oceniam na bdb+, zarówno blacharsko, jak i mechanicznie. Nic mu nie dolega, jeździ bardzo dobrze.
Wnętrze również bardzo ładnie utrzymane. Od momentu kupna w DE garażowane.

Rozrząd ma 25000km, jakies 10000km temu (rok temu) wymieniałem całe zawieszenie przód (lemforder), poduszkę skrzyni, nic nie stuka, nie puka.
Silnik jest suchy, szczelny, turbiny ciche, konsumpcja oleju na znikomym poziomie. Wszelkie prace mechaniczne wykonuje Nosb.
Wszystko jest sprawne po swapie, jedyną rzeczą, która nie działa jest tempomat, którego nie da się uruchomić na sterowniku od B5.

Samochód bardzo dobrze znany od momentu kupna w środowisku A4-klub.pl
http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-73/b6-agb-pie...y-str-1-a-8792/

Auto to idealna baza pod modyfikacje na k04 (400+) - jest juz gotowy FMIC (Nissens), wydech, chlodnica oleju (Mocal), swiece RS4.

--

Wyposażenie:
- Czarna podsufitka S-line
- listwy dekoracyjne Piano Black
- Sportowe skórzane fotele
- Skórzana 3-ramienna kierownica multifunkcyjna od A4 B8 S-line+ gałka S-line
- Bi-Xenon (po polerce i malowaniu środków, soczewki z A4 B8)
- RNS-E
- BOSE
- Elektryczny szyberdach
- Pakiet oświetlenie
- Pakiet zima /podgrzewane fotele, lusterka boczne, spryskiwacze/
- Pełna elektryka
- Fotochromatyczne lusterka boczne + elektrycznie składane
- Fotochromatyczne lusterko wsteczne
- koła 18" DTM, ciemny grafit, opony zimowe Conti SportContact 235/40/18 - spokojnie na 2-3 sezony
- odpinany oryginalny hak wraz z instalacją (nigdy nieużywany)
- wycieraczki aero
- zamykany schowek z wyłącznikiem airbag'a

Silnik:
- chłodnica oleju z zakutymi wężami Mocal
- soft SPORTEC (moc ok. 320-330PS)
- świece RS4
- osłony silnika carbon RS4
- kolektor ssący i dekle zaworowe w czerwieni

Układ dolotowy:
- custom FMIC na rdzeniu Nissens (robiony w Sporttig)
- rury/doloty z kwasówki pomalowane w czarny mat
- filtr K&N

Układ hamulcowy:
- przód Porsche 345mm, 6-tłoczków, tarcze Zimmermann, klocki PAGID
- tył S4 B6 300mm, tarcze Zimmermann, klocki Ferodo
- przewody w oplocie Goodridge przód + tył

Układ wydechowy:
- custom 2x60mm na 4 tłumikach przelotowych (robiony przez Nosba)
- DP przelotowe

Zawieszenie:
- S-line
- stabilizatory przód + tył od RS4 B7

Wnętrze: (na razie brak zdjęć, więc opis)
- S-line (czarna podsufitka, pikowana kierownica multifunkcyjna z A4 B8, pikowana gałka zmiany biegów)
- sportowe fotele, czarna skóra
- listwy dekoracyjne piano black


Cena: 44999 PLN


Kontakt: 509 690 571 albo PW

Do obejrzenia w Warszawie.




















Minusy:
- RNS-E dość długo szuka stacji radiowych (prawdopodobnie wzmaczniacz antenowy do wymiany)
- lekko odstająca osłona oparcia fotela kierowcy (zestaw naprawczy mam)

Kolizja:
- w ubiegłym roku miałem delikatną stłuczkę, wymieniany był zderzak przód, grill i maska (była lekko zagięta w okolicach grilla) - zdjęcia z miejsca kolizji do wglądu dla zainteresowanych


--------------------
Pierwsze w PL A4 B6 2.7V6 biturbo quattro S-line
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 11 Feb 2013 - 09:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 07:10