![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Witam.
Mam następujący problem z moja borą. Otórz wczoraj podjąłem próbę wymiany rozrzadu. Ustawilem silnik na gmp ,założyłem dolną blokadę na koło zębate, ale górna nie chce wejść. Wchodzi ok 2 cm i dalej nie chce. Do tego wycięcia w kole paska rozrządu są w dziwnym miejscu tzn. To wycięcie z zębami powinno być na górze a jest jakieś 120st od pionu!??. Dodam ze silnik chodził bez problemu i zapalał. Teraz pytanie składać jak jest czy prubowac ustawić tak jak powinno być? -------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Witam. Mam następujący problem z moja borą. Otórz wczoraj podjąłem próbę wymiany rozrzadu. Ustawilem silnik na gmp ,założyłem dolną blokadę na koło zębate, ale górna nie chce wejść. Wchodzi ok 2 cm i dalej nie chce. Do tego wycięcia w kole paska rozrządu są w dziwnym miejscu tzn. To wycięcie z zębami powinno być na górze a jest jakieś 120st od pionu!??. Dodam ze silnik chodził bez problemu i zapalał. Teraz pytanie składać jak jest czy prubowac ustawić tak jak powinno być? Jeśli to PD to masz koło wałka na fasolkach i to normalne że minimalnie nie chce wejść bolec,popuść 3 "13" i wsadz bolec luzno. -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Sory zapomniałem napisać ze to arl. To znaczy chodzi o te trzy śruby na kołku? Piekła złem to wczoraj , okrecilem 2 razy i nic nie trzymalo. Ale czemu ta dzirka z nacieciami jest zboku a nie na górze koła?
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Sory zapomniałem napisać ze to arl. To znaczy chodzi o te trzy śruby na kołku? Piekła złem to wczoraj , okrecilem 2 razy i nic nie trzymalo. Ale czemu ta dzirka z nacieciami jest zboku a nie na górze koła? Jeszcze raz pisze,wkładasz blokade wału na dół, kółko górne wałka ma byc taka koroną do góry i wiertło "6" lub bolec wkładasz z lewej strony koła,jeśli nie wchodzi dobrze popuszczasz 3 "13" i kluczem "18" przesuwasz za środkową śrubę wałka w lewo lub w prawo by bolec wszedł luzno. -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
To wiem ale właśnie o to chodzi ze ta "korona"nie była na górze w momencie rozkladania rozrządu. I teraz się zastanawiam czy tak to składać czy odwrócić tak jak ma być?
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
To wiem ale właśnie o to chodzi ze ta "korona"nie była na górze w momencie rozkladania rozrządu. I teraz się zastanawiam czy tak to składać czy odwrócić tak jak ma być? Nie wejdzie blokada jeśli korona nie będzie na górze,ewentualnie zrób jeszcze jeden obrót wału,zrób fotkę kółka z góry pokarze Ci gdzie wsadzić prawidłowo blokadę,po drugie na kole pasowym dolnym tez jest znak który miał być na środku -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Dobra tak zrobię. Ale to najwcześniej jutro wieczorem bo robota niestety. Dzięki
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 02 September 2009 Skąd: WWY ![]() |
Pamiętaj że jeden obrót wału korbowego to połowa obrotu wału rozrządu. Tak więc zrób dodatkowy obrót wałem i znaki powinny się zgadzać.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Dobra jutro tam zajrze. Może faktycznie tego niedopatrzylem. To moja druga wymiana rozrządu w życiu także przydadzą się rady.
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 27 September 2011 Skąd: Białystok ![]() |
lukey nie wskąłda sie blokady w korone
patrz jak ma byc ![]() ![]() ![]() www.all-tdi.pl -------------------- SPRZEDAM: sprzedam zaślepki WOB- GG 7577066
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Dzięki. Myślałem ze ta "korona" ma ma być w pionie a tu jednak trochę do pionu brakuje. Kumpel mi to dziś skończy bo mi praca dużo czasu pochłania. Dzięki za odpowiedzi i podpowiedzi. Może komuś się w przyszłości przyda jak będzie miał problemy.
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 27 September 2011 Skąd: Białystok ![]() |
lukey korona służy do włożenia przyrządu do regulacji kąta/synchro wałków
![]() -------------------- SPRZEDAM: sprzedam zaślepki WOB- GG 7577066
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Dobrze wiedziec.Auto poskladane i lata juz chwile.Dzieki za rady.
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 08:27 |