![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Witam.
Zastanawiam się nad montażem turbiny ale nie wiem czy bedzie to opłacalne i jak to wpłynie na osiągi. Oczywiście interesuje mnie również cena tejże modyfikacji oraz przeróbek z nią związanych. A także interesuje mnie czy nie lepiej będzie zrobić jakiś chop tuning i zająć się pomniejszymi "bzdetami" tj. stożek i inne tego typu. Poprostu chodzi mi głównie o to żeby zwiększyć moc stosunkowo nie dużym kosztem. Jeżeli ktoś zna przypatkiem jakieś firmy zajmujące się takimi rzeczami we Wrocławiu albo okolicach to podajcie adresy. Z góry wielkie THX za odpowiedz. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 26 March 2005 Skąd: Z przemytu. ![]() |
Pytaj na forach dla hondziarzy wszelkiej masci.
Silnik to prawie do samo co Hondowskie D16Z5 i D16A9. Bylo montowane przez chwilke w CRXach - glownie w 89 roku. Informacji jest na kopy i peczki. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 May 2004 Skąd: LBI ![]() |
hondowska D-seria jest rozpracowana dogłebnie, ale i tak jak nie robisz tego samemu to wszedzie usłyszy ze bez 10 tys PLNów to nawet nie podchodz. a idąć w N/A to bedzie troche taniej i mozna to jakoś rozłożyć na raty dolot/wydech/wałki/obróbk glowicy/i na koniec to wszystko wystroić bo bez tych przeróbek robić remap to chyba nie ma sensu.
-------------------- CCWA i ARX
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 26 March 2005 Skąd: Z przemytu. ![]() |
Czy warto isc w N/A ?
Zrobi dolot, wydech z kolektorem i co dalej ? Rzebienie w D serii mija sie z celem, jesli chce sie zeby to naprawde jezdzilo. Za pieniadze wydane na glowice, nie glowice, walki, nie walki, rozbieranie i skladanie tego setki razy lepiej chyba wsadzic tam B16. Na jakims forum Hondy kiedys byl podobny watek - Co mozna zrobic, ile to bedzie kosztowac i jakie beda efekty. Odpowiedz padala na ogol jedna. Wsadzic B serie i zapomniec. Oczywiscie moze jeszcze oddac samochod do Macka G. i uturbic. Najprostsze rozwiazanie - Kasa na stol i sprzet jezdzi. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 23 May 2004 ![]() |
Czy koniecznie musisz wrzucac turbine? Masz chyba jeszcze kanciaka, a rover puszczal coupe 220 turbo 200 KM w serii + skrzynia ze szpera.
Kupic anglika ~500-800 funciakow i przelozyc. Prawie plug'n'play Mysle, ze to najtanszy wybor a napewno bedzie z nim pozniej mniej problemow. Nie wysra ci sie skrzynia, poloski, czy cokolwiek innego, a zawsze jak bedziesz chcial sie pobawic - wieksza turbina + program i na spokojnie 250 km pozdrawiam, Martti |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 16:13 |