![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Warszawa Saska Kępa ![]() |
Cześć, będę wdzięczny za jak najwięcej wyczerpujących informacji na ten temat.
-------------------- Poprawa już blisko
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
Zaciągnięte z 323gtx.co.uk:
[quote] |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Warszawa Saska Kępa ![]() |
Nie znam większości tych nazw technicznych po angielsku:(
-------------------- Poprawa już blisko
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 23 September 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
w GTR:
inny kolektor wydechowy inny kolektor dolotowy wtryski - większe i o niskiej oporności sodowe zawory wydechowe mocniejsze tłoki mocniejsze korbowody grubsza (mocniejsza) tarcza sprzęgła, taki sam rozmiar i siła docisku jak w GTX przepływomierz - ten sam rozmiar ale inna specyfikacja elektryczna (zakres pomiarowy) inne ECU większy spływ oleju z turbo inne przełożenie przekładnie kierowniczej 5 śrub w kołach większe hamulce twardsze amortyzatory sztywniejsze sprężyny twardsze stabilizatory twardsze silentblocki zawieszenia różnice we wnętrzu (na rynek japoński) kierownica Momo, skórzana gałka biegów, półskórzane siedzenia różnice zewnętrzne - ble, ble, ble -------------------- we ride together, we die together...
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Inna skrzynia....
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 ![]() |
Czy GTX nie ma silnika 1.6 zamiast 1.8?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
Nie.
EDIT: Oprócz tego co napisał FilipN dochodzą jeszcze kolektory: ssący i wydechowy, są inne odlewy w GTR. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 01 December 2003 Skąd: W-wa ![]() |
GTAE vs GTR
- Krótsze biegi 2,3,4 - Brak szyberdachu - Brak ABSu (zupełnie inna pompa) - Brak elektrycznych szyb - Brak elektrycznych lusterek - Inne wiązki elektryczne (bez dodatkowych kabli) - Zredukowane oświetlenie środka - Przekładnia kierownicza o większym przełożeniu (opcja) - LSD z przodu (opcja) - Grubsza rozpórka kielichów przód (opcja) - Rozpórka górnych mocowań amortyzatorów tył (opcja) Wyprodukowano 200 sztuk (wg niektórych źródeł 300), widać, że główny nacisk poszedł na redukcję masy. Kolory: biały i czarny. Kubek - były tzw. GTXy 1g w budzie BF 1.6turbo 140PS wersje 2WD i 4WD (w opcji elektroniczne sterowanie, binarne, centralnego dyfra). |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Raczej elektryczna blokada, sterowana przyciskiem ze środka, z tego co się orientuję do zapięcia chyba tylko na postoju (albo przy małych prędkościach). W GT-R sama blokada przeżyła, ale bez sterowania elektrycznego, w związku z tym dyfer można zablokować tylko na postoju, rzucając się pod auto
r. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 23 September 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Darkstar":275aa5o4) EDIT: Oprócz tego co napisał FilipN dochodzą jeszcze kolektory: ssący i wydechowy, są inne odlewy w GTR. CYTAT("FilipN":275aa5o4) inny kolektor wydechowy
inny kolektor dolotowy -------------------- we ride together, we die together...
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Jeszcze kilka szczegółów GTR:
- każda część zawieszenia przedniego inna niż w jakiejkolwiek innej 323 (nie ma możliwości podmieniania); - inna specyfikacja sprężyn tylnych; - głowica z blendami powodującymi zawirowanie mieszanki (to się usuwa, bo tylko dławi sprzęta); - klasyk w postaci słynnej płyty na zapas. Filip - skórzana kiera Momo szła na cały świat. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("hwojtek":15mbtvtg) - klasyk w postaci słynnej płyty na zapas.
Eeeee? -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 23 September 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("hwojtek":3289mv3l) Filip - skórzana kiera Momo szła na cały świat.
ja tylko przetłumaczyłem to co wkleił BlitzZ!... o przepraszam Darkstar -------------------- we ride together, we die together...
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 01 December 2003 Skąd: W-wa ![]() |
Z "klasykiem" jest tak, że w fabryczne miejsce na koło zapasowe (dojazdówkę) nie zmieściło te ze specu GTR czyli w rozmiarze (choćby zbliżonymdo ) 195/50R15. Więc chłopcy nadspawali uchwyt obok i przykręcili zapas zajmując tym 40% powierzchni bagażnika bo...tak było łatwiej i szybciej niż przeprojektować kawał płyty podłogowej
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 07:46 |