![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
Witam
szukam info na temat swapa wyżej wymienionych silników do Budy Golfa Mk2 1.9TDI AFN Jako , że chciałbym pójść z mocą wyżej chcę przejść na silnik PD . Jakie są różnice miski i smoka między silnikami montowanymi wzdłużnie a montowanymi poprzecznie ? jakie różnice otworów montażowych pod łapy ? Co jest mi potrzebne aby silnik odpalić ( prócz pompek , wiązki silnika, komputera IMMO?? ) czy silniki ww siądą mi na łapę tylną z AFN ? przy silniku napewno potrzebuje tylko i wyłącznie Alternatora , nie potrzeba mi wspomagania ani klimy ![]() pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 ![]() |
Wspomaganie w aucie to podstawa. A silnik PD musi siedzieć jak w golfie IV. JAK CHCESZ go postawić jak w golfie 2 to pomyłka życiowa.
AWX a ASZ miska i smok do wywalenia w AWX, koło pasowe, dwumas . Mocowanie łap te samo tyle że trzeba gwinty odświeżyć. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 23 April 2016 ![]() |
Wspomaganie w aucie to podstawa. A silnik PD musi siedzieć jak w golfie IV. JAK CHCESZ go postawić jak w golfie 2 to pomyłka życiowa. AWX a ASZ miska i smok do wywalenia w AWX, koło pasowe, dwumas . Mocowanie łap te samo tyle że trzeba gwinty odświeżyć. Co masz na mysli smok i misa do wywalenia ?calkowicie usunac ? i co to ma dac |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 06:35 |