![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 20 May 2006 Skąd: Częstochowa ![]() |
Wiam serdecznie.
moze temat wyda wam sie dziwny, ale kto pyta nie bladzi Moim wozkiem do pracy jest atuo z tematu, z roku 1999 z silnikiem 2.8 turbodiesel/ jestem z niego bardzo zadowolony, bo jak na mase aut pali niewiele ( okolo 12 l na 100 z towarem- woze buty raczej ciezkie) Auto jest na razie bezwaryjne itd. I tu moje pytanie czy ktos kiedykolwiek chipowal ten silnik czy modyfikowal go w inny sposób? ma relatywnie niska moc jak na prawie 3 litry pojemnosci ( 4 cylindry) i chyba wyczarowanie z niego okolo 140 koni i troszke NM nie jest jakims wielkim prolemem?? Auto ma przejechane 248 tys km. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Wawa ![]() |
napisz do Mastersa Tory albo CS
nie wiem czy to jest silnik na pompie czy Cr ale mysle ze cos wyczarowac sie da |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 20 May 2006 Skąd: Częstochowa ![]() |
Serdeczne dzięki.
Chyba common rail |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 30 January 2005 Skąd: GGC Inc. ![]() |
master 2.8 dti to pompa.... wiem bo sam takiego mam pod domem a mój jest nowszy bo z 2001
dopiero 2.5 to CR wsadzany pod koniec produkcji przed faceliftingiem czyli jakoś koło 2003 ze wstecznym podciąganym nie wciskanym (ale lewarkiem nadal w podłodze) po faceliftingu nie było już dostępnego 2.8 na pompie i zostały tylko 2.5 CR z lewarkiem w desce... A co do tematu zwiekszania mocy pogadaj z Mastersem, kiedyś opisywał że stworzył jakiś fajny programik dla transita 2.4tdci (fakt to CR) a wiec z dostawczakami też sobie radzi -------------------- Sierra P100 pick-up 89r. - SOLD
Silvia S15 Nurburgring facelift edition - SOLD M3 E46 LCI www.nissantech.pl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 09:30 |