![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: Iława (warm-mazur) ![]() |
Renault Safrane Biturbo 1994r.
Wersja wyposażenia: RXE (klimatronic dwustrefowy,pelna elektryka foteli przod i tyl) Napęd 4x4. Bardzo mocno doinwestowane auto, nie wymaga praktycznie żadnego wkładu finansowego. Samochód nie dla każdego, bardzo szybko się rozpędza i równie szybko potrafi się zatrzymać. Kwestia spalania nie ma chyba znaczenia. Turbinki niesamowicie świszczą, BOV syczy bardzo głośno. Auto bardzo efektowne, rarytas dla znawców. 100% oryginał, z dodatków założona antena CB (40cm) zamiast tylnej antenki telefonicznej. Moc teoretyczna: 262 KM Nie hamowany. Numer seryjny: 778 Trochę specyfikacji, co zostało zrobione. Posiadam pełną dokumentacje fotograficzną, wszystkich elementów. Silnik: -turbiny robione w Polturbo -wymienione wszystkie simmeringi i uszczelki (oprocz pod głowicami) -wymieniona pompa wody -nowe sprzęgło -nowe przewody WN i swiece -olej castrol magnatec 10w40 -ustawione luzy zaworowe -zawór blow off pro perfekt -nowy płyn chłodniczy -nowe filtry powietrza i paliwa -nowe przewody olejowe turbin -nowy czujnik położenia wału -nowy mapsensor -nowy czujnik temp powietrza Skrzynia: -wymienione główne koło z wiskozą -wymienione łożyska w skrzyni -zalana olejem TRZ 75W80 -zaspawana nakrętka w reduktorze (ta która lubi się odkręcać) -wymienione łożyska w reduktorze -wymiana wszystkich uszczelek i simmeringów Wał napędowy: -wymienione łożysko podpory wału -zregenerowana podpora walu/element gumowy -nowa tulejka prowadząca wału -nowe złącze gumowe pomiędzy wałem a dyfrem -wał rozpięty w połowie, nowy smar i uszczelnienia -wszystkie śruby wału 10.8 Dyfer: -wymienione większość łożysk -wyregulowany luz na wałku atakującym -wymienione simmeringi -wymienione wszystkie tuleje gumowe wsporników dyfra Podwozie: -wymienione łożyska w tylnych kołach -wymienione klocki hamulcowe -tarcze hamulcowe w bardzo dobrym stanie -regenerowane tylne półosie + manszety -wymieniane manszety w przednich półosiach -nowe linki hamulcowe ręcznego -nowe taśmy trzymające zbiornik -kilka lat temu podwozie było rozebrane, wypiaskowane i dokładnie zakonserwowane - nie ma grama rdzy Nadwozie: W bardzo dobrym stanie, prawy przedni błotnik ma delikatne wgniecenia, oraz tylny prawy błotnik wgniecenie. Jeden kluczyk, działa central z pilota. Działają spryskiwacze reflektorów. Samochód przede wszystkim bezwypadkowy, bardzo zdrowy. Wnętrze: Zadbane i czyste. Praktycznie wszystko działa, nic nie połamane. Tapicerka welur. Radio ma CD ale nie czyta. Zawieszenie: -amortyzatory aktywne - działające. -samochód podnosi się, obniża, działa tryb sport - niestety powyżej prędkości 120km/h wchodzi w tryb błędu - jest to spowodowane błędem obniżania się przy większych prędkościach - to nie działa - być może zdążę to zrobić -wymieniane wszystkie drążki, końcówki, łączniki itp - nie sposób wyliczać tego. -prawie nowe opony 225x45x17 (wszystkie takie same) Pozostałe: -klimatyzacja od nowa nabita i w pełni sprawna (był spuszczony czynnik do wyjęcia silnika) -elektryka w zasadzie działa prawie cała -podgrzewanie przedniej szyby działa, kilka pasków przepalonych (3cm) -samochód ma działający alarm Wady samochodu: -ABS - system nie widzi trzech czujników przez co ABS nie działa -układ wydechowy - jest i nie spadnie na asfalt, ale jest w średnim stanie, co gorsze są przekłamywane średnice (od 60mm do 40mm), środkowy tłumik podwójny z audi, spawy tzw gluty -coraz częściej odmawia współpracy rozrusznik - był już kiedyś regenerowany, ale chyba kwestia szczotek gdyż się po prostu zawiesza/zacina. W ten samochód włożyłem bardzo dużo pracy i serca. Nie sposób wyliczyć rzeczy drobnych, które zostały wymienione na nowe a nie umieszczone na tej liście. Samochód jeździ - prawie jak nowy. Prawie, bo nowy nie jest. Kontakt: tel: 509 428 250 gg; 2928233 Cena: 15 tyś zł ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 07:26 |