![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Tue, 22 October 2013 Skąd: pomorskie ![]() |
MODEL:
Renault Megane Coupe 2.0 16v F7R D714 1998r Modyfikacje Silnik: zakończony Modyfikacje głowicy: -seria po regeneracji Modyfikacje bloku: -korbowody z F7P -pompa oleju z dci -tłoki podebrane na tokarce (cr ok 9,2:1) -nowe panewki i pierścienie Układ dolotowy: -nierdzewka 60,3mm -IC z Renault Master -BOV replika HKS SSQV4 Układ wydechowy: -kolektor z focusa z przespawanymi flanszami -TD04L-12T z Volvo -od turbo nierdzewka 76mm -przed końcowym zwęża się na 60mm, końcowy został seryjny Remus (tymczasowo) Układ wtryskowy: -benzyna seria ![]() -blos, parownik z dołożoną kompensacją Elektronika: -Autronic AL-700 -Innovate MTX-L + AG Boost + AG EGT + AG Oil Temp + AG Oil Press -rezystor i dioda na mapsensorze Układ chłodzenia: -seria Układ napędowy: -seria Zawieszenie: -przód springi Sparco -30mm -tył seria (opuści się na belce kiedyśtam) -śruby mimośrodowe do macphersonów BODY KIT: -siatka w zderzak żeby icek się zmieścił Hamulce -przód zaciski 2-tłoczkowe z Espace + tarcze 300mm nacinane Mikoda z Grand Scenic (seria 262mm i 1 tłoczek) -tył seria tarcze 238mm ( w planach cała belka ze scenica - 274mm) PODZIĘKOWANIA: -dla Żonki za cierpliwość -dla Rafała za ogarniecię spawania nierdzewki -dla Marka za udostępnienie dupowozu na te 14-mcy (tak, tyle to trwało) Fotki Tak wygłądał przed operacją: ![]() Tak teraz ![]() Wnętrze: ![]() Porównanie korb (F7P vs F7R) ![]() Porównanie pomp oleju ![]() Aptekarska precyzja musi być, tłoki i korby ważone do 0,01g ![]() ![]() Dolot w trakcie budowy: ![]() Moc i moment jeszcze nie mierzone, aktualnie dmuchane 0.5 bara, krótki filmik jak się odpycha: |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
Czym prędzej na hamownię
![]() -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
Nieźle świszcze
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 December 2008 Skąd: Łódź ![]() |
blos daje rade?
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Tue, 22 October 2013 Skąd: pomorskie ![]() |
Torek, może w przyszłym tyg się wybiorę, nie hamowałem wcześniej
dawidd3 niestety szwankuje licznik co widać na filmiku ,muszę to ogarnąć scyzor, próbowałem na zwykłym palniku to było do kitu przelewał ma wolnych a pod obciążeniem zubażał. Był zbyt duży skok krokowca i nie nadążał. Na blosie mam afr jakieś 13 na wolnych i ok 12-12,5 pod obciązęniem (w całym zakresie obr ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Za ubogo pod obciążeniem IMHO, jeśli masz możliwość dolej go do 11,5-12:1.
A tak naprawdę to zestroiłbym to na benzynie i założył sekwencje. -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 22 February 2010 ![]() |
Blos w jakim miejscu zamontowany?
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Tue, 22 October 2013 Skąd: pomorskie ![]() |
Blos kilkanaście cm przed przepustnicą, widać go na ostatniej fotce.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 07:54 |