Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Renault Megane 2.0 16v F7R, 0,5b z TD04l-12T
F7RT
post Sat, 14 Jun 2014 - 00:30
Post #1


User
Dołączył: Tue, 22 October 2013
Skąd: pomorskie





MODEL:
Renault Megane Coupe 2.0 16v F7R D714 1998r

Modyfikacje


Silnik: zakończony

Modyfikacje głowicy:
-seria po regeneracji

Modyfikacje bloku:
-korbowody z F7P
-pompa oleju z dci
-tłoki podebrane na tokarce (cr ok 9,2:1)
-nowe panewki i pierścienie

Układ dolotowy:
-nierdzewka 60,3mm
-IC z Renault Master
-BOV replika HKS SSQV4

Układ wydechowy:
-kolektor z focusa z przespawanymi flanszami
-TD04L-12T z Volvo
-od turbo nierdzewka 76mm
-przed końcowym zwęża się na 60mm, końcowy został seryjny Remus (tymczasowo)

Układ wtryskowy:
-benzyna seria tongue.gif
-blos, parownik z dołożoną kompensacją

Elektronika:
-Autronic AL-700
-Innovate MTX-L + AG Boost + AG EGT + AG Oil Temp + AG Oil Press
-rezystor i dioda na mapsensorze

Układ chłodzenia:
-seria

Układ napędowy:
-seria

Zawieszenie:
-przód springi Sparco -30mm
-tył seria (opuści się na belce kiedyśtam)
-śruby mimośrodowe do macphersonów

BODY KIT:
-siatka w zderzak żeby icek się zmieścił

Hamulce
-przód zaciski 2-tłoczkowe z Espace + tarcze 300mm nacinane Mikoda z Grand Scenic (seria 262mm i 1 tłoczek)
-tył seria tarcze 238mm ( w planach cała belka ze scenica - 274mm)

PODZIĘKOWANIA:
-dla Żonki za cierpliwość
-dla Rafała za ogarniecię spawania nierdzewki
-dla Marka za udostępnienie dupowozu na te 14-mcy (tak, tyle to trwało)

Fotki
Tak wygłądał przed operacją:


Tak teraz


Wnętrze:


Porównanie korb (F7P vs F7R)


Porównanie pomp oleju


Aptekarska precyzja musi być, tłoki i korby ważone do 0,01g cool.gif


Dolot w trakcie budowy:


Moc i moment jeszcze nie mierzone, aktualnie dmuchane 0.5 bara, krótki filmik jak się odpycha:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 14 Jun 2014 - 00:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
torek
post Sat, 14 Jun 2014 - 10:56
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 November 2011
Skąd: Wawa





Czym prędzej na hamownię tongue.gif a właśnie, hamowałeś meganę, przed uturbieniem?


--------------------
Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015
Mazda 6Speed - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dawidd3
post Sat, 14 Jun 2014 - 12:04
Post #3


Frequent User
Dołączył: Wed, 05 December 2012





Nieźle świszcze wink.gif Nagraj jeszcze jakiś filmik z przyśpieszenia 100-200.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
scyzor
post Sat, 14 Jun 2014 - 13:41
Post #4


Frequent User
Dołączył: Sun, 21 December 2008
Skąd: Łódź





blos daje rade?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
F7RT
post Sat, 14 Jun 2014 - 13:55
Post #5


User
Dołączył: Tue, 22 October 2013
Skąd: pomorskie





Torek, może w przyszłym tyg się wybiorę, nie hamowałem wcześniej
dawidd3 niestety szwankuje licznik co widać na filmiku ,muszę to ogarnąć
scyzor, próbowałem na zwykłym palniku to było do kitu przelewał ma wolnych a pod obciążeniem zubażał. Był zbyt duży skok krokowca i nie nadążał. Na blosie mam afr jakieś 13 na wolnych i ok 12-12,5 pod obciązęniem (w całym zakresie obr biggrin.gif (btw, czy te wartości są odpowiednie, wiem że lpg to nie benzyna)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Sun, 15 Jun 2014 - 04:42
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Za ubogo pod obciążeniem IMHO, jeśli masz możliwość dolej go do 11,5-12:1.

A tak naprawdę to zestroiłbym to na benzynie i założył sekwencje.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kaniq
post Mon, 23 Jun 2014 - 18:22
Post #7


Rookie
Dołączył: Mon, 22 February 2010





Blos w jakim miejscu zamontowany?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
F7RT
post Tue, 24 Jun 2014 - 15:51
Post #8


User
Dołączył: Tue, 22 October 2013
Skąd: pomorskie





Blos kilkanaście cm przed przepustnicą, widać go na ostatniej fotce.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 07:54