Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Regulator Cisnienia Paliwa
k64
post Mon, 16 May 2011 - 19:10
Post #1


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





czesc, taki problem i pytanie,


czy regulator cisnienia paliwa powinien zwiekszac cisnienie na listwie wraz z wiekszym doladowaniem generowanym przez turbo?

jedno juz jest jasne ze chinskie mega super regulatory pseudo sportowe tego nie robią ...
(caly czas te same cisnienie a nawet lekko mniejsze wraz ze wzrostem doladowania) (pompa napewno wydala)


na jaki sie skusic model regulatora , byle by spelnial moje oczekiwania,

4 bara na listwie na wolych, przy dmuchnieciu powiedzmy 2 barow chce miec 6 bara na listwie ....


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 16 May 2011 - 19:10
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
peerbe111
post Mon, 16 May 2011 - 19:13
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





Nie wiem,ale skąd regulator może wiedzieć jakie ciśnienie daje turbo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 16 May 2011 - 19:14
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(peerbe111 @ Mon, 16 May 2011 - 19:13) *
Nie wiem,ale skąd regulator może wiedzieć jakie ciśnienie daje turbo?

podlaczony pod niego przewod podcisnienia/nadcisnienia


w sumie chcialbym zeby ktos sie wypowiedzial rowniez kto ma zegar na life w samochodzie doladowanym co sie dzieje z cisnieniem w ukladzie ...


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Mon, 16 May 2011 - 19:17
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



ten ma zakres 2-6 bar



--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian055
post Mon, 16 May 2011 - 19:17
Post #5


Super User
Dołączył: Mon, 13 April 2009
Skąd: Gorlice





on tylko utrzymuje rzadane cisnienie za pomoca przewodu, np ustawiasz 4 bary na odpalonym silniku podlanczasz werzyk i ma te 4 bary utrzymac caly czas
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 16 May 2011 - 19:22
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





to moja teoria o zwiekszonym cisnieniu w ukladzie jest bledna?

kazdy regulator utrzymuje, i jak by tylko byl do tego nie potrzebny byl by wezyk .. rolleyes.gif

musi sie zwiekszac cisnienie na listwie ...


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Mon, 16 May 2011 - 19:32
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





CYTAT(k64 @ Mon, 16 May 2011 - 19:22) *
to moja teoria o zwiekszonym cisnieniu w ukladzie jest bledna?
twoja teoria jest jak najbardziej poprawna. regulator ma zwiększać ciśnienie lub zmniejszać w zależności od ciśnienia panującego w kolektorze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 16 May 2011 - 19:36
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





to tylko teraz ktory spowodoje to co chce...

znalazlem

cos takiego



http://www.re5pect.pl/index.php?products=p...amp;prod_id=819

"Jest to dodatkowy regulator ciśnienia paliwa, który podłącza się do układu paliwowego za seryjnym regulatorem. Przy pojawieniu się doładowania podnosi on ciśnienie na listwie paliwowej powodując zwiększenie dawki paliwa. Idealne rozwiązanie na łatwe zwiększenie dawki paliwa przy uturbieniu auta."




i moze poprostu tego by wziasc i podlaczyc go za "chinskim" ktory nie spelnia moich oczekiwan a nie mam pewnosci czy inny da rade?

ma ktos jakis pomysl lepszy? malo kto ma wskaznik cisnienia paliwa w samochodzie czy co? laugh.gif



i mogl by mi ktos wytlumaczyc to zdanie jeszce:

(dotyczy innego regulatora)

Regulowany regulator ciśnienia paliwa.
Zakres regulacji 1-5 bar.
Działa w proporcji 1:1


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Mon, 16 May 2011 - 19:51
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





to zdanie oznacza że jak na wężyk podamy 1 bar to ciśnienie paliwa zwiększy sie o 1bar tak ja to rozumiem. co jest nie tak z seryjnym że chcesz wymieniać?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 16 May 2011 - 20:16
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





dawno seryjnego nie ma, pytanie cy jak wloze go ponownie zadziala tak jak chce ...? byly przypadki ze sie posypaly niby ale malo takich uturbionych wink.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Mon, 16 May 2011 - 20:24
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





generalnie każdy sie może zjebać , ja jeżdże tylko na ori i jeszcze nie miałem awarii choć sam kilka już u klijentów wymieniłem smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 16 May 2011 - 20:32
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(hz10 @ Mon, 16 May 2011 - 20:24) *
generalnie każdy sie może zjebać , ja jeżdże tylko na ori i jeszcze nie miałem awarii choć sam kilka już u klijentów wymieniłem smile.gif

taki prosty,standardowy , membranowy, orginalny , dziala w proporcji 1:1 ?podniesie cisnienie?


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ige_sx
post Mon, 16 May 2011 - 20:48
Post #13


Rookie
Dołączył: Mon, 10 November 2008





W regulowanym FPR jak sobie ustawisz bez podpietego wezyka podcisnienia z kolektora np 3bary cisnienia paliwa to po podpieciu wezyka z kolektora powinienes miec przy podcisnieniu w kolektorze np. 0,7bara - 2,3bara cisnienie paliwa, przy nadcisnieniu np. 0,7bara - 3,7bara cisnienie paliwa. Chinskie podroby SARDA nie maja z tym zadnego probelmu - sprawdzone w praktyce.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 16 May 2011 - 21:00
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(ige_sx @ Mon, 16 May 2011 - 20:48) *
W regulowanym FPR jak sobie ustawisz bez podpietego wezyka podcisnienia z kolektora np 3bary cisnienia paliwa to po podpieciu wezyka z kolektora powinienes miec przy podcisnieniu w kolektorze np. 0,7bara - 2,3bara cisnienie paliwa, przy nadcisnieniu np. 0,7bara - 3,7bara cisnienie paliwa. Chinskie podroby SARDA nie maja z tym zadnego probelmu - sprawdzone w praktyce.



masz link tego FPR?


czekam na jakies linki konkretne ...

mysle o tym ale moze nie ryzykowac?

http://moto.allegro.pl/regulator-cisnienia...1610513506.html


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ige_sx
post Mon, 16 May 2011 - 21:05
Post #15


Rookie
Dołączył: Mon, 10 November 2008





Wlasnie cos takiego, linka ci konkretnego nie podrzuce bo kupowalem z 2 lata temu w cenie ok 250zl.
Generalnie to z linka to wlasnie podroba fpr sard-a.

Z samym fpr nie ma zadnego problemu po dzis dzien jedynie dodwwane w zestawie weze paliwowe mozna odrazu wywalic na smietnik bo to szajs straszny. Sam fpr wykonany bardzo dobrze nie wiem jak te obecnie sprzedawane.

Nie polecam natomiast tych najtanszych fpr z allegro po 100 cos plnow bo to straszna kupa i kijem bym tego nie dotykal w kazdym mi znanym przypadku padaly albo byly juz padniete od nowowsci biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Tue, 17 May 2011 - 12:08
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





Ja się podepne pod temat i zapytam, czy or regulator w np. m20b25 nie uszkodzi się gdy bedzie podłączony do dolotu ? czy jak dmuchne 0,8bara to te cisnienie go nie uszkodzi ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pucek
post Tue, 17 May 2011 - 12:41
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Kosmosu





CYTAT(Cieniu @ Tue, 17 May 2011 - 12:08) *
Ja się podepne pod temat i zapytam, czy or regulator w np. m20b25 nie uszkodzi się gdy bedzie podłączony do dolotu ? czy jak dmuchne 0,8bara to te cisnienie go nie uszkodzi ?


Nie uszkodzi sie nawet jak dmuchniesz 2Bary smile.gif


--------------------
Ciach...Babkę w piach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Tue, 17 May 2011 - 18:02
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





Dzięki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Tue, 17 May 2011 - 21:46
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





To zdjęcie co pokazałeś to regulator zwany FMU chłopaki w mx-5 na tym turbią auta soft do 0,5 bara na fabrycznych wtryskach daje rade i tak jak piszesz w zależności od ciśnienia w kolektorze jak przyspieszasz od zwieksza ciśnienie na listwie, oni dają 12:1, tylko chińczyki są na dwa razy jak kupic to vortecha
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 17 May 2011 - 21:55
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





co 12:1 ?

brakuje mi juz wtryskow a chcemy jeszce pokrecic troche... delikatnie


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 21:55