![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 09 July 2005 Skąd: Warszawa/Bielsko-Biała ![]() |
Cześć,
W moim dopowozie jakość strumienia światła spadła dramatycznie. Pacjent to Peugeot 407, 2007r. Na kloszach pojawiły się delikatne żółte przebarwienia, ale linia odcięcia wiązki światła jest wyraźna. Na pustej drodze (bez innych źródeł światła) jest jeszcze ok, ale w chwili kiedy jedzie coś z naprzeciwka lub wyprzedza mnie samochód z nowymi ledami to lampy praktycznie nie świecą. Chciałem Was zapytać czy warto regenerować oryginalne reflektory? Czytałem, że ten proces zdziera oryginalny filtr UV z klosza i rok po takim zabiegu reflektor będzie świecił jeszcze gorzej. Czy może nie januszować i kupić nowe zamienniki? Allegro wypluwa TYY, Depo albo Abakus. Koszt to ~600 zł za parę, warto w ogóle to brać? Dzięki za sugestie |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Mam w kaudi a4 b6 zamiennik depo. NIE WIEM JAK INNE, ale u mnie są kozak, i polecam.
Z regenere nie miałem styczności. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Depo dla wielu starszych wozideł robi lampy lepsze niż ori
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Kupiłem nowe depo do e30, kibel. Jedna lampa paruje, jakość wykonania (plastiki) co najwyżej średnia. Problem z pozycyjnymi - plastik się lekko przytopił i nie byłem w stanie wyjąć przepalonej żarówki, skończyło się uszkodzeniem.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Kupiłem e30, do której poprzedni właściciel zapodał Depo. Miałem wrzucić ori, ale zrezygnowałem po pierwszej nocnej trasie. Święcą fenomenalnie, nie zamieniłbym na nic innego. Faktycznie jedna lampa zaczyna mi parować, ale zaczęło się to dopiero tej zimy, a one mają 12-13 lat. W wolnej chwili zajrzę do tej lampy, bo może źle nasadziłem osłonę.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Sat, 24 September 2016 Skąd: Kraków ![]() |
#Five - poszukaj firmy detailingowej w swoim otoczeniu, polerowanie reflektora + zabezpieczenie (folia/ceramika i pewnie coś tam jeszcze mają w zanadrzu) i reflektor nie żółknie.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 06 February 2013 Skąd: Namysłów ![]() |
Kup zamienniki i z głowy w 2 autach tak robiłem i nie ma porównania z polerowaniem.
-------------------- Crx Ballade Zc1&Bmw E36 328,Bmw E46 330i.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
na pożółkłe klosze plastikowe polecam papier wodny do 1500, potem lakier bezbarwny. Jeżdżę tak już rok, świecą lampy lepiej, koszt porównywalny do polerowania, ciągle wyglądają bardzo dobrze.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Sat, 03 February 2007 Skąd: Grudziądz/Gdańsk ![]() |
Regenerował ktoś lampy w e39 polift? Nie chodzi mi o polerkę kloszy bo to mam zrobione, pytam o wymianę odbłyśników bo słabo lampy świecą, mimo, że wyglądają jak nowe.
Rozgrzanie opalarką do oddzielenia klosza i złożenie na tym samym kleju działa? Nie parują? Czy lepiej zamiennik? Przerabiał ktoś ten temat? Nie ukrywam, że wizualnie zamienniki mi się nie podobają -------------------- Było M52TUB28
Jest OM 642, M62B44 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Sat, 03 February 2007 Skąd: Grudziądz/Gdańsk ![]() |
Regenerował ktoś lampy w e39 polift? Nie chodzi mi o polerkę kloszy bo to mam zrobione, pytam o wymianę odbłyśników bo słabo lampy świecą, mimo, że wyglądają jak nowe.
Rozgrzanie opalarką do oddzielenia klosza i złożenie na tym samym kleju działa? Nie parują? Czy lepiej zamiennik? Przerabiał ktoś ten temat? Nie ukrywam, że wizualnie zamienniki mi się nie podobają -------------------- Było M52TUB28
Jest OM 642, M62B44 |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Nie musisz kupować tuningowych lamp. Są zamienniki co wyglądają jak oryginał.
Przy regeneracji dajesz nowy klej. Wątpię, aby za pierwszym razem wyszło ci tak dobrze, żeby nie parowało. Niektórym udało się dopiero po kilku razach. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Thu, 27 February 2014 ![]() |
Zamienniki lamp są bardzo różne, np. depo dla w203 świeci bardzo dobrze a depo dla zafiry b słabo i nie równo, soczewkowe powinny być niezłe, refleksyjne gorzej.
Jeżeli chodzi o zewnątrz lakier bezbarwny to zdecydowanie najlepszy sposób, byle nie w sprayu i z promotorem przyczepności. Wewnątrz to już czym chata bogata (w przypadku lamp soczewkowych) można regenerować odbłyśniki, można kupić nowe czy to uniwersalne czy zamienniki a nawet montować gotowe soczewki bi-led. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 April 2020 ![]() |
Regenerowanie jeżeli tylko plastik zmatowiał będzie najtańsze i najlepsze. Z odbłyśnikami jeżeli nie są dostępne w sprzedaży to i tak musisz oddać do firmy aby ci je napyliła, rozkleją i skleją nowym klejem ~130zł sztuka.
Samo polerowanie da efekt na parę miesięcy. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 14 September 2015 ![]() |
Przerabiałem zamienniki depo w fabii 1, oraz w audi A3 8L. W obu przypadkach depo, tyc kibel, problemy z regulatorami, świeci nierównomiernie. Fabii juz nie mam, ale w audi wróciłem do oryginalnej hella (dorwałem nówke sztuke) i jest przepaść w jakości strumienia świetlnego, zarówno odcięcie idealne , jak i równomierne rozłożenie strumienia świetlnego. W zamiennikach bardzo złe rozłożenie strumienia i odciecie nieostre.
-------------------- AGU 1,8t + det3 PB , gsxf 1200 + speeduino
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Mam depo w a4b6 odciecie jak skalpelem, swiecą tak ze na przeglądzie powiedzial ze nie mam po co wjeżdżać, bo z hidami nie przepusci, a mam zwykle h7 philipsa. Lampa jest soczewkowa. Regulacje tez działają.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: Mielec ![]() |
Miałem w okularze, kupiłem już z nimi. Nie było porównania do oryginalnych, wszystkie z tego modelu są żółte i tylko regeneracja je ratuje. U mnie 5 lat, u poprzedniego właściciela 2. Sprzedałem z nimi, kupujący zadowolony.
Jeśli naprawiać to tylko tak żeby obłyśniki również zregenerować, w innym przypadku szkoda czasu i pieniędzy. Sam klosz po roku zachodzi. -------------------- W245 B200T 07' Lpidżi
W126 280SE 82' MegaSquirted |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 09 July 2005 Skąd: Warszawa/Bielsko-Biała ![]() |
Dzięki wszystkim za odpowiedzi
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
DEPO jest naprawdę OK.
zamówiłem niedawno po taniości komplet szklanych kloszy do lamp xenonowych do mojego kaszalota bo co w szklanym kloszu można zyebać. Made in China, import POLCAR. Przyłożyłem to do lampy i mało piana z ust nie poszła... Gorszego badziewia w ręku nie miałem. Szklany klosz miał w sobie bąbelki powietrza ![]() Kupiłem 1 komplet z DEPO w cenie 3 kompletów chińskich, spasowanie idealne, klosz idealnie przejrzysty bez skaz w szkle... POLECAM -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 20:19 |