![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Witam, w mojej astrze całkiem nie dawno został wykonany swap z 1.4 na tą dwulitrową jednostkę. Jednak wiem że kolega który ze mną wykonywał swap dokonał jakiś regulacji w przepływomierzu. Silnik jakoś nie ma mocy powyżej 4 tysięcy, nie ciągnie tak ładnie już. Podejrzewam że właśnie przez ten przepływomierz. Czytałem że można tam regulować ale co i jak to nie wiem... Prosiłbym o pomoc
![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
masz to wyregulować na analizatorze spalin jak fabryka przykazała i nie dotykać.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 Skąd: ZDW ![]() |
Nie rozumiem pytania, jak wyregulować przepływkę skoro masz cały komplet z jeżdżącego auta, to szukałbym gdzieindziej przyczyny. Czy przed swapem silniki chodziłok itp.
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 16:18 |