![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 25 April 2009 ![]() |
Witam sprawa wyglada nastepująco po przekladce silnika z 2l na 3l 2jz-ge chcialem przelozyc skrzynie na manualna gdyz IS300 wychodzily na automatach problem polega w tym ze trzeba zmostkowac kable w kostkach (2) by oszukac kompa i ustawić go w pozycji P, wiazka pochodzi z lexusa IS300 i silnik tez wiec do skrzyni automatycznej wchodzily 2 kostki w starszych typach silnikow 2jz-ge byla to jedna kostka, czy wie ktos moze ktore kable trzeba zmostkowac bodz czy ktos ma jakis manual wiazki do lexusa prosze o pomoc pilne:)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
CYTAT WIRING this is for '01's. I'm almost certain that this is not the same for '02+ IS's (mainly since our '01 IS's draw a speed signal from the ABS, so nothing needed to be wired for that :-)). There will be 3 plugs that you unplug from the auto tranny. One of them will have 9 wires coming out of it. THIS IS THE ONLY ONE YOU NEED TO MESS WITH. If I remember correctly, the wires come out of some little circles, some are smaller circles (yellow ones), some are larger circles(red ones). :::For the starter, take the two wires coming out of the 2 larger red circles (its a solid black wire and a black/white wire), cut them and splice them TO EACH OTHER. :::For the reverse lights to work, my tranny had two wires coming out of the side, a red one and a white one. on the SAME plug where you spliced the two black wired, there will be two red wires. splice these two red wires to the two wires coming out of the tranny (this may be different depending on which R154 you get and what condition its in. unfortunately i can only contribute how my specific wire setup was.) *if for any reason your wires are different colors or your IS is a different year, all we did was hook up a multimeter to the battery and stuck the little probe into each hole until the reverse lights came on. AND YES, WHEN I PUT THE CAR IN REVERSE, THE LITTLE "R" IN MY DASH LIGHTS UP ORANGE LIKE IT USED TO, WHICH IS SWEEEET!! 15 min w google ![]() z ciekawości, modzisz coś w aucie czy tylko wymiana skrzyni? -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 25 April 2009 ![]() |
Tak przekladka na 3l i zamierzam uturbić.. tak jak to zrobiła pewna osoba z wawy... wszystkie prace będą szły w kierunku driftu zobaczymy co z tego wyjdzie:) dzieki za odpowiedz
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
ale które 2jzge wrzuciles? Chyba nie z vvti?
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 25 April 2009 ![]() |
a dlaczego? vvti jakoś mniej wytrzymują?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Tia, słabsze korbowody
EDIT: hmm. a może jednak nie ![]() Bardzo wiele osób powtarza/powtarzało że vvti = słabsze korby - ale czy ktoś tego w końcu nie obalił? Pewien nie jestem. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 25 April 2009 ![]() |
a ktoś sprawdzal ile wytrzymuja moze nie sprawdzal ale gdzies wyczytał?
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
z tego co ja wyczytałem to przekraczanie ~350KM robi się trochę niebezpieczne
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Tak na szybko http://my.is/forums/f114/2jzgte-piston-309526/
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 08:40 |