![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Fri, 21 February 2014 Skąd: Grudziądz ![]() |
Witam. Jakis czas temu zamontowałem sobie wskaznik doładowania, FIMC i turbo ARL i przy butowaniu zauważyłem że turbo ładuje za dużo niż powinno a wiec jezdziłem spokojnie i pojechałem na strjenie gdzie jeszcze wymieniłem map sensor od ARL i po strojeniu turbo potrafiło też przeładować za duże cisninie nieraź dobrze było a zazwyczaj nie tak myślałem że problem leży w turbinie. Wymieniłem turbo na BRD i dalej tak jest. Czy może to być to że uszkodził sie zaworek N75? W lato go wymieniałem na nowy a więc dziwne by było że już by padł. Jak bede miał chwile czasu to do sprawdzenia włoże stary zaworek. Ale jeżeli problem będzie dalej to co może być?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 February 2005 Skąd: ozorków ![]() |
Ja mialem taki problem jak wydech byl przytkany. Do tego stopnia przeladowywal ze komp blad wywal i obcinal boosta.
-------------------- http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Zrob logi sie wyjasni.
-------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Fri, 21 February 2014 Skąd: Grudziądz ![]() |
Chyba jak by wydech był przytkany to by sie silnik zabardzo niechciał wkręcac na obroty tak samo turbo.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 February 2005 Skąd: ozorków ![]() |
Niekoniecznie. Ja wymienilem gruszle, turbiny N75, az padlo na wydech. Auto jezdzilo wmiare normlanie.
-------------------- http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 October 2005 Skąd: Trojmiasto ![]() |
Moze byc tak ze stara turbina ARL sie na geometrii przycinala i wtedy boosty byly.
A np do BRD trzeba zmodowac sterowanie w sofcie bo nie radzi sobie z wysterowaniem. Ale na wszelki wypadek to tego n75 tez bym podmienil |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Fri, 21 February 2014 Skąd: Grudziądz ![]() |
Raczej jak by był przytkany to na hamowni by nie wyszło po strojeniu 183km (pompa 11mm wtryski 230 fimc turbo ARL) katalizatora nie mam juz ponad rok czasu a więc został tylko tłumnik koncowy. Hmm chyba nic by sie nie stało jak bym go wycioł i wstawił kawałek rurki w jego miejsce raczej o wiele głosniejszy by nie był.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Fri, 21 February 2014 Skąd: Grudziądz ![]() |
Rob555 W styczniu byłem u Ciebie tym Audi
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 05:45 |