Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Przeładowanie turbo TDI
kot743
post Wed, 09 Apr 2014 - 11:33
Post #1


User
Dołączył: Fri, 21 February 2014
Skąd: Grudziądz





Witam. Jakis czas temu zamontowałem sobie wskaznik doładowania, FIMC i turbo ARL i przy butowaniu zauważyłem że turbo ładuje za dużo niż powinno a wiec jezdziłem spokojnie i pojechałem na strjenie gdzie jeszcze wymieniłem map sensor od ARL i po strojeniu turbo potrafiło też przeładować za duże cisninie nieraź dobrze było a zazwyczaj nie tak myślałem że problem leży w turbinie. Wymieniłem turbo na BRD i dalej tak jest. Czy może to być to że uszkodził sie zaworek N75? W lato go wymieniałem na nowy a więc dziwne by było że już by padł. Jak bede miał chwile czasu to do sprawdzenia włoże stary zaworek. Ale jeżeli problem będzie dalej to co może być?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 09 Apr 2014 - 11:33
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kurpiu
post Wed, 09 Apr 2014 - 12:07
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





Ja mialem taki problem jak wydech byl przytkany. Do tego stopnia przeladowywal ze komp blad wywal i obcinal boosta.


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Wed, 09 Apr 2014 - 12:31
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





Zrob logi sie wyjasni.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kot743
post Wed, 09 Apr 2014 - 22:29
Post #4


User
Dołączył: Fri, 21 February 2014
Skąd: Grudziądz





Chyba jak by wydech był przytkany to by sie silnik zabardzo niechciał wkręcac na obroty tak samo turbo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kurpiu
post Wed, 09 Apr 2014 - 22:34
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





Niekoniecznie. Ja wymienilem gruszle, turbiny N75, az padlo na wydech. Auto jezdzilo wmiare normlanie.


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rob555
post Wed, 09 Apr 2014 - 23:22
Post #6


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 October 2005
Skąd: Trojmiasto





Moze byc tak ze stara turbina ARL sie na geometrii przycinala i wtedy boosty byly.
A np do BRD trzeba zmodowac sterowanie w sofcie bo nie radzi sobie z wysterowaniem.
Ale na wszelki wypadek to tego n75 tez bym podmienil
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kot743
post Wed, 09 Apr 2014 - 23:23
Post #7


User
Dołączył: Fri, 21 February 2014
Skąd: Grudziądz





Raczej jak by był przytkany to na hamowni by nie wyszło po strojeniu 183km (pompa 11mm wtryski 230 fimc turbo ARL) katalizatora nie mam juz ponad rok czasu a więc został tylko tłumnik koncowy. Hmm chyba nic by sie nie stało jak bym go wycioł i wstawił kawałek rurki w jego miejsce raczej o wiele głosniejszy by nie był.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kot743
post Thu, 10 Apr 2014 - 00:10
Post #8


User
Dołączył: Fri, 21 February 2014
Skąd: Grudziądz





Rob555 W styczniu byłem u Ciebie tym Audi smile.gif co turbina szybko wstawała a za bardzo góry nie trzymała. Jak ogarne co broi i wymienie sprzęgło na VR6 to wpadnę na korektę smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 05:45