Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Problemy silnikowe c.d
Peter
post Tue, 02 Sep 2003 - 21:54
Post #1


Super User
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Z Warszawy





Mam problem ze swoim nissankiem 100NX GTI SR20DE, a minowice polega on na tym: kompresja wyszła 9 zamiast 13.5 z czego to moze wynikac (czy na kompresje maja włpyw tylko pierścienie?)co warto zrobic jak juz zostnie rozebrany silnik? Niestety nie dysponuje duzymi finansami padł tez czujnik cyrkulacji spalin i czujnik luzu w skrzyni biegow oraz sonda lambda, wiec troche wydatków mnie czeka.Czy ktoś zna dobry zaklad w Wawie lub okolicy specjalizujacy sie w nissanach (oczywiscie ASO odpada)

Z gory dzieki za odpowiedzi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 02 Sep 2003 - 21:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
MACIOR
post Tue, 02 Sep 2003 - 22:08
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 March 2003
Skąd: Lublin





Może zaworki są nadpalone(wykruszone) lub niedomykają się (przestawiony rozrząd).


--------------------
Hp is one thing, putting it down to the track is another.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bob
post Tue, 02 Sep 2003 - 22:14
Post #3


User
Dołączył: Tue, 13 May 2003
Skąd: wrocław





Peter jaki mas zkomputer tam ja mamnissana primere gt p10 i mam ten silnik co ty, kupiłem auto ni edawno i jzu wiem ze mam kapitalke zrobic mam duzo mniej mocy oj duzo i jest taki zonk ze tam ni ema sondy lambda ktos ja wycioł i czy do tego silnik asa moze kompy z sonda i kompy bez niej? i orentujesz sie czy jak sa do roboty panewki to moc bedize tez nizsza? z gory dzikei za pomoc i pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adamek125
post Thu, 04 Sep 2003 - 11:15
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2003
Skąd: 3city/ie





sprawdz to ( wyniki dwoch aut po przebadaniu w tym jedno byle moje ) :

- pierscienie
- glowica, czy nie krzywa
- gniazda zaworowe
- zawory
- uszczelka pod glowica
- rozrzad


jak wszystko jest ok to nie mam pojecia w kazdym badz razie troche roboty jest przy sprawdzeniu tego ale warto, jak dalej bedziesz tak jezdzil moze ci sie po prostu silnik rozpasc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rasta
post Thu, 04 Sep 2003 - 11:40
Post #5


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 April 2003





Może zrób próbę olejową. Przed zmierzeniem ciśnienia wlewasz odrobinę (!) oleju na tłoki i sprawdzasz czy się poprawiło.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Thu, 04 Sep 2003 - 13:25
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Spróbujcie podjechać może na Cyprysową na Okęciu Jest tam serwis ogólnie autek Japońskich. W konia raczej ludzi nie mają robić bo to serwis mojego znajomego ojca. Jak nie pomogą to podadzą adres gdzie pojechać


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 09:35