![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 28 October 2005 ![]() |
Panowie, mam mały problem, potrzebuje porady
Rok temu zregenerowałem Turbo K03S w jednej z lubelskich firm (REAM). >>W turbinie wymieniona strona gorąca na nową<< (raczej chinol bo inne nie są dostępne). Turbina w serii zachowywala sie jako tako, mozna powiedziec poprawienie. Jednak po chipie u dobrego i znanego tunera, gdzie turbo wchodzi w okolice 1 bara zaczynają sie schody. Gdy auto ciągnie od samego dołu w stylu do logów doładowanie pięknie podąża za "zadanym" do samej odcinki. Jednak po zmianie biegów z odcinki na obroty rzędu 4000 i dalszym ciśnieciu w góre i pełnej piz*^$%$ turbina wchodzi na doładowanie a następnie boost cały czas faluje od 1.0 do 1.3 czasami 1.4 bara, dopoki nie odpuszcze gazu. W takie falowanie turbo wchodzi tylko po zmianie biegu lub po pelnym nacisinieciu gazu dopiero od 4000 rpm w góre. Gdy ciśnie się od dołu jest elegancko Wymienione n75 na nowe z ASO , sprawdzona szczelnosc dolotu, nowe DV , no wszystkie pierdoly cuda nie widy - caly osprzet jest igła. Wszystko cacy. Poprawki u tunera robione pare razy - wierze ze to nie wina softu, inne k03s od tej osoby śmigają elegancko. Kończą mi się pomysły. Ewidentnie problem jest ze sterowaniem turbiny. Obstawiam zacinający się wastegate po dostaniu temperatury? ktoś miał taki przypadek? na zimnym WG chodzi niby luzno ale nie wiem co sie tam dzieje gdy turbo dostanie temp. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Fri, 11 January 2013 Skąd: Rzeszów ![]() |
Panowie, mam mały problem, potrzebuje porady Rok temu zregenerowałem Turbo K03S w jednej z lubelskich firm (REAM). >>W turbinie wymieniona strona gorąca na nową<< (raczej chinol bo inne nie są dostępne). Turbina w serii zachowywala sie jako tako, mozna powiedziec poprawienie. Jednak po chipie u dobrego i znanego tunera, gdzie turbo wchodzi w okolice 1 bara zaczynają sie schody. Gdy auto ciągnie od samego dołu w stylu do logów doładowanie pięknie podąża za "zadanym" do samej odcinki. Jednak po zmianie biegów z odcinki na obroty rzędu 4000 i dalszym ciśnieciu w góre i pełnej piz*^$%$ turbina wchodzi na doładowanie a następnie boost cały czas faluje od 1.0 do 1.3 czasami 1.4 bara, dopoki nie odpuszcze gazu. W takie falowanie turbo wchodzi tylko po zmianie biegu lub po pelnym nacisinieciu gazu dopiero od 4000 rpm w góre. Gdy ciśnie się od dołu jest elegancko Wymienione n75 na nowe z ASO , sprawdzona szczelnosc dolotu, nowe DV , no wszystkie pierdoly cuda nie widy - caly osprzet jest igła. Wszystko cacy. Poprawki u tunera robione pare razy - wierze ze to nie wina softu, inne k03s od tej osoby śmigają elegancko. Kończą mi się pomysły. Ewidentnie problem jest ze sterowaniem turbiny. Obstawiam zacinający się wastegate po dostaniu temperatury? ktoś miał taki przypadek? na zimnym WG chodzi niby luzno ale nie wiem co sie tam dzieje gdy turbo dostanie temp. Cześć, miałem dokładnie to samo, problemem jest tulejka w której pracuje klapka wg. W chinolach puchnie pod wplywem temperatury i przycina sie wg. Oddalem turbo na reklamacje i wymienili mi ta tulejke na inna, od tamtej pory lalka. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 26 January 2014 ![]() |
Logi jednak by może coś pomogły? To co jak wciskasz gaz od dołu do logów to wg się nie zacina, a przy zmianie biegów się zacina? Trop z tulejką dobry, jeśli żeliwo nie było pod tym kątem poprawiane to też prawdopodobny.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 March 2010 ![]() |
Podłączam się, mam tak samo tyle że u mnie chińskie gt28rs, jakie mogą być przyczyny takiego zachowania turbiny oprócz wymienionych już w tym wątku?
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Cześć, miałem dokładnie to samo, problemem jest tulejka w której pracuje klapka wg. W chinolach puchnie pod wplywem temperatury i przycina sie wg. Miałem taką samą sytuację z chińską GT1752S. Po wymianie tulei wszystko gra. -------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 28 October 2005 ![]() |
Dzieki za potwierdzenie moich przypuszczeń. W takim razie turbo wylatuje i do poprawki.
Wstępnie zamierzałem wysłać do Geremi VAG Garage. Ktoś możę ewentualnie zna w Lubelskim miejsce w którym ktoś zna temat tych tulejek w chinskich zeliwach ? Szkoda ze REAM-Poland odwaliło taką maniane :/ |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Tue, 26 April 2016 ![]() |
może być KDLDRL i KFLDIMX do poprawki w sofcie bo nie każdy tuner to robi a powinien ale żeby to stwiedzic trzeba jakimś dobrym logerem zrobić logi
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 28 October 2005 ![]() |
Tuner próbował okiełznać to pidami n75 ale te turbo nie daje rady się okiełznać softem różne kombinacje były i dalej jest problem.
Zresztą żadne inne k03s nie sprawia takich problemów. To nie jest hybryda Strona gorąca napewno nie była poprawiana przy regeneracji wiec musze to sprawdzić. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Problem z wg lub softem.
Kto to stroi? Możesz podesłać soft do wglądu? Jakie jest doładowanie w mbar przy odpiętej kostce N75 i bucie? -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 28 October 2005 ![]() |
Problem jest raczej z wg.
Po dalszych obserwacjach zauwazylem że zanim turbo dostanie ostro po garach to problem w ogole nie występuje. Za 3 lub 4 razem ostrego katowania pod czerwone pole dopiero się jaja zaczynają. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 28 October 2005 ![]() |
Dla potomnych
![]() Naprawa WG odniosła skutek, problem ustąpił. Widać że problem chińskiego żeliwa próbował być rozwiązywany przez "Ream Poland" ponieważ było juz tam dłubane jednak bez powodzenia. Ponowna przeróbka załatwiła sprawe. Aha, okazuje się ze turbo rok po regeneracji w Ream Poland jest już dosyć mocno zużyte :| .... Pozdrawiam. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 05:33 |