![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 27 December 2021 ![]() |
Witam,
Mam problem z zawieszeniem hydraulicznym w MGF 1.6 16V 40tyś przebiegu. Wszystko zaczęło się od tego jak pierwszy raz napompowałem MGF. Użyłem do tego oryginalnego płynu do zawieszenia hydraulicznego "Total LHM plus". Udało się podnieść samochód co było głównym celem, nic się z nim nie działo przez ok 3/4 miesiące. Po tym czasie samochód zaczął się dziwnie zachowywać, stał się skoczny i nie stabilny na nierównych terenach. Jest to bardzo niekomfortowe że po w miarę prostej i równej nawierzchni zachowuje się jakby przejeżdżało się przez próg zwalniający. Mam porównanie gdyż jak jeździłem do pracy tą samą drogą to się nic nie działo, a po paru miesiącach ta droga nie jest przejezdna tym samochodem ![]() Pozdrawiam Kamil |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Używasz tego wozu do wyścigów/grubych modyfikacji?
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 27 December 2021 ![]() |
nie, używam go jako drugie auto do jazdy po mieście
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Objaw który opisujesz w citroenach z hydropneumatem był spowodowany zużytymi sferami...
Poza tym jak jest napisane żeby lać lhm, to lać lhm i koniec. Do silnika też po taryfiarsku lejesz mineral albo inne wynalazki jak przekroczy 200kkm? |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
ten samochod nie ma zawieszenia na LHM, to nie citroen czy inny rolls royce, ale to juz wiesz
![]() co do plukania, nie mam pomyslu, detergentow uzyc nie mozesz bo sie beda pienic, zmywacze nie wiem jak zareaguja gruszki ![]() mysle ze musisz podmieniac ten plyn tak dlugo az bedzie dobrze |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
ten samochod nie ma zawieszenia na LHM, to nie citroen czy inny rolls royce, ale to juz wiesz ![]() co do plukania, nie mam pomyslu, detergentow uzyc nie mozesz bo sie beda pienic, zmywacze nie wiem jak zareaguja gruszki ![]() mysle ze musisz podmieniac ten plyn tak dlugo az bedzie dobrze ps: dziku, plyn do tych zawieszen to mieszanka spirytusu ( zeby nie zamarzal ) preparatow hamujacych korozje ( zeby nic nie gnilo ) i pewnie jakies dodatki na starzenie gum robilo sie takie zabiegi samodzielnie jak trudno bylo kupic plyn i auta zyja/zyly |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Naprawdę taki problem w takim aucie o takim przeznaczeniu nadaje się na RACINGFORUM na dział GŁÓWNE jako TEMAT?
Ja wiem, że są okolice świąt, ale bez przesady. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 April 2020 ![]() |
Misiu trochę przesadzasz temat o zardzewiałych tarczach wydaję się bardzo absurdalny. Aczkolwiek dość popularny. Gdzie chłop miał zardzewiałe tarcze, ale mu jeszcze nie przyszły. OMG nie wiadomo co robić.
Tu pewnie wypaczyło uszczelnienia od "oryginalnego płynu". Zapewne pozostaję wymiana ich. MGF srebrny z BB? |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 June 2008 Skąd: Rzeszów ![]() |
Nie pamiętam jak to jest w przypadku obu wózków zamontowanych na aucie, ale można by spróbować wyjąć gruszki i je może wypłukać? przewody również, to akurat prostsze. Tam jest coś 30-35b ciśnienia w układzie, więc auto opadając przy otworzeniu zaworów samo wywali sporo płynu. Obstawiam, że zalewając ten płyn do hydraulicznych zawieszeń narobiłeś sobie problemów ;/ ostatecznie szukaj 4 gruszek, podmień i zalej mixem denaturatu i koncentratu do chłodnic - tak robiłem w MGF.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 08:09 |